NovemberBaby

Hi allemaal,
Zo leuk! Ik ook voor het eerst zwanger en volgens de berekeningen begin november uitgerekend. Ook op 28 maart mijn intake en eerste echo. Mijn kwaaltjes komen en gaan; ongesteldheidsgevoel, pijnlijke borsten, onverklaarbare honger zonder zin in eten en sporten kost ineens 2x zoveel moeite als normaal. 
Morgen start ik met het moeders voor moeders initiatief. 
Gefeliciteerd allemaal en leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn.
Groetjes

Hoi allemaal, wat leuk om te lezen, gefeliciteerd! Twee dagen geleden had ik eindelijk (na 11 maanden) een positieve test in handen.. Ik geloofde het niet, heb er meteen nog eentje gedaan van een ander merk en ook die was positief! Volgens mijn eigen telling nu 4 weken en 4 dagen en dus 14 nov uitgerekende datum.. Zo spannend, dit is mijn eerste zwangerschap. Nog geen afspraak gemaakt met de vk, wil komend weekend eerst nog maar een keer testen voordat ik ga bellen. Durf nog niet zo goed blij te zijn.. Merk er lichamelijk tot nu toe verder vrij weinig van,  behalve overactieve darmen :(.

hallo allemaal, 
Ik ben nu 5 weken zwanger. Hoop echt dat het goed gaat en een makkelijke zwangerschap word omdat ik veel alleen ben met mijn andere dochtertje. Ik ben uitgerekend op 9 november.
Iedereen heel veel genieten want de tijd vliegt voorbij.
Groetjes

Gefeliciteerd iedereen! Vorige week maandag een positieve test in handen. Ik had de week daarvoor al een vermoeden; geen emotionele disbalans voor mijn menstruatie zoals normaal. Ik ben nu 5 weken en een paar dagen zwanger! Waarschijnlijk uitgerekend op 9 november. 25 maart de eerste afspraak bij de verloskundige.
Ik vind het zo spannend allemaal! Mijn man leeft ook helemaal mee. Ik ben ontzettend moe en soms misselijk. Ik voel ook van alles in mijn buik, maar misschien beeld ik mij dat in? 
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en we in november onze eerste kindje mogen bewonderen!

Gefeliciteerd allemaal!
Twee weken terug had ik een positieve test in handen. Als mijn berekening klopt ben ik nu 5,5 weken zwanger en 9 november uitgerekend. 27 maart de eerste echo. Vind het super spannend! Hoop zo dat alles goed gaat!! 

Hoi allemaal! 
Allereerst gefeliciteerd!!!
Ik mag me voorzichtig bij jullie aansluiten! 
1,5 jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen, helaas afgelopen november, januari en februari vroege miskramen gehad. Maar dit keer is het anders!
Ik ben als het goed is morgen 4 weken zwanger en 20 nov uitgerekend. Vandaag getest met de clearblue digital en die zei zwanger 1-2 weken! 
Het voelt nu helemaal goed! Geen bloedverlies gehad nog. Echo gehad bij de gyn en slijmvlies en alles zag er goed uit. We gingen net verder onderzoeken maar ik denk dus dat dat niet meer nodig is!! 
Ik ben zo ontzettend blij op dit moment!
morgen een afspraak maken voor de eerste echo!

Terug
Bovenaan