Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Jeetje Sam wat een pech met ziek zijn dit jaar bij jullie zeg... Hopelijk komt er snel een plekje!! ??

Ja wanneer begint je nieuwe werk?

Pfff nachtdienst... Nog 3 weekjes tot vakantie.. gaan jullie nog op vakantie??

Ik begin 1 aug nog 1 wk vrij, mn man is jammer genoeg in verweggiestan met werk deze week ? dus aanpieren deze week ?

Gaan jullie nog weg?

Ooh Helga, bij jullie komt de vakantie ook in zicht! Je gaat er op een gegeven moment ook echt naar toe leven he?
Hier in ieder geval wel. Wij kunnen beginnen met aftellen, eind deze week begint onze vakantie. Even helemaal niks hoeven. Wat een heerlijk vooruitzicht ?
Hier verder alles goed. Na een weekje slecht slapen, slaapt Charlie nu weer lekker in z'n eigen bedje en de nacht door. Helaas nog steeds 6 uur wakker, beetje balen maar de nachten doorslapen zijn wel erg fijn.
Hoop dat het bij jullie weer opknapt Sam!

Wat leuk Helga! Zo grappig dat Sofie echt met andere dingen bezig is dan Charlie ? hele andere mijlpalen maar net zo bijzonder en leuk om te zien en mee maken ?
Manlief heeft afgelopen zaterdag de tweede vaccinatie gehad en ik krijg hem vrijdag. Dus we gaan ergens over 2 weken naar Duitsland. Mijn schoonvader en vrouw wonen daar. Door corona en ziekte hebben we ze al ruim anderhalf jaar niet gezien. Ze hebben zelfs Charlie nog nooit live gezien.
We gaan nog een dagje naar Ameland. En de oudste heeft besloten dat we op vakantie gaan naar monkey town dus daar moeten we heen, anders heeft hij geen vakantie gehad ??
En verder gewoon even niks hoeven. Dat vind ik het fijnste vooruitzicht.

Truste!

Monkey town is wel het culturele erfgoed van zeg maar alles ??
Heerlijke plannen zeg!

En wat fijn om eindelijk je baby te showen aan de schoonfam!

Ja motorisch gaan die van jullie als een speer...

Sophie is echt aan het kruipen/tijgeren nu Vandaag een halve zit vanuit het kruipen dus dat duurt vast niet lang meer... De dag bestaat uit kruipen, zwaaien en klappen haha... Heerlijk!

Oh wat fijn om te kunnen laten zien aan je schoonfamilie... Mooi op tijd de vaccinatie binnen gezien de nieuwe maatregelen in Duitsland... Fijn vooruitzicht... Ameland is ook prachtig!! Haha monkeytown is ook leuk hoor ik altijd

Wij gaan weekje naar Flevoland... Gisteren geboekt, schandalig lage prijs.. vast een foutje op de site maar we hebben maar snel betaald ?

Vandaag telefonisch consult met CB.. hoor ik nu pas dat je iedere dinsdag langs kunt voor evt wegen en opmeten.. hadden ze ook wel eens eerder kunnen vertellen ?

Terug
Bovenaan