November 2020

Mp! Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte met dit grote verdriet❤️ 

gisteren zelf weer een echo gehad. Kleine groeit goed. Vandaag brief op de mat van de gynaecoloog. 12 juni eerste uitgebreide echo om te kijken of dit kleine boontje niet dezelfde afwijkingen heeft als ons vorige kindje. ?nog 8 weken in spanning afwachten tot de 16 weken echo. Hopelijk geeft het dan wat meer rust. 
merk echt dat ik de wekelijkse echo’s nodig ben om positief te blijven. 

Wat vreselijk voor je Mp! Ik leef met je mee. Hopelijk kunnen jullie dit samen of met anderen verwerken.
wellicht heb je iets aan het invulboek
'als je je kindje verliest in de zwangerschap' van Miriam van de kreij. Wellicht helpt het om van je af te schrijven. 

sterkte de komende tijd

liefs,

Jessy

Hoihoi,

Ook hier een positieve test. Al wel wat weekjes geleden want had erg vroeg getest. Leuk om van zo veel dames te lezen die ook in november zijn uitgerekend. De uitgerekende datum is 26 november bij mij. Best lastige datum, dat is de datum dat mn neefje stil geboren ter wereld kwam. Vind het dus erg spannend om het tegen mn zus te vertellen. Al gunt ze ons wel het alles beste en heb ik een goede band met dr.

Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes tot dus ver?

Groetjes Karin 

Sterkte MP! Helaas heb ik dat ook zo meegemaakt. Ontzettend naar en hopelijk gaat het hierna wel goed x
Ik heb twee weken terug mijn eerste echo gehad met 8+3 weken. Alles was goed gelukkig. Door mijn eerdere miskramen ben ik ook altijd angstig voor ik een echo heb. Hopelijk blijft het me dit keer weer bespaard. Aankomende donderdag heb ik de volgende echo met 10+3 weken. Wederom ontzettend nerveus en angstig :( 
Momenteel ben ik uitgerekend op 16-11 :) 

Wat een verschillende mooie en verdrietige berichten. Voor degene die zwanger zijn proficiat. Voor degene die een verdrietig bericht hebben sterkte. 
Wij hebben op 9-3 een positieve test gehad. Is onze 2e zwangerschap. Na een paar weken best misselijk en het hevo dat het eten in mijn keel blijft steken gaat het nu goed. Wel zwaarder dan bij de 1e zwangerschap omdat er een dochter van 17 maanden rondloopt. 
op 14-4 een mooie echo met precies 9 weken. Volgende week de termijnecho. Ben benieuwd wat de uitgerekende datum wordt. Zal misschien zelfs op de verjaardag (19-11) van onze dochter zijn?. Slechte timing maar oh zo welkom. 

Wat een spannende tijden voor ons allemaal he meiden. We gaan allemaal richting de termijn echo. Die van mij is zaterdag. Enorm veel zin in, maar ook een beetje spannend. Voorlopig 18-11 uitgerekend, maar ben benieuwd hoe ver ik nu precies ben. 
Ik voel me sinds eind vorige week weer goed! Niet meer misselijk en een stuk minder moe. Wat een wereld van verschil. Hopelijk is bij jullie de ergste misselijkheid ook over.
Ik las over een FB groep. Leuk, alleen ik heb geen FB. Ik meld me dus gewoon af en toe hier.

Goedemorgen allemaal!
Hier 10 weken en 2 dagen en uitgerekend op 16 november. Een echo vroeg gehad met 5,5 week en vorige week met 9 + 4.. beide goed en vorige week een kloppend hartje. Wil er graag op vertrouwen ma merk na een 'verkeerde' eerste keer in 2018 dat ik dit erg lastig vind en hoop dat het snel 12 weken is.
ik heb zelf zo weinig symptomen. Alleen erg buikpijn, last van de onderrug. Met vlagen moe en soms misselijk ineens. Ik lees veel over pijnlijke en of groter wordende borsten maar hier helemaal niets. Benauwd me, maar...Zijn er meer meiden die dit herkennen of mij gerust kunnen stellen? 

het is voor ons, ons 2e kindje ?
2018 fout gegaan, 2019 een mooie zoon gekregen. Nu in november een broer of zus. 

Terug
Bovenaan