November 2022

Hi hai, gefeliciteerd allemaal. Hier ook prille zwangerschap, erg gespannen(ivm eerdere miskraam) 28 maart echo. Het is onwerkelijk ik zit in een, ikgeniethalfwelhalfniet-bubbel. Hoop dat alles goed mag gaan met iedereen.?
 
Hoi hoi,

Hier als het goed is, ongeveer 5 november uitgerekend?? ik heb net wel weer 2 miskramen achtermekaar gehad en meteen weer zwanger geraakt na de laatste! Dus ik heb nu geprobeerd te berekenen met de pijnlijke eisprong die ik heb gehad haha. Alweer 5e zwangerschap en mijn 2e kindje. Heb ook een dochter van 5 jaar. Wordt weer een spannende tijd, blijft deze wel zitten??? hopelijk komt er nog een facebookpagina, altijd veel steun aan gehad!
 
Ik wil evt welef en Facebook groep aanmaken als meerderen dat leuk vinden. Dan maak ik even een speciaal emailadres aan waarmee je je kunt aanmelden?
 
Voor wie het leuk vindt, er is een facebookgroep (privé en verborgen) voor november 2022 babies, voor wie daar verder wil kletsen.
Als je mee wilt kletsen, mail dan even naar novemberbaby2022@hotmail.com
 
Hoi allemaal, wat leuk dat er al een groepje is voor november '22. Sinds vanochtend weet ik, dat als het allemaal goed mag gaan, we in november "22 een nieuw wondertje mogen verwelkomen, 2 nov om precies te zijn. Ik ben Karin en ik ben 36 jr oud. Samen met mijn man heb ik een dochter van 3. Het zwanger worden ging niet vanzelf, op Lauren hebben we ruim 7 je moeten wachten, nu waren we 1,5 jr onderweg. Bij de zwangerschap van Lauren zat ik hier op een forum, we zijn overgegaan naar een Facebook groep en hebben nog steeds contact. Erg leuk! Daarom dus weer hier, zou het leuk vinden om weer de ervaringen te delen
Allemaal gefeliciteerd❤
 
Hey allemaal, ik wil graag meepraten.
Ik heb zojuist getest want ik ben al een week overtijd... maar had een paar dagen geleden kramp en heel licht bloed verlies. Ws innesteling. Ik dacht waarom zet die ongesteldheid niet door ??‍♀️... na 2 jaar proberen en deze maand 1x seks telaat schatte in mn kansen zeer klein in... maar positief ?... ik ben nog lichtelijk in shock.. 5 testen verder nog steeds positief haha. Ik weet het heeft totaal geen nut maar hey voelt zo goed. Aankomend weekend staat een suite in brussel gepland en mn vriend weet nog van niks. Dus dat wordt een leuke verrassing. Hij is dan ook nog eens jarig. Goede timing ??..

Ons mij net 33 jaar en ik heb een zoontje van 4..
 
Terug
Bovenaan