Oktober 2020❤️

Nog steeds veel voorweeen dus? ? pff gek werd ik ervan. Je weet gewoon niet wanneer het doorzet. Zelfs op bevaldag dacht ik nog tot 9 u ik hoop dat t doorzet straks sta ik iedereen op te trommelen voor jan doedel ? en om half 12 wassie er ?

Haha nou vannacht overleg gehad met VK, had zulke krampen vanuit bovenbenen naar mijn bekken... Echt licht opkomend met een piek die weer afzakte, duurde een minuut. om de 5 minuten met af en toe korte weeën die even sneller kwamen met een max van 30sec... VK wou ze toch liever met regelmaat om de 3 minuten zien.. ik zei al sorry dat ik wakker bel.. belinstructie zegt 3-5 minuten dus ja... Altijd lastig.. vooral bij zo'n eerste... Nu is het weer helemaal afgezwakt tot de voorweeen pret van gisteren die af en toe erger wordt.. zucht haha.. voel je je toch beetje stom

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

@cardiozuster Balen dat niet doorgezet heeft, maar snap dat je gewoon gebeld hebt hor! Had ik ook gedaan in jouw geval.. 
Hier gaat het goed, afgelopen nacht kwam onze meid gelukkig om de 3,5/4uur voor voeding ipv iedere 2/2,5 uur.. Hoop dat ze dit doorzet, dan heb je voor je gevoel toch nog wat uurtjes slaap ? wij beginnen nu beetje ritme te krijgen, leren iedere dag weer..
Moest zo lachen vandaag was bij de slager en werd geholpen door jonge knul.. Vroeg hi of ze een plakje worst lustte ?? ik zei nou dat duurt nog even hor hahaha

Eet die baby van jou geen worst?? ? heerlijk, hier ook nog steeds geen slaap bah en de darmkrampjes. Zo sneu altijd, ben altijd weer blij als dat voorbij is ??
overdags gaat het hier super, slaapt hij goed, drinkt goed eigenlijk perfect!
snachts krampjes, en indd veel huidhonger. 

cardio spookt het al? 

Nou was een roerig weekend.. na 2,5 uur slaap van vrijdag op zaterdag had ik wel 1,5 uur slaap van zaterdag op zondag..

Begon om 1u s nachts met beenweeen die heel erg onregelmatig waren maar ook irritant.. vanaf 3u namen ze in sterkte en frequentie toe ... Eigenlijk onmogelijk om weg te puffen . Om 8u overleg met VK.. om 10u 2 cm ontsluiting, alles verder week .. dus dat was goed echter tot 16u bleef het 2cm terwijl de pijn van de wee toenam... Doorgestuurd naar zkh voor pijnstilling.. anders was ik later op avond ingestuurd voor med indicatie omdat er te weinig voortgang was.. ruggenprik gekregen en weeën opwekkers... Ik had onregelmatige weeën, dat bleef ook ondanks medicatie wat zorgde voor inefficiënte.. uiteindelijk s nachts rond 3u volledige ontsluiting... De kleine bleek een sterrenkijker te zijn en lag nog niet helemaal goed voor de bevalling..ze lag te hoog.. ik moest persen ondanks dat ze niet goed lag in de hoop dat ze er mooi voor lag... echter door de vele weeeen in de bovenbenen waren ze verzuurd en ik was kapot, ze kwam er nog steeds niet goed voor te liggen uiteindelijk besloot gynaecoloog tot keizersnede en is onze dochter Sophie geboren ? vanochtend .. héél lang verhaal

Jemig Cardio! Wat heftig! Wat zul. Jij kapot moe zijn!!!! 
maar desondanks.. GEFELICITEERD MET SOPHIE!!!!  Toch op 2-11?! ?? 
Ik hoop dat alles desondanks de heftigheid wel goed is gegaan! Heel veel beterschap en geniet van het mooie kindje wat na een lange reis eindelijk bij je is ❤️❤️❤️ heel veel liefs!!

Goedemorgen,
Mijn naam is Kirsten Hoogendijk en ik ben een derdejaars student aan de Verloskunde Academie Rotterdam. Samen met drie studiegenoten zijn wij bezig met het uitvoeren van een onderzoek in het kader van onze minor Echografie. Onze onderzoeksvraag is: ‘’Hoe hebben echoscopisten, zwangeren en hun partners een echo-onderzoek ervaren ten tijde van COVID-19?’’.
Wij zijn specifiek op zoek naar vrouwen én partners die een echo hebben gehad tussen 16 maart tot 11 mei. In deze periode waren partners namelijk NIET toegestaan om bij de echo aanwezig te zijn i.v.m. corona maatregelen. Door middel van een online interview (15-20 min.) willen wij graag de ervaringen van zowel vrouwen én partners bevragen. De gegevens worden anoniem verwerkt.
Meld u aan via 0941976@hr.nl óf stuur een bericht voor meer informatie. 
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kirsten Hoogendijk

Terug
Bovenaan