oktober baby's

quote: 83collie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 11:55:16'));

HoiHoi!

Jeetje wat zijn er veel zwanger geworden in Januari!! Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Wij hebben het al wel aan onze ouders verteld. Dit omdat wij met 1 been al in de mm stonden. Hier wisten zij ook vanaf.
Ik ben op het moment ook veel vermoeider. Verder het ik weinig klachten. Vind het wel fijn om te lezen dat anderen ook last hebben of last hebben gehad van ongi pijn aan het begin. Het is net of het bij mij nu ook een beetje afzakt.

Liefs Collie.

Hoi Collie

Die ongi pijn had ik ook. Het begon zelfs al een week voordat ik eigenlijk ongesteld zou worden en zette door tot een week na de menstruatiedatum. Het was precies hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld zou worden en daarbij kwam dat ik op de menstruatiedatum ook nog een beetje bloed verloor. Ik was er dus van overtuigd dat ik niet zwanger was en dat mijn menstrutie was gekomen, maar alleen heel weinig was.
Volgens alle zwangersites, de gynaecoloog, de verloskundige en iedereen die ik ken die bevallen is, is menstruatiepijn een van de meestvoorkomende symptomen van een zwangerschap. Niet gek trouwens, aangezien er zich van alles afspeelt in je baarmoeder.
Maak je geen zorgen.
Hou me op de hoogte van je wel en wee.

groetjes

Marlies

hallo allemaal

ik ben 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje morgen ben ik 5 weken zwanger zo onwerkelijk en ben rond 17 oktober uitgerekend heb vandaag gebeld voor een afspraak bij de verloskundige 11 maart is het zo ver maar voor mn gevoel duurt dat nog zo lang vindt het erg spannend allemaal.

liefs leintje

Hoi allemaal,

Voor de gene die me nog niet kennen. Ik ben 22jaar en waarschijnlijk 6 weken zwanger van eerste kindje.

Bij mij is de onzekerheid nu echt toegeslagen. De eerste 2 weken was ik de hele tijd misselijk, daarna kreeg ik last van mijn borsten en buik en nu heb ik dus niets meer. Alleen erg moe, maar dat vind ik altijd zo'n vage klacht. Ik sta namelijk elke dag om half 6 op en ben pas weer om half 8 's avonds thuis van mijn werk (ruim 2uur reistijd). Dus daar zou het ook gewoon van kunnen komen.

Ik heb over 2 weken pas een afspraak met de vk en dan word er pas een afspraak gemaakt voor de echo. Ik ben echt bang dat er dan gewoon niets te zien is en dat mijn lichaam me gewoon voor de gek heeft gehouden.

Hoe zit dat met jullie?

Groetjes

Suzanne

quote: Suesieh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2009 11:44:37'));

Hoi allemaal,

Voor de gene die me nog niet kennen. Ik ben 22jaar en waarschijnlijk 6 weken zwanger van eerste kindje.

Bij mij is de onzekerheid nu echt toegeslagen. De eerste 2 weken was ik de hele tijd misselijk, daarna kreeg ik last van mijn borsten en buik en nu heb ik dus niets meer. Alleen erg moe, maar dat vind ik altijd zo'n vage klacht. Ik sta namelijk elke dag om half 6 op en ben pas weer om half 8 's avonds thuis van mijn werk (ruim 2uur reistijd). Dus daar zou het ook gewoon van kunnen komen.

Ik heb over 2 weken pas een afspraak met de vk en dan word er pas een afspraak gemaakt voor de echo. Ik ben echt bang dat er dan gewoon niets te zien is en dat mijn lichaam me gewoon voor de gek heeft gehouden.

Hoe zit dat met jullie?

Groetjes

Suzanne

hoi susieh
ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt ik ben nu 5 weken zwanger en heb echt nergens last van is echt zo gek en dat maakt het heel onwerkelijk eigenlijk zou je gewoon alle kwaaltjes die er zijn willen hebben zodat dat het gevoel geeft dat je echt zwanger bent maar dat zou ook niet alles zijn. ik krijg met 9 weken mn echo.
 liefs leintje

@jolanda81
Duurt het voor jouw gevoel ook zolang tot het 27  feb. is? Ik hoorde vandaag dat ik me echo op 27februari heb maar dit is voor mijn gevoel nog zo ver weg. Ik graag nu al weten hoe lang ik al zwanger ben.

Heeft je dokter aan de hand van je laatste dag ongsteld zijn je uitgerekende datum berekend? of op een andere manier?

Groetjes sweetygirly

ik ben helemaal blij.

ik heb mijn gyn gesproken en ik ben optijd begonnen met mijn medicatie.
dat is al een pak van mijn hart.

ik heb blijkbaar een storing in mijn bloedstolling, waardoor mijn embryo met 8 wk geen bloed meer krijgt.

wat wel tegen valt is dat ik onder begeleiding van de gyn moet blijven, en niet via de verloskundige.
dus dat wordt als het allemaal meezit ook in het ziekenhuis bevallen.

ik moet morgen bellen voor de afspraken en de eerste echo.

ik hou jullie op de hoogte.

Hey meisies

Ik ben rond 20 oktober uitgerekend en nu dus ong 4 a 5 weken zwanger.
heo lang heeft het bij jullie geduurd?
wij zijn vanaf juni 2008 gestopt met anti conceptie.
liefs

heb ziekenhuis gebeld en heb
de 23 februari al mijn echo anders konden ze het niet
combineren met de gyn
dus ik hoop dat ze dan al het hartje kunnen zien.
had vanmorgen ook alweer een bloedneus maar dat komt door
de medicatie.

groetjes

Terug
Bovenaan