oh oh oh !!!!!

hoi hoi
wat jij nu hebt heb ik al twee maanden gehad mijn derde komt deze week.
en de testen zijn nog steeds neg geweest. ze vertelde mij wel dat het eerste van innesteling is en het tweede wat kwam al een beetje oud is van de innesteling erg vervelend. ik moet woensdag weer ongi worden ga aan het einde maar weer testen en als het dan weer allemaal niet zo is ga ik maaar eens naar de ha wand dan is het al de derde keer. erg he. succes er mee we horen het wel
liefs kim

jeetje Jarber.... weet je al wat meer??? ik zou niet weten of dat dan nog kan komen van een eventuele innesteling.....
haha drenthe mooi?! tja ik woon hier al mn hele leven, weet niet beter haha! wil hier ook eigenlijk niet weg hoor, maar dat is meer omdat ik hier alles en iedereen dicht bij heb!
mijn ongi is alweer voorbij dus ergens volgende week kan er weer flink geklust worden! weet nu alleen niet zo goed wanneer mn ei is, reken ergens tussen de 28 en 33 daagse cyclus! beginnen gewoon op tijd en gaan wat langer door! absoluut geen straf hoor hihi!

hallo jarber

wat een vervelend verhaal weet ja al iets meer had zo gehoopt dat we tergelijk op gaan
ik heb vandaag getest en wat denk je wat er op de test stond   zwanger!!!!!!!!!!!!!
ik kan het niet geloven naar vier testen dan toch positief wel leuk maar tevens ook erg angstig na die miskraam ik ga toch nog erg hard duimen voor jullie dat dit een innesteling is dat we samen naar het zwanger zijn forum kunnen.
hier zijn de gliters vangen he++++++++++++++++++++++++++++++++++++

groetjes geluk 1

He meiden:

@ Kim:
Ja Het schiet niet op , op deze manier he kim. Want zo krijg je elke keer op deze manier hoop... Ik vind heti nderdaad heel vreemd ook... Heb jij daarnaast ook nog klachten/symptomen van zwanger izjn of heb je zeg maar alleen dit. Ik heb het in ieder geval dubbel op..: ik ben volgens mij nu gewoon ongi geworden , hij brak snachts echt door : het is nu bij mij een hele rare ongi : savonds/ snachts heel erg over dag bijna niet. En vannacht was het omgekeerd ..heel weinig en vanmorgen redelijk wat...
Ik snap er helemaal geen moer van Maar goed : laten we dan maar zeggen : op naar ronde 18 ....

@Suusie:
Nou ik weet inderdaad al meer: ben ook volgens mij gewoon ongi geworden, maar het gekke hierbij is dat ik me gewoon zwanger voel weet je en de klachten heb ik ook nog steeds... Zal je zien ben ik zo een die gewoon nega blijf testen en dan uiteindelijk een kind in de wc werpt ... hihihihi
Maar goed Op naar ronde 18 ( mijn vriendje is ervan overtuigd dat als hij bouwvak heeft dat ik dan zwanger wordt (das over twee een halve week dus ben benieuwd)
Is het niet gelukt dan gaan we de MM in.
Dus dat wordt weer flink klussen dan he hihihihi Is idd ook geen probleem hoor .. We hebben in ieder geval wat om ons op te verheugen...... hahahahah

@ Geluk1 :
Meid wat ben ik blij voor je echt van harte gefeliciteerd ...... De glitters hebi k opgevangen enne ik blijf duimen voor je .. en probeer ervan te genieten hoor...Het leek mij ook wel leuk ja om samen naar het zwanger forum te verhuizen, maar ja ik moet denk nog ff w8 .....(Mijn vriendje zegt dat als hij bouwvak heeft ik zwanger raak , mocht het niet lukken, dan gaan we de MM in.) Maar goed joh we zien het wel... Ik heb trouwens vandaag weer getest en het was zo negatief  als het maar zijn kon, en toch blijf ik het gevoel houden dat ik zwanger ben he, heb ook gewoon alle symptomen... heel vaag hoor..... heel vaag ,maar ja .... de komende weken weer flink klussen.... hihihihi en dan hopen dat het volgende maand wel zo is.

GRZ Ber

Dames,   Ik heb een nieuwtje ....
Heb vandaag met een paragnost gesmsd (die van tv) en die zei dus dat ik zwanger was ,drie maanden , maar dat ze bang was dat het mis zou gaan... Wat moet ik nou doen.... Ben nl deze ongi 6 dagen over tijd geweest , daarna heel vreemd ongi : heel weinig , heel veel, heel weinig (allemaal deze onig he ) en ik blijf intuitief voelen dat ik zwanger ben heel vreemd.... Maar de test was weer negatief .... vanmorgen... Wat zouden jullie doen ..... mijn huisarts zegt als jij ongi ben en de test negatief dan hoef je verder niet te onderzoeken want dan ben je het niet, maar een vriendin heeft het ook zo gehad..
Dus nu weet ik het helemaal niet meer...
Grz Ber

Hoi allemaal,

Ik zag toevallig dat Susanne in Drenthe woont. Houdt jouw vriend van formule1 race? Zo ja, dan zou het best kunnen dat we bij elkaar in de klas hebben gezeten... Zou wel grappig zijn. Ik zeg m'n naam nog maar niet, want misschien zijn er mensen die me (her)kennen.

Hier nog wat glitters voor jullie ************************** Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. 1e ronde, 1e kindje, heel erg snel gegaan.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn! Geniet van het klussen!

Groetjes, Dubio82

@jarber
ja erg he ik heb dat al twee keer gehad moet het morgen worden ga denk ik donderdag testen echt spannend kan niet wachten!! ja zeker voel van alles misselijk allemaal zin in lekkere dingen het smaakt helemaal niet (dit laaste is alleen nu vorige keer niet en nu is ook dat mijn temp een helve graad soms een hele graad hoger is) dus heb nu meer hoop dan de vorige keer!! maar als dit voor ju al de zoveelste ronde is zou ik toch eens verder laten zoeken over hoe en wat. anders zou ik nog even afwachten. succes zal voor je duimen... wie weet gaan we dadelijk wel samen over!!!
groetjes liefs kim

hoi meiden

ik ben maandag ongesteld geworden na 3 dagen overtijd
we gaan naar de volgende ronde

@jarber: wat een raar verhaal, het kan innestelingsbloed zijn maar dat is wel een beetje laat denk ik normaal hoor je toch van veel dat ze dat hebben net na de eisprong
ik hoop en duim voor je dat je zwanger bent, ik vind het raar dat je al 6 dagen overtijd bent en nog niet ongesteld bent, het kan zijn dat er nog niet genoeg hormonen in je urine zitten om te 2 streepjes te zien, dat hoor je ook wel vaker
hou ons zeker op de hoogte en hopelijk heb je nog goed nieuws

@ de andere meiden: voor deze die zwanger zijn, een tip: geniet ervan want het gaat heel vlug voor je het weet heb je je babytje in je armen dus geniet van elke moment
en proficiat

voor de meiden die naar de volgende rond gaan hopelijk zijn we in augustus zwanger en hebben we goed nieuws en veel glitters.........

Terug
Bovenaan