oktober baby's

Hey Sjurtjuh, Wat ontzettend spannend, ik snap heel goed dat je onzeker en bang bent! Ik duim en hoop met je mee! Dat maar snel de 12 weken voorbij zijn en alles nog goed is en zit ;) .. Dan is er al een groot risico dat het mis kan gaan weg..

Hey meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben ook zwanger en na eigen berekening 22 okt uitgerekend. Dit is wel mijn tweede maar ik kan nog zeer zeker meepraten over de spanningen die er zijn bij de eerste aangezien mijn eerste nog 4 maanden moet worden.(geboren op 31okt 2008)
Bellebloem niet teveel stressen hoor haha en alles gewoon op je af laten komen.
Het is zooo leuk! Ik maakte me druk om vanalles maar zodra hij/zij er is komt het wel. Dan is alles zo vanzelfsprekend. Ik maak me ook druk nu hoor haha, de nieuwe baby scheelt dalijk misschien nog minder dan een jaar met mn dochter. Mijn docher is  1 week en 5 dagen  te laat geboren en ik maak me nu al druk om de geboortedatum van mijn tweede. Als het plzzz maar niet 31 okt. wordt!
Ik heb heel veel gelezen met de eerste over hoe en wat als de kleine er is. Maar als hij of zij er dalijk is dan spreekt het voor zich wat je moet doen. En mocht je nog iets nodig hebben omdat je dat vergeten bent te halen dan is het zo gehaald. Dus lekker genieten van je zwangerschap en mocht je iets willen weten dan vraag het me maar :)

Daar ben ik dan nog 1 keertje voor nu . Ik wil jullie ook nog even allemaal feliciteren. Inderdaad veel kindjes gemaakt in januari! Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Mijn ongesteldheid wisselde weleens. Hebben jullie meteen de huisarts gebeld..?

Ik lees meer reacties dat er onzekerheid is, of het allemaal goed gaat. Klinkt gek, maar vind het fijn om herkenning te lezen.

Ik ben trouwens 24 jaar en kom uit het midden van het land.  Zijn er hier nog rokers onder ons? Ik heb drie weken geleden helemaal gestopt!

Hallo,

Hier hopelijk nog een oktober baby!
14 januari heb ik een miskraam gehad, en ben gelijk weer zwanger   geworden, eigenlijk had ik nog een   menstruatie af willen wachten, maar toch weer zwanger geworden. Ik hoop dat het dit keer goed gaat. Is er iemand die ervaring heeft met gelijk zwanger worden na een miskraam?

Groeten Morris

Heerlijk al die verhalen! Herken er ook een hoop van... Het huis is een bende  en heb er echt geen energie voor om daar iets aan te veranderen. Ik ga naar mijn werk en dat is het. Hoop wel dat het minder wordt want voor mijn man is het niet echt leuk dat ik alleen maar op de de bank lig...
Afgelopen donderdag mijn intake gesprek gehad bij de gynaecoloog. Toen ook de 3e echo gehad. (krijg nu al een album vol)   Het hartje zien kloppen echt erg gaaf! Een echt wondertje! Vorige week aan aan onze ouders verteld dat ze opa en oma worden. Mijn schoonouders hebben al 5 kleinkinderen maar voor mijn ouders wordt het de eerste. Ze moeten er nog even aan wennen want het klinkt wel ineens heel erg oud  maar zijn echt super blij!
Liefs Annemieke

Hallo allemaal,

Ik ben nu zeven weken en heb een blaasontsteking en krijg hier een antibiotica voor. Een kuur van 10 dagen. Heeft iemand dit ook eerder gehad??? Ik word hier onzeker  van.

Groetjes Ramona

@ annemiek
er staat onder je berichtje 8 weken en 4 dagen zwanger hoe kan het dat je nu al je 3de echo gehad hebt? ik heb overmorgen pas mijn eerste  echo en 1,5 week later het bezoek bij de vk

hallo dames,
mag ik me bij jullie voegen? ben nog maar net zwanger! en kan het echt maar nauwelijks geloven! vanochtend was mn test positief en als ik de berekeningen moet geloven ben ik 1 nov uitgerekend. Oja ik ben 24 jaar

Terug
Bovenaan