He meiden:
@ Kim:
Ja Het schiet niet op , op deze manier he kim. Want zo krijg je elke keer op deze manier hoop... Ik vind heti nderdaad heel vreemd ook... Heb jij daarnaast ook nog klachten/symptomen van zwanger izjn of heb je zeg maar alleen dit. Ik heb het in ieder geval dubbel op..: ik ben volgens mij nu gewoon ongi geworden , hij brak snachts echt door : het is nu bij mij een hele rare ongi : savonds/ snachts heel erg over dag bijna niet. En vannacht was het omgekeerd ..heel weinig en vanmorgen redelijk wat...
Ik snap er helemaal geen moer van Maar goed : laten we dan maar zeggen : op naar ronde 18 ....
@Suusie:
Nou ik weet inderdaad al meer: ben ook volgens mij gewoon ongi geworden, maar het gekke hierbij is dat ik me gewoon zwanger voel weet je en de klachten heb ik ook nog steeds... Zal je zien ben ik zo een die gewoon nega blijf testen en dan uiteindelijk een kind in de wc werpt ... hihihihi
Maar goed Op naar ronde 18 ( mijn vriendje is ervan overtuigd dat als hij bouwvak heeft dat ik dan zwanger wordt (das over twee een halve week dus ben benieuwd)
Is het niet gelukt dan gaan we de MM in.
Dus dat wordt weer flink klussen dan he hihihihi Is idd ook geen probleem hoor .. We hebben in ieder geval wat om ons op te verheugen...... hahahahah
@ Geluk1 :
Meid wat ben ik blij voor je echt van harte gefeliciteerd ...... De glitters hebi k opgevangen enne ik blijf duimen voor je .. en probeer ervan te genieten hoor...Het leek mij ook wel leuk ja om samen naar het zwanger forum te verhuizen, maar ja ik moet denk nog ff w8 .....(Mijn vriendje zegt dat als hij bouwvak heeft ik zwanger raak , mocht het niet lukken, dan gaan we de MM in.) Maar goed joh we zien het wel... Ik heb trouwens vandaag weer getest en het was zo negatief als het maar zijn kon, en toch blijf ik het gevoel houden dat ik zwanger ben he, heb ook gewoon alle symptomen... heel vaag hoor..... heel vaag ,maar ja .... de komende weken weer flink klussen.... hihihihi en dan hopen dat het volgende maand wel zo is.
GRZ Ber