Oktober 2020❤️

wat een hoop nieuwe namen, gefeliciteerd iedereen! 
volgens mijn eigen berekening ben ik nu ongeveer 5+2 maar vanmorgen had ik wat lichtroze bloed bij het afvegen. na het douchen nog een keer. ik ben sinds week 4 heel misselijk maar sinds twee dagen heb ik ook flinke buikkrampen. is dit voor iemand herkenbaar? 
ik vind deze weken tot de eerste echo echt zenuwslopend. ik hoop heel erg dat alles goed is.. 

Gefeliciteerd iedereen die ook zwanger is!

Mochten jullie in de geheime facebook groep willen, mail dan even naar: mama102020@hotmail.com dan kan ik jullie toevoegen :)
Alleen leden van de groep kunnen zien dat je lid bent, anderen niet.

ik ben nu 4+2 denk ik dus ook erg pril maar al wel sinds zondag buikkrampen.. schijnt er bij te horen lees ik steeds.. tis wel prima te dragen 

over 2,5 week hebben wij een echo met 6+5, erg spannend!

[quote quote=10294006]wat een hoop nieuwe namen, gefeliciteerd iedereen! volgens mijn eigen berekening ben ik nu ongeveer 5+2 maar vanmorgen had ik wat lichtroze bloed bij het afvegen. na het douchen nog een keer. ik ben sinds week 4 heel misselijk maar sinds twee dagen heb ik ook flinke buikkrampen. is dit voor iemand herkenbaar? ik vind deze weken tot de eerste echo echt zenuwslopend. ik hoop heel erg dat alles goed is..[/quote]
Ik was van het roze af, aan het begin wat last van gehad had toen af en toe ook wat krampen. Daarna geen last meer van gehad. Ben vandaag 5+6 en zag zojuist een heel kleine beetje licht roze bij de afscheiding. Ik heb al meerdere keren gebeld, maar helaas is het antwoord afwachten. Dus ik ben nu met spanning aan het wachten op onze eerste echo. Die staat over een werk gepland. De dagen zijn nog nooit zo langzaam gegaan.

Mag ik hier meeposten? Zondag had ik al een positieve test maar vandaag (NOD) was deze nog duidelijker! Ik vind het erg spannend want het is mijn 5e zwangerschap maar het is nog nooit goed afgelopen helaas (3 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap). We doen ICSI dus zwanger worden is ook al niet makkelijk, maar het blijven dus ook niet...
Ik probeer positief te blijven maar vind het allemaal ontzettend spannend. Aan de andere kant voel ik me super zwanger (misselijk, pijnlijke borsten) dus ik ga proberen me hieraan over te geven :)
Mijn (zelf uitgerekende) UD is 27 oktober. Morgen het ziekenhuis bellen en dan waarschijnlijk over 2 weken de eerste echo!

Ik ben ook begin okt uitgerekend! Word mijn 1e (mag alles goed gaan) erg spannend allemaal !!
Merk wel dat ik me meer zorgen maak dan ik had verwacht haha.... maar ik probeer niet nog meer testen te doen. Vorige week 2 keer positief / 2-3 weken clear blue en heb volgende week een vroeg tijdige echo... Ik kan niet wachten ? 
Uitgerekende datum is (waarschijnlijk) 2 okt ❤

Terug
Bovenaan