November 2020

Hey Dames, misschien handig om te weten en misschien helpt het jullie. Ik ben er nu achter dat als ik mijn foliumzuurpillen s avonds voor het slapen inneem ik een stuk minder misselijk ben. 

En voor de pijnlijke borsten die komen nu net bij mij opzetten. Eerste 9 weken geen last van gehad. De vorige keer had ik er veel eerder last van. 

ik vind het nog steeds ondanks alle goede echo’s erg moeilijk om positief en gelukkig te zijn. 12 juni moeten we naar het ziekenhuis voor de eerste uitgebreide echo om te kijken. Of dit kindje hetzelfde heeft als onze eerste ?? hopen dat alles goed is

groetjes ❤️

Hier vorige week termijnecho gehad en uitgerekende datum was eerst 5 november en nu 31 oktober. Blijf toch maar november volgen. 
Ik ben dus alweer bijna 13 weken! Spannend voor diegene nog moeten. Hoop dan dat bij de meeste de onzekerheid zal verdwijnen.
ik merkte na de echo dat ik echt opgelucht was. Nu heb ik maandag bloed laten prikken ook voor NIPT. Merk dat ik dat dan wel weer spannend vind. Blij als ik die uitslagen binnen heb! 

succes allemaal!

Hier vrijdag een goede termijn echo gehad. Mocht van de verloskundige direct de 20 weken echo inplannen en me vast inschrijven bij de kraamzorg.
Ik heb me vandaag in gelezen op wasbare luiers. Dit hebben we bij de oudste nooit gedaan, maar overweeg het wel serieus bij deze kleine.
Hoop dat het bij iedereen goed gaat verder!

Hier vorige week een goede termijnecho gehad. Ik mag deze week terug komen voor de uitgerekende datum. Dit was niet goed op te meten en het moet exact zijn vanwege een eerdere bevalling met 37 weken. 
Ondanks de goede echo's ben ik toch wel onzeker nog. Had de dagen na de echo soms een draadje rood bloed tussen het slijm. Dit vind ik dan toch wel heel erg spannend en heb ik nooit eerder gehad. Verloskundige gaf aan dat dit komt door de doorbloeding, maar dat blijft lastig te geloven gezien twee miskramen begonnen met rood bloed. Hopelijk deze week weer een goede echo en ik hoop dat ik dan meer kan genieten dan de vorige zwangerschap die ik in angst beleefde. 

Snap het wel de onzekerheid. Ik heb nu 3x een goede echo gehad, de meest recente afgelopen vrijdag. En toch... Heb vandaag weer ongesteldheidskrampen en de twijfel slaat direct toe ?
Zal blij zijn als ik de kleine straks ga voelen.

Ik heb ook een goede termijn echo gehad vorige week, zo blij!
Toch vind ik het ook nog steeds spannend hoor. Zo vaak krampen, maar de VK zei dat dat er echt bij hoort. Groeiende baarmoeder klinkt natuurlijk ook logisch. Maar gewoon spannend allemaal. 
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed :) 

Hi allen, ik sluit mij graag aan :) Deze week de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen, uitgerekend op 24 november. Ik hoop dat de dames hier boven mij ook snel een positieve test in handen hebben☺️

Terug
Bovenaan