Oktober 2019 mama's

<p>Hallo allemaal!</p><p>Morgen ben ik 5 weken zwanger, en dat is natuurlijk super spannend!</p><p>Zijn hier nog meer aanstaande oktober mama's? Zou leuk zijn dan samen te kunnen babbelen en overleggen gezien het best een onzekere tijd is nog :)</p><p> </p>

Jaaaa hier ook een oktober mama! ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger. Zeker een hele spannende tijd! Ik zou het ook erg leuk vinden om gezellig te kletsen :)

Hoi mamma tot be! 

Hier nog steeds negatieve test! Khad vrijdag ong moeten worden en al 2 x getest Mar nog steeds negatief!  Dus ben benieuwd of nog ong word of??? 

Hoi! Als jullie meer oktobermama's zoeken, er is al een topic over! En er is een geheime fb groep aangemaakt, kletst nog makkelijker :)

@Coraliene, spannend!! Ik zelf heb ‘s avonds na werk pas getest vorige week woensdag. Ik was toen 2 dagen overtijd en kreeg direct een knaltest. Maar dit is echt per vrouw verschillend! Als je weinig hcg aanmaakt kan het zijn dat je test daarom (nog) negatief is. Ben heel benieuwd!
@Rowan, leuk! Hoe heet het topic? ?

Heel fijn dat er een forum is!
Ik was 3 dagen over tijd en afgelopen 2 februari 4 positieve testen. Heel gaaf. Ben extreem blij maar ook ontzettend bang. Ik ben officieel tussen de 2-3 weken zwanger. Maar volgens de andere berekening nu 4 weken en 5 dagen. Zijn er hier meer die toch het gevoel heeft dat je ongesteld wordt? Ben zo bang!

Terug
Bovenaan