Oktober 2020❤️

@trotsemamavanm nouuu ik zie een streep hoor! Streep is een streep zeggen ze he. Ik snap het wel hoor, dat je bang bent om het te geloven. Het is zo bijzonder, het idee dat er iets in je groeid.. ik hoop voor je dat de test alleen maar donkerder wordt!!
@KSAS dankjewel!! Jaaa zo spannend. Voor mij is het eerste zwangerschap dus ben mezelf al de hele dag lekker aan het maken om vanalles op te zoeken op internet! Haha
mijn laatste ongesteld begon 25 december (jeeej met kerst ? haha!) 25 dec, eerste dag ongesteld, en 25jan teste ik positief. Als ik teste is het niet zo dat er gelijk streep stond, het moet wel ff oplopen. Maar er komt toch echt een streep hihi. 

https://www.mupload.nl/img/bvjmc80r.jpeg

GxG 
Die zijn ook duidelijk hoor!! 
1 goeie raad, ga niet te veel opzoeken! Dokter Google is zo'n bangmaker. (Zei mijn gynae ook ?) 
Als er iets is waar we je mee kunnen helpen je mag het altijd vragen ? 

hey dames,
Blij te lezen dat er hier ook van die idiote testers tussen zitten ;) ik ben zelf namelijk ook beetje obsessief met testen maar deze keer heb ik mijzelf toch overtroffen :$
8 dagen voor nod getest nl toen ik als een gek woest werd op iets wat helemaal niet hoefde om vervolgens een half uur te gaan zitten janken. Dus ik dacht f-it ik heb nog wel een test liggen. Met veel turen stond daar toch echt een streep!
gister 6 dagen voor nod weer getest en jawel, een streepje! 

Dit is echter al de 4e keer dat ik weer zwanger ben na mijn zoontje en heb dus al 3 miskramen gehad (met 5, 7 en 8 weken). Ik ga zo het ziekenhuis bellen en vragen of ze mij progesteron kunnen voorschrijven.

nu las ik hier ook iemand die het had over oestrogeen. Wat is het verschil?

en is er al een fb groepje?

Alle nieuwe dames gefelicteerd met de positieve testen. Ook hier een test gek. Vandaag toch maar weer eentje gedaan en deze was binnen de afleestijd. Het begint hier nu wel een beetje binnen te komen, dat we zwanger zijn :).

Hahaha, zo fijn om te lezen dat we allemaal een beetje test gekken zijn! Ik kan mezelf met recht een serietester noemen. Ik heb vandaag weer een clearblue gedaan, gaf keurig 2-3 aan. Vorige keer tijdens mk was hij op dezelfde dag 1-2 en de dag erna gaf hij niet zwanger aan. Dus er gebeurt nu echt wat!! Kan het alleen nog niet echt geloven.. ik laat het voor de helft toe. Is dat stom? Ik wil heel graag blij zijn en ben het ook écht, maar die angst... 
tips iemand :)?

Ik zie allemaal hele mooie testen van jullie zeg! Ze lopen allemaal op, yeah! ?
Gefeliciteerd voor alle nieuwe mensen hier, dat oktober maar een drukke maand mag worden ;)

Elisanne, kut is die onzekerheid he ? 
je gaat nooit meer helemaal onbezorgd een zwangerschap in. Jezelf een beetje beschermen is denk ik ook helemaal niet erg.
ik vind zelf dat elke zwangerschap wel net zoveel liefde en blijdschap verdiend. En bij een miskraam mag je ook altijd weer verdrietig zijn. Maaaaar en miskraam is nu niet aan de orde, je bent gewoon nu echt zwanger. Testen hoeft niet alles te zeggen, bij mij zakte de hcg niet voor de mk, pas erna. Het komt zoals het komt (helaas want konden we maar in een glazenbol kijken).
Ik denk vooral aan nu. Nu is het gelukt en dat is al heel veel meer kans dan wanneer ik niet zwanger zou zijn ;) En deze kans pak ik weer met beide handen aan en ik ben gelukkig dat we nu weer zwanger zijn.

hopelijk heb je hier wat aan ?

Elisanne
Best spannend hè allemaal! Ik had gehoopt vandaag ook nog eens te kunnen testen. Helaas had mijn pakketje vertraging, het zal dus voor morgen zijn. 
Ik zie dat je voor 3okt uitgerekend zou zijn. Naar mijn berekeningen, ik 4okt. Dus zou de clear blue ook wel al 2-3 kunnen aangeven. Hoop het echt!!
Wel jammer dat na de 3+ er niets meer komt. ? tot 12w. Alles is ok keep calm ? 

Terug
Bovenaan