Oktober 2020❤️

Spannend Mali! Bij mij gaat het meestal rond de 6 weken mis dus ik ben ook erg gespannen. Nog even doorbijten en dan hopelijk een mooie echo!!

Hoi allemaal! Wat leuk om alle positieve testen te zien. Hier ook heel pril zwanger van de tweede. Had afgelopen woensdag een hele mooie test. Maar nu dacht ik gister nog een keer met cb te testen op volgens mijn berekeningen 4.1 en die geeft 1-2 weken aan terwijl ik stiekem verwacht had dat het 2-3 zou zijn. Dus nu ben ik heel bang dat er iets mis is. Wil na het weekend weer kijken wat cb dan zet maar tot die tijd vind ik het allemaal maar onwijs spannned...... zijn er meer mensen die met 4 weken 1-2 weken op de cb kregen?

Hi dames! Wil me graag aansluiten! Gister een test gedaan omdat mijn ongesteldheid uit bleef en ik ben zwanger, dat was een verrassing. Ik dacht namelijk dat ik een hele lange cyclus had? Ik denk dat ik vandaag toch nog een clear blue test haal met weken indicator.

Nokia, dat is inderdaad altijd even schrikken als je bloed ziet. Gelukkig is 't weer gestopt!  Ik had pas na een week over tijd te zijn getest, had 't eigenlijk niet verwacht. Maar na een week over tijd te zijn en bepaalde symptomen, leek het me slim om eens te testen...
Mali Mali, leuk! We lopen ongeveer gelijk op. Spannend dat wachten op de echo hè .
Nbaas,  gefeliciteerd. Ik zou me niet direct al te druk maken hoor om die CB test. Misschien was t net wat minder geconcentreerde urine ? 
Adboer,  gefeliciteerd!

@Nbaas, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had precies hetzelfde. Ik zou op een maandag 10/2 5+0 moeten zijn, maar op woensdag 12/2 getest en stond er nog 1-2 weken. Op zaterdag 15/2 opnieuw gedaan en toen wel 2-3 weken. Denk dat mijn HCG in het begin gewoon iets minder snel opliep, want ik had gisteren de eerste echo en mijn berekening klopte precies. Dacht gisteren 6+4 te zijn en dit was ik ook, het hartje klopte ook dus alles is goed ?. Dus die woensdag 12/2 was ik ookal 5+2 ondanks dat de test 1-2 weken aangaf. Ik hoop dat je daar iets aan hebt! ?

Nokia spannend zeg!! Wanneer heb je eerste echo? 1e kindje?
Biscuitje aaah leuk!! Blijft spannend deze weken hè.. eerste kindje?

wat fijn dat je een eerste goede echo hebt Daantje-S! 

ik zit nu op 4+6 en ik voel me totaal niet zwanger.. Totaal geen klachten behalve uitblijven ongesteldheid en af en toe een krampje
Hebben meer mensen dit?

Gefeliciteerd cardiozuster!! Een bekende naam voor mij op het forum, hij was ook actief in aantal topics waar uk actief was.... leuk dat jij nu ook zwanger bent!! 
Zo vroeg had ik ook weinig klachten, wel die krampjes... en wat gevoelige  praten. Nu 7+4 En wel meer klachten ? 
Spannend allemaal!!! 

Terug
Bovenaan