November 2020

Ik mag mij ook weer aanmelden.... poging 5 want heb hiervoor 4 miskramen gehad. 

Gelukkig raken we snel zwanger. Deze keer krijg ik utrogestan en ik ben al lang blij dat we iets proberen. Hopelijk dat dit gaat helpen. 

Ik zou 8 november zijn uitgerekend, maar heb een late eisprong gehad.

Donderdag heb ik een afspraak in een privékliniek voor fertiliteit. We gaan hierheen voor een second opinion, omdat we echt ontevreden zijn over het ziekenhuis. Nu hoop ik vooral dat ze mij willen begeleiden tot 12 weken en allemaal testjes willen doen om te kijken of alles wel goed zit ?.

Mocht iemand een fb groepje starten dan kom ik er graag bij (sorry doe het liever zelf niet omdat ik niet weet of ik wel echt in november een kindje ga krijgen ?) 

Skybles, Ik heb jou nog op de app van juni of juli 2020 haha. Ik herken je verhaal namelijk. Super dat je er weer bent en ik duim voor een plakker dit keer. Het is je zó zó gegund ❤❤❤

Zo leuk  te beseffen dat deze groep straks nog veel groter is! Ik duim voor ons allemaal! Ik zie iets voorbij komen over een whatsapp groep/fb groep voor November 2020 babies? Lijkt me super leuk om mij daar aan te melden! Ik hoor het graag als er al iets is :)
Kwaaltjes wat ik nu heb is dat ik super vaak moet plassen, nog veel krampjes heb (a la mentruatiekrampen, zoo frustrerend), gevoelige borsten en soms wat maagzuur. Nog niet echt misselijk geweest! 

Ik heb even een appgroep aangemaakt, voel je vrij om aan te sluiten! Als de groep (te) vol is, haal ik de link weg.
Edit: het was een vruchtbare maand denk ik, want de groep zit helaas al vol.. 

Gefeliciteerd allemaal :)!
Ik weet sinds afgelopen weekend dat ik zwanger ben van ons 2e kindje, ben zo blij! We hebben al een zoon van 2,5 jaar.
Heb nog niet veel last van kwaaltjes, alleen pijnlijke borsten en soms wat krampjes in mijn onderbuik. 
Betekent dat de app vol zit dat hier niet veel meer gebeurd trouwens?

Hoi Mikk, wat mij betreft wel hoor. Ik zit ook niet in de whatsapp-groep en wellicht straks nog een heleboel anderen die later testen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Terug
Bovenaan