Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Oh Sam, ik vind het al knap dat je toch altijd zo positief en grappig schrijft. Vindt totaal niet dat je zeurt. En wat je schrijft aan frustratie begrijp ik heel goed.
Hier zijn ze niet vaak ziek of koortsig maar als het een keer is denk ik 'Pff, gelukkig is het niet vaak'.
Dus schrijf het ff van je af meid.

Weer zon achterlijke middeleeuwse builenziekte. We hebben verdomme binnen een jaar een vaccin voor corona maar is het teveel gevraagd om ook iets te verzinnen tegen onnodige achterlijke ziektes als de… *tromgeroffel* handjes voetjes mondziekte. Ook word ik er SCHIJT moedeloos van als ik rivm dingen lees als “onschuldig” “lichte koorts” “volwassenen krijgen dit niet”. 3 jaar geleden ook dit grapje meegekregen via het kdv… en rara beide keren had ster 40 koorts 3/4 dagen lang, super schurft over dr pootjes, blaren waardoor ze niet kon eten. Vorige keer heb ik het ook gehad.. ook 3 dagen 39.5 tot ijlens aan toe en nog 6 maand last van kapotte voeten ? kut RIVM zo dat is eruit ?

@myr, Ster had net 1 punt te weinig op dr weerstands uitslag (immuniteitsstoornis). Het is een poos goed gegaan tot Corona afgelopen maart ? wederom bedankt RIVM want corona doet zogenaamd niks bij kids. We hebben best veel bij artsen, fysio, diverse “deskundigen” gelopen. Ook homeopathisch/osteopaat/etc maar niks werkt echt. Geef daarnaast tonnen uit aan probiotica/prebiotische/multis maar denk dat ik dat beter in het studiefonds kan stoppen ??
@chris dankje lief ❤️

Zo, dat is er uit ????????
Als het jou of je kids overkomt is het gewoon sh*t.
Hier toch ook weer een nacht met enkele uren gemiste slaap. Dochter, zoon en manlief zijn flink aan het hoesten en zoon krijgt denk ik weer tandjes. Wel 8 poepluiers op een dag/nacht. En flink zurig met pijnlijke billen. Dus hopelijk komen de bijters snel.

Jeetje Sam wat lastig! Charlie heeft hier inderdaad ook de hand-, voet-, mond ziekte te pakken. Had ook koorts, wou niet eten en weigerde zijn speen. Was begin deze week, en we waren net klaar met de antibiotica. Dus ik stond alweer bij de huisarts omdat ik echt dacht hoe dan???
Ik hoop dat je mijn berichtje niet belerend over vond komen. Zo was het namelijk echt niet bedoeld. Ik weet alleen dat zij daar toen heel veel baat bij hebben gehad. Ik vind het oprecht zo vreselijk naar dat jullie maar niet uit de cyclus lijken te komen.
Ook ik vind dat je niet klaagt. Zieke kinderen zijn gewoon niet leuk en als ventileren helpt om er weer tegen aan te gaan, kom maar op??? blijf het hier lekker plaatsen!

Hier is de vakantie begonnen, na nog 3 dagen hard aanpoten op het werk. Een collegaatje is op het werk gekomen met klachten en bleek 's avonds positief te zijn getest. Gelukkig op mijn vrije dag, maar de 4 vaste leidsters die er waren, moesten allemaal in quarantaine. Dus heb flink wat extra moeten bijzetten om alles rond te krijgen.
Maar nu ? niks doen!

Nee hoor Myr ? juist lief dat je het deelt ❤️ voort zelfde geld had het wel geholpen ?

Ohh no!!! Heeft hij ook zon koorts??? En wanneer begon het bij hem??

Drama als je zo moet kloten op het werk met al die quarantaines ?? maar nu vakantieeee!!! Enjoy ❤️

Kan soms zo lang duren met die tanden ? vooral die zure kak luiers en kapotte bipsjes ?? die kids moeten ook eigenlijk teveel doorstaan dat eerste jaar

Hij had 38.6 of zo. Dus niet zo hoog als die van jou. We snapte er ook gewoon niks van. Want Charlie wou ook zijn speen niet. Dus drama met slapen ook.
Hopelijk snel beter.
Begin je morgen bij de nieuwe baan?

Terug
Bovenaan