Oktober 2020❤️

Hoi allemaal,

Ik kom ook gezellig meepraten. Vanmiddag licht positief getest, dus het is nog heel pril. Ik kan m'n geluk niet op. Mijn man en ik hebben hier meer dan 2 jaar op gewacht. Morgenochtend nogmaals testen met ochtendurine kijken of hij dan op loopt. Dit is onze eerste zwangerschap voor een eerste kindje. Ik hoop zo dat dit goed gaat :) 

Hoi allemaal,

Ik kom ook gezellig meepraten. Vanmiddag licht positief getest, dus het is nog heel pril. Ik kan m'n geluk niet op. Mijn man en ik hebben hier meer dan 2 jaar op gewacht. Morgenochtend nogmaals testen met ochtendurine kijken of hij dan op loopt. Dit is onze eerste zwangerschap voor een eerste kindje. Ik hoop zo dat dit goed gaat :) 

Ik heb vanmiddag ook positief getest met mijn test! Dus ik hoop dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen
al stiekem even online uitgerekend wanneer ik dan evt. uitgerekend zou zijn en dat zou dan rond 24 oktober zijn.

Hallo dames.
Zaterdag en vanochtend een positieve test in mijn handen! Enorm spannend nadat we in sept 2019 een miskraam hebben gehad.
Enorm spannend allemaal

Cardiozuster wat super fijn! Gefeliciteerd!!
Hier de 17e uitgerekend van nummer 2. Tot nu toe ontzettend misselijk met vlagen, maar verder valt het gelukkig mee qua kwaaltjes.

Ik meld mij voorzichtig weer aan....
In oktober een miskraam gehad bij 7 weken (was gestopt met groeien rond 5 en half week was toen eind mei/begin juni uitgerekend. 

Nu heb ik weer een positieve test, al veel duidelijker dan de vorige keer. 
Zou nu rond 21 oktober uitgerekend zijn.

Het voelt nog heel dubbel en vind het lastig om heel blij te zijn al. Ook omdat ik nu uitgerekend ben in de periode dat ik vorige keer de miskraam had.
Ik ga straks bellen en vragen voor een vroege echo...

Terug
Bovenaan