oh oh oh !!!!!

quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 21:01:25'));

Ik zag toevallig dat Susanne in Drenthe woont. Houdt jouw vriend van formule1 race? Zo ja, dan zou het best kunnen dat we bij elkaar in de klas hebben gezeten... Zou wel grappig zijn. Ik zeg m'n naam nog maar niet, want misschien zijn er mensen die me (her)kennen.

Nou hij hield er eerder wel van, maar nu niet meer zo.... wanneer zouden wij dan bij elkaar in de klas hebben gezeten? dan ben ik nu wel ff benieuwd hoor! we zijn in ieder geval wel even oud hihi!

Hoi Susanne,

Dan zouden we bij elkaar in Groningen op school hebben gezeten, op de Hanze (1e jaars FD). Klopt dat? Ben erg benieuwd! Zou ik wel grappig vinden als we elkaar op deze manier weer tegenkomen.

Groetjes, Dubio82

quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 17:40:39'));

Hoi Susanne,

Dan zouden we bij elkaar in Groningen op school hebben gezeten, op de Hanze (1e jaars FD). Klopt dat? Ben erg benieuwd! Zou ik wel grappig vinden als we elkaar op deze manier weer tegenkomen.

Groetjes, Dubio82

Nee sorry, ik heb niet in Groningen op school gezeten...... ik woon ook onderin Drenthe vlakbij Overrijssel..... Pfff ik schrok al joh dat ik hier een bekende tegen zou komen haha!

Hoi Suusie,

Zou ook wel te toevallig zijn als we bij elkaar in de klas hadden gezeten! Toch?
Ik wens je heel veel succes met zwanger worden! Hoeveelste ronde zijn jullie?
Zoals je misschien wel hebt gelezen, ben ik zwanger van ons 1e kindje (1e ronde!). Besef is er nog niet, af en toe wat klachtjes, maar voor de rest voel ik me niet anders. Hopelijk gaat dat snel komen!

Groetjes, Dubio82

He meiden,

wat spannend allemaal he!!!

Jarber ik heb precies hetzelfde als jij ik was nu 9 dagen overtijd en toch uiteindelijk ongi geworden.
Ik had op dag 6 wat bruinverlies en ben die dag ook naar de HA geweest die zei dat het ook gewoon oud bloed kon zijn en als je wat licht roze bloed verliest en het daarbij blijft eventueel ook door het groeien van je baarmoeder.
Bij mij werd het helaas gewoon toch echt ongi.

Succes,

Liefs Bibbi

Hoi meiden,

wat een gedoe hè, dat zwanger worden!

Zit nu al op dag 44 en................... nog altijd niet ongi!
Afgelopen woensdag urine laten testen bij de huisarts in het dorp.... negatief.
Als ik volgende week woensdag nog altijd niet ongi ben moet ik terugkomen op het spreekuur  (wel geluk als je de dokter goed kent)  

Moet wel erbij zeggen dat ik de eerste x ongi moet na het stoppen van de pil, maar het duurt nu wel erg lang!
21 en 22 juni wel wat bloed verloren, na 19 dagen na het stoppen van de pil. Maar dit was maar een beetje.....

Heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt? Wordt nu wel een beetje gek ervan!

xx Linda

He Meiden (linda-tim en bibbi)
Ja Vreselijk he dat afwachten , en maar afwachten .....
Heb van de week het aan drie paragnosten gevraagd en die zeggen alledrie dat ik zwanger ben whieieieieie,maar goed toch moet ik afwachten ,want de HA doet er weinig mee... Voel me ondertussen wel heel erg zwanger ....Maar dat voel ik al vanaf dat ik die 6  dagen overtijd was... Dus maar goed het enige keyword hierin is afwachten, afwachten.......
En ondertussen goed op mijn lchaam letten , zie echt veranderingetjes (kleine) ... bollere ,andere buik, vreemdere borsten wat voller, aders op mijn borsten die ik nooit zie/heb gezien. savonds warmer en snachts in eens koud, onrustig , slecht slapen , vreselijk moe....En misselijk...
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar goed
We wachten maar weer af he ..
Heel veel succes allemaal
GRz ber

Terug
Bovenaan