oh oh oh !!!!!

Hoi Geluk 1:
Jammer dat ie nog niet positief is.... Echt balen ,maar we blijven duimen hoor .... Ik heb vandaag getest ook negatief (weliswaar met een hoogvliet zw.test) Maar goed het is negatief... WE zien het wel... Ben gisteren met mijn ventje de oorzaken nagegaan waarom ik nogn iet ongi zou geworden zijn, en we kwamen alletwee uit op zwangerschap... Toch leuk hiihihihih... Ik gebruik bijna altijd de test van clearbleu ,maar dit heb nogn iet meegemaakt wat jij heb meegemaakt. Das best wel vaag.Maar goed ik zou van de week gewoon weeer testen. Ik denk trouwens dat ik die testen van sensitest ga gebruiken want het komt een beetje de spuigaten uit zo...
Ik ga dinsdag weer testen en als ik het dan nog niet ben dan ben ik officeel al een week over tijd en dan ga ik toch de HA maar s bellen...
Mijn hobbies zijn paardrijden, filmskijken , romantisch met mijn ventje wandelen ,  mijn dieren. lezen, fotograferen  en natuurlijk de compie. En de jouwe...?
HEb jij trouwens ook MSN?
Nou meid ik hoop dat we zwanger zijn .....en anders mogen de rd wel komen is het niet?
Grz Ber

Hey Jarber,

Dus weer een negatieve test..... balen zeg.. las dat jullie al 17 rondes bezig zijn.... hoop dan echt dat het voor jullie nu raak mag zijn hoor!
Even kort over mij:
Ik ben Susanne, ben 25 jaartjes jong, woon sinds een jaar samen met Marco (26) en we zijn 8 en half jaar bij elkaar, we wonen ergens onderin Drenthe.
Wij gaan na mn ongi naar ronde 3 voor baby 1! Wij zijn dus ook eigenlijk nog maar net bezig....
Over 7 weken gaan we heerlijk 2 weken op vakantie naar Zuid-Frankrijk en doordat mn ongi nu 5 dagen later is gekomen ben ik waarschijnlijk niet ongi als we op  vakantie zijn! Al hoop ik natuurlijk dat ik dan al zwanger ben, zou helemaal goed zijn toch!

Wanneer ga je weer testen???

Liefs Suus

hoi
ik vind het leuk dat ik wat meer over jullie weet het is wel leuk dat je een idee kan vormen van wie er allemaal op het forum aanwezig is
j
amber: amai ronde 17 meid ik ga voor je duimen dat je een positieve test in je handen hebt hoor  

aja mijn naam is dus Tess ik ben 24 jaar ik woon in zeeuws-vlaanderen ik woon al 4 jaar samen met Ronald we hebben een zoontje van net 8maanden met de naam Ash en een hondje van bijna 4 jaar het is een vlinderhondje en hij noemt Thor

ik moest gisteren ongesteld maar nog geen RD te zien maar ik heb eergisteren een test gedaan en die was negatief dus ik blijf er bij dat ik niet zwanger ben van ons 2de kindje
we zullen afwachten

vele groetjes aan allemaal
en jamber ik duim voor je

hallo,
ik hoop dat het gelukt is bij jullie allemaal. ik kan volgende week weer maar ben al twee keer niet ongi geweest bij ons word dit ronde 5. als ik nu weer niet ongi word en testen neg zijn ga ik toch maar even naar de dokter denk ik. succes allemaal
liefs kim

hallo jarber

jammer dat het bij jullie de test ook negatief is maar we blijven hoop houden want we zijn nog steeds niet ong. maar mijn hobbys zijn natuurlijk klussen hi hi met mijn mannetje en creatief zijn met van alles met de hond naar de duinen en gezellig uiteten gaan en je mag mijn wel msn maar geef mij dan jou msn want wil mijn naam hier niet op zetten wil graag geen bekende tegen komen vind je dat goed .nou hoop graag weer iets van je te horen,

groetjes geluk 1

He Meiden,

Dit is gezellig , zo met zijn allen een beetje elkaar leren kennen he?

@ Suusie:
Drenthe , ooo das lekker wonen , wij willen ooit ergens in Gelderland of Brabant gaan wonen, das ook zo lekker met veel bos en heide.... mmmmmm lekker hoor , boerderijtje en mijn diertjes en kindjes alle ruimte .... . ahum sorry hoor droomde even weg hihihihi
Mmm Lekkr hoor ff dr uit , lekker tijd voor elkaar en veeeeeeeel klussen toch? Beter dus dat je niet ongi ben dan in je  vakantie  hihihihi.
Maar goed ik ga dinsdag weer testen en dan zien we het wel ... Mocht ik nou nog niet ongi zijn dan ga ik woensdag naar de ha ...
Het is wel raar he ..

@ Tess:
Zeeuws-Vlaanderen ook al zo'n leuk land... Waar je heerlijk kan vertoeven .. hihihihi.....Toch blijven hopen hoor, maar het is neit verkeerd om enige terughoudenheid te houden , kan je nooit te erg worden teleurgesteld....

@ Kim:
Tjeempie dat zou ik dan ook maar ff doen ja ... Want hoeveel keer ben je nu niet ongi geworden... Het kan zijn dat je aan het ontpillen bent nog hoor ,maar goed ... Het is en blijft vaag hoe je lichaam je in de steek kan laten. Heel veel succes .....

@ Geluk1:
Dat zijn inderdaad ook leuke hobbies hihihi vooral dat klussen hihihih... MAar goed ik vind het ook altijd heel leuk om met mijn hond en mijn vent naar het strand of duinen of het bos te gaan en uit eten is inderdaad ook niet verkeerd. Dat begrijp ik helemaal...Mijn Msn is: jarnovermeulen@hotmail.com ( hij is officieel van mijn vriend , maar sinds dat we samen wonen van ons samen (al 4 jaar) ) . Dus hoop je daar snel te zien.

GRz Ber

He Meiden,

Ff Balen !!! Alhoewel ben nog erg onzeker hierover.....Vanmiddag kwam er een heel klein beetje bloed (kan het eigenlijk nog geeneens bloed noemen , het was lichtroze...) Ineens heel raar voelde me nog steeds zwanger en zei ook tegen mijn mannetje van: Normaal gesproken komt het gewoon ineen keer en niet eerst zo lichtroze ...Ik ook zoeken op internet , las dat dit een innestelingsbloeding kon zijn , ik toch weer een beetje hoop.
Daarna een paar uur later was het plots wat donkerder     bloed maar ook niet in mijn urine. (sorry von or het vieze verhaal) Terwijl ik dat ook altijd heb, meteen met mijn eerste ongi dag. Ik ben dus in totaal 6 dagen over tijd geweest, terwijl ik  geen stress heb (sowieso  reageert mijn menstruatie daar nooit op, ben nooit later met mijn ongi als ik stress heb, hoe erg ook), niet aan het ontpillen ben of iets anders. En nu wat later op de avond half negen, is het weer heel weinig ...
Wat is dit nou???? Weet iemand het antwoord : is dit nou zon innestelingsbloeding? En kan    dit na zoveel dagen en dan zo raar ?
Help me aub !!!!!
Grz Ber
p.s. wordt hier echt onzeker van......

Kan iemand hier een antwoord opgeven.....!!!!!! Thnx en grz een onzekere en zenuwachtige ber

Terug
Bovenaan