oh oh oh !!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden ,
Hier weer een berichtje van mij.
Ik zou 3 juli ongi moeten worden, maar ben het tot op heden nog al zondag en dinsdag een test gedaanbeiden negatief. Ben toch wel nieuwsgierig nu hoor....
Hoop het zo ...Ik ben al meer dan een jaar bezig en heb altijd een stabiele cyclus van 28 dagen , mocht s een keertje 27 of 29 zijn maar das heel zelden.
Ben zeer benieuwd .......
Helpen jullie hopen en duimen............

Grz Ber

hoi meid

heb je nog geen test gedaan om te weten dat je zwanger bent
ik heb morgen mijn NOD
hopelijk ben je zwanger hoor en hoop goed nieuws van je te horen

groetjes tess

hallo jarber

ik hoop zo dat het raak is voor je na zon lange tijd wachten zou dat toch wel erg mooi zijn toch nou het kan nog steeds geen rood te bekennen dus dat is positief nou ik ga hard voor je duimen ik zit in het zelfde schuitje zou zondag ong worden maar tot hede niets maandag test gedaan en negatief ikwacht maar af kan verder niets heb ook altijd netjes een periode van 30 dagen vind dit ook erg raar. nou ik hoop dat het raak is voor jou hier de glitters

groetjes geluk1

@ Tessa:
Thnx voor je lieve reactie

Ik heb zelfs al twee testen gedaan en die waren alletwee negatief. Helaas, maar goed misschien heb ik nog te weinig hcg in mijn urine ... (heb ze overigens alletwee smorgens vroeg gedaan.)
Hoeveelste ronde is het bij jou? Heb je al een kindje of is dit ook de eerste net als bij mij?

@Geluk 1:
Thnx voor je lieve reactie. Ik duim ook voor jou .... Hopen dat we genieg glitters hebben opgevangen van de andere meiden.
Hoeveelste ronde is het voor jou...en heb je al een kindje of is het ook je eerste net als bij mij.

In ieder geval dames , dank jullie wel voor je reactie ... en maar hopen dat we snel zwanger worden .... met zijn allen...
Grz Ber

Hey Jarber,

Ik zit in net zo'n situatie als jij!
Ik had vrijdag 29 juni ongesteld moeten worden, en had al die donderdag van die ongi krampjes dus dacht daar komt het! Nou niet dus, had vrijdag een test gedaan maar die was negatief... tot en met maandag bleven die ongi krampen, dinsdag nog een test gedaan en ook negatief! de ongi krampen zijn ondertussen eigenlijk wel weer weg..... maar dus nog steeds geen RD!
Ga morgen of overmorgen nog een keer testen en anders bel ik de huisarts want snap er niets van! Frustrerend is dit he/!

Hoi Dames.

Ik hoop zo dat het voor jullie allebei raak is,ik ga voor jullie heeeeeel hard duimen,heel veel succes.

liefs mexx-ann

hallo jarber

leuk dat je even terug kletst wij zijn vanaf sep gestopt met de pil in jan zwanger van ons eerst kindje dit is met 9 weken fout gelopen heel erg verdrietig allemaal maar we hebben gelijk weer besloten om er weer voor te gaan ik hoop dat het weer gauw raak is want nu ik er van geproeft heb om zwanger te zijn is het alleen nog maar erger geworden de kinder wens. heb je ook dingen die je voelt nu of niet ik niet ja soms wat misselijk maar verder niets en toen ik zwanger was had ik wel heel veel kwaltjes dus ik weet het niet nu het is maar af wachten nou ik wens dat ik deze dagen goed nieuws van jullie lees.

groetjes geluk 1

hoi

ik heb net ook zwangerschaptest gedaan die was ook negatief maar ik moet morgen pas ongesteld worden dus als ik maandag mijn regels nog niet ga ik   nog een testen maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben hoor
maar ik heb al een zoontje van nu net 8 maanden ik ga nu naar ronde 4
ik hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor
groetjes

Terug
Bovenaan