November 2022

Oh zo spannend en dankbaar! Hier ook als alles goed mag gaan 16 november uitgerekend. Vind het nog erg onwerkelijk na het verlies van onze tweeling, ik hoop zo dat het nu goed mag gaan :)
 
Hi allemaal! 
Het lijkt erop dat ik hier aan mag sluiten! Positieve test in handen een paar dagen terug. Hij moet alleen nog even wat meer oplopen en duidelijker worden, dus tot die tijd nog wat in spanning. Hopelijk ebt dat over een paar dagen weg.
20 november zou mijn uitgerekende datum zijn en het wordt ons tweede kindje! 
 
Hallo allemaal,
Ik mag me ook aansluiten in deze groep. Ben vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger en ergens half november uitgerekend. Is niet helemaal duidelijk omdat wij via ivf zwanger zijn geworden dit keer. Dit is mijn 7e zwangerschap. Helaas 6 miskramen gehad in 2019 en 2020 daarna om onverklaarbare reden niet meer zwanger geworden en nu met ivf 1e tp zwanger?? dik positieve test wat ik nog nooit eerder gehad heb. Altijd een tuur lijntje. En kwaaltjes pfff nu al!
 
Gefeliciteerd allemaal. Ook ik kan me aansluite . Afgelopen zaterdag positief getest. Verwacht ergens rond 20 november uitgerekend te zijn. Het is onze 2e.
 
Terug
Bovenaan