Oktober 2019 mama's

Dank je! ☺️
Ja ik krijg bewust een vroege echo omdat ik in een medisch traject zit. Ze gaan donderdag kijken of het hartje klopt en of alles zich in de baarmoeder bevindt, super spannend!
Ik voel me tot nu toe best goed eigenlijk! Geen last van misselijkheid ofzo. Wel heeele pijnlijke borsten, soms wat steken in mijn linker zij en gewoon snel moe...
En jij? Heb jij al last van kwaaltjes? En hoeveel weken denk je dat je nu zwanger bent?
Liefs!

Hi Ingelou,

Oh, dat is dus jou reden. Wel heel goed hoor dat ze dit zo serieus nemen en je liever eerder willen zien. Laat je het even weten hoe het gegaan is? Hopelijk kom je met een glimlach weer naar huis en blijft de kleine tot 40 weken plakken hihi.
De steken kunnen komen door het groeien van je baarmoeder.. dat is wat ik hier ergens op gelezen heb. Zolang je geen helder bloed verliest, is het dikke prima en alles maar voor onze babytje die moet groeien denk ik maar zo :)
Ik mag niet klagen, ben wel sneller duizelig en moe. Verder geen gevoelige borsten of misselijk. Maar ik ben ook nog zo pril he? Eigen berekening pas 4+5, dus het is maar een beginnetje. Probeer ook zo gezond mogelijk te leven/eten. Toevallig deze week vrij dus vollop rust en uitgebreid over-de-top gezond koken.

Hoi Peony!
Vanmorgen hebben we de eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! Het kindje bevind zich in de baarmoeder dus alles is helemaal goed, we zijn super blij! Ik ben nu 6+3 weken zwanger.
Direct de verloskundige gebeld omdat ik nu niet meer onder controle hoef te blijven bij de gynaecoloog en dinsdag 26 februari hebben daar de intake + weer een echo.
Lekker dat je deze week vrij bent en nog geen kwaaltjes hebt! Ik hoop dat ze je bespaard blijven. Heb jij eigenlijk al een echo gepland staan?
Liefs!

Hi Ingelou,

Ooooh wat leuk! Ik wil ook!!!!!
Maar wat fijn voor jullie dat het allemaal goed uit ziet, toch een beetje zekerheid nu. Had je die 6+3 ook zelf uitgerekend? of zat je in de buurt?
En wat bijzonder om al het hartje te horen kloppen, waaa zo leuk!

Ik heb pas me eerste echo half maart (tjeuuumig...) nog even geduld dus.

Liefs

Och jeetje wat moet jij nog een geduld hebben zeg! Hopelijk gaan de weken snel voor je!
Ik had echt precies dezelfde berekening gemaakt! Dus wel heel toevallig dat dit ook bleek te kloppen! Ik heb nu al helemaal zin in de volgende echo ?
Wel leuk om elkaar zo een beetje op de hoogte te houden (=
Fijn weekend!

God wat spannend! Wanneer is je volgende echo? Ga jij de NIPT test doen? Heb me daar vandaag wat in verdiept... komt zoveel bij kijken hele zwangerschap hihi. Wel super leuk :)

26 februari is de intake bij de verloskundige + weer een echo! =D
Ik heb me inderdaad ook al in de NIPT verdiept maar ik weet het nog niet zo goed... NIPT misschien wel maar sowieso geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Jij?

Terug
Bovenaan