Oktober 2019 mama's

Hee allemaal! 
Ik ga, voor zover ik het heb berekend, eind oktober voor het eerst mama worden. Super spannend. Zou heel graag me ook aansluiten omdat ik het ook best spannend vind allemaal!
Liefs!

Hoi! Hier ook eind oktober uitgerekend! Spannend hoor! Kan iemand mij ook aan de fb groep toevoegen? Mijn gebruikersnaam is kyliebruinewoud!
groetjes Kylie

Hoi allemaal, ik ben nu 8.3 weekjes zwanger.. Gefeliciteerd allemaal ik zou het leuk vinden om in de besloten fb groep te komen.

Ik ben 18 oktober uitgerekend van mijn 2e wondertje 

Dikke x angela

Hallo moms 2 be
Kan het nog steeds niet geloven! Ik heb zelf gerekend op 16 oktober 2019! Voor de eerste keer mama ?
Dus alle tips en hulp kan ik wel gebruiken. Mag ik ook toegevoegd worden in de groepsApp?
Groetjes Valerie

Hoi iedereen!
Allen gefeliciteerd natuurlijk!
Wij worden rond 19 oktober voor het eerst papa en mama. Ik vind het nog zo ontzettend ontwerkelijk! We hebben onze eerste echo 28 maart - dus nog even geduld!
Mijn buik is continu opgezet dus lijk al veel langer zwanger haha. Ik merk dat ik dan ook maar gewoon losvallende kleding draag zodat het nog niet opvalt.
We zijn het van plan eind deze maand aan de familie te vertellen. Hoe vertellen jullie het?
Ik zit zelf niet echt op Facebook dus vind het forum wel een fijne plek om met elkaar in contact te komen :) 

Hallo allemaal, 
Wij hebben op 10 februari een test gedaan en ja hoor gelukt, ons eerste kindje is een feit. Zelf uitgerekend wat de datum zou worden: 16 oktober. Bij de 8 weken echo te horen gekregen dat alles prima in orde was, en dat ik wel heel regelmatig was ? En kwam er ook 16 oktober uit. Bij de 11 weken echo kwam er weer 16 oktober uit, dus daar gaan we dan maar van uit. 
Al zitten we er ook mee in ons hoofd dat het best bijzonder zou zijn, als ons kindje besluit de 19e te komen. Mijn schoonvader is in september 6 jaar geleden overleden, en hij was de 19e jarig.
Verder wilden wij wel heel graag een NIPT test laten doen. Ik ben gisteren 43 geworden en risico bij ons toch wat groter. Maar na bloed geprikt te hebben, al vrij snel de uitslag: Er waren geen aanwijzingen gevonden voor down syndroom van down syndroom, Patausyndroom en Edwardssyndroom gevonden en geen nevenbevindingen. Dus alle chromosomen gecheckt. En niets gevonden en dus geen vervolgonderzoek nodig en dus krijg je die dan ook niet. Ik had nl gevraagd of ik eventueel zelf nog mocht kiezen voor vervolgonderzoek.
Ik ben woensdag 15 weken onderweg, en gelukkig niet misselijk geweest, maar wel erg moe. 
Iedereen een super fijne zwangerschap gewenst en dat het bij ons allemaal voorspoedig mag gaan ?
Groetjes Christa 

Hallo allemaal,  Wij hebben op 10 februari een test gedaan en ja hoor gelukt, ons eerste kindje is een feit. Zelf uitgerekend wat de datum zou worden: 16 oktober. Bij de 8 weken echo te horen gekregen dat alles prima in orde was, en dat ik wel heel regelmatig was ? En kwam er ook 16 oktober uit. Bij de 11 weken echo kwam er weer 16 oktober uit, dus daar gaan we dan maar van uit.  Al zitten we er ook mee in ons hoofd dat het best bijzonder zou zijn, als ons kindje besluit de 19e te komen. Mijn schoonvader is in september 6 jaar geleden overleden, en hij was de 19e jarig. Verder wilden wij wel heel graag een NIPT test laten doen. Ik ben gisteren 43 geworden en risico bij ons toch wat groter. Maar na bloed geprikt te hebben, al vrij snel de uitslag: Er waren geen aanwijzingen gevonden voor down syndroom van down syndroom, Patausyndroom en Edwardssyndroom gevonden en geen nevenbevindingen. Dus alle chromosomen gecheckt. En niets gevonden en dus geen vervolgonderzoek nodig en dus krijg je die dan ook niet. Ik had nl gevraagd of ik eventueel zelf nog mocht kiezen voor vervolgonderzoek. Ik ben woensdag 15 weken onderweg, en gelukkig niet misselijk geweest, maar wel erg moe.  Iedereen een super fijne zwangerschap gewenst en dat het bij ons allemaal voorspoedig mag gaan ? Groetjes Christa 

Terug
Bovenaan