Oktober 2019 mama's

Dat is leuk zeg! Kan niet snel genoeg omgaan voor je hihi. Wij gaan pas 2 maart onze ouders inlichten (kan ook niet snel genoeg gaan) en 8 maart onze 1e echo + intake. Eerste kindje en vind het enorm spannend, moet veel leren.
NIPT hoor ik wel positieve verhalen om me heen, makkelijk en voor de baby ongevaarlijk. Vlokken en vruchtwaterpuntie heb ik eerlijk gezegd geen verstand van en nog niet over gelezen. Maar volgens mij zag ik wel dat deze gevaarlijk kunnen zijn en wellicht een miskraan kunnen opwekken? Moet er niet aan denken hoor!

Hallo dames,

ik heb gisteren en maandag een positieve test gehad. De uitgerekende datum is nog een beetje onduidelijk omdat mijn cyclus erg onregelmatig was. Ik heb het afgelopen half jaar twee miskramen gehad. Een keer bij zes weken en een keer bij acht weken. Daarom is het nu wel weer heel spannend en onzeker. 
Volgende week heb ik een vroege echo om te kijken of er al iets te zien is en om te kijken hoe ver ik ben.  Ik verwacht dat eind oktober mijn uitgerekende datum zal zijn. 
P.s. Ik zou ook wel graag deelnemen aan de fb groep. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap @Cvdb! Ik gun je een voldragen kindje ?. Zelf ben ik geen lid van de Facebook website dus daar kan ik je helaas niet bin helpen. 
@Peony, ik heb vandaag mijn 2e echo gehad en wederom een heel mooi kloppend hartje gezien, super blij!
Hoeveel weken ben jij straks zwanger als jij je eerste echo krijgt 8 maart?

CVdB als je bij de fb groep wil moet e even vrienden worden met Manon Kaat van den Berg. Kan zij je toevoegen. Het is een geheime groep.

Hi Ingelou, 
Oh super zeg wauw! Wat een mooi en fijn nieuws. Ben jij nog terug gezet of loop je op schema met aantal weken?
Wij gaan het morgen aan onze ouders vertellen, zo spannend! Dan zitten we op 7 weken.

Oh wat spannend en ontzettend leuk voor jullie dat jullie het morgen gaan vertellen, heel veel plezier!! ? Hebben jullie een leuke manier bedacht om het te vertellen?
Ik loop precies op schema! Gynaecoloog en verloskunde komen allebei uit op 7 oktober als uitgerekende datum. Ik ben nu dus 8+4. Echt leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! ?
Ik ben heel benieuwd hoe jullie ouders gaan reageren, hoor het graag!

Terug
Bovenaan