Goedemorgen meiden!
Ik heb alles even terug gelezen en wat naar dat het maar op en neer blijft gaan qua gezondheid. Zeker als je al veel geprobeerd hebt snap ik dat je er moedeloos van wordt ? Ik herken het wel van de oudste, met hem was en is het vaak ook ellende. Begon vanaf een half jaar oud en we hebben heel veel voorbij zien komen. Met Logan valt het tot nu toe mee.. Ik hoop dat het minder wordt voor jullie en kan alleen een virtuele knuffel geven, het is gewoon, plat gezegd, klote!
Hier is het redelijk rustig, we hebben allemaal vakantie. Logan zit nog steeds in zijn sprong en nu komt zijn pittige karakter naar voren waar onze kraamverzorgster al voor had gewaarschuwd?. Hij is razendsnel met buikschuiven (kruipen is meneer te lui voor, kan hij wel) en hij klimt overal op. Dan volgt een triomfantelijke schreeuw alsof hij de Mount Everest heeft bedwongen ?.
Hij vindt de hond zo leuk dat hij hem continu op zoekt maar hij trekt echt veel te hard aan zijn haar, het is echt zielig! We hebben een langharige witte herder van 12 jaar die enorm zachtaardig is dus hij geeft geen kik, arme beest?.We weten niet zo goed hoe we Logan daarin moeten begeleiden, hij is enorm koppig! Hij wil de hele tijd op de hond klimmen en trekken aan zijn haar. We zetten hem regelmatig ergens anders neer maar dan is het linea recta terug naar de hond.
Verder trekt hij zich op tot staan en zet stapjes langs meubels. Terug vallen op de bips zit er alleen niet bij, hij valt zijwaarts, levensgevaarlijk! ?
Hij brabbelt er op los, baba en mama zijn favoriet?. Hij gebruikt zijn verbale kunsten ook graag als hem iets niet zint, dan moppert of schreeuwt hij ?. Verder kan hij schaterlachen als de beste, dan zie je zijn Buddha buikje op en neer gaan haha.
Qua drinken hier 4 keer per dag: bij opstaan 180cc met een broodje, rond twaalven 180cc met broodje, na het avondeten 180cc rond half zeven (vroeg vanwege tandenpoetsen, minimaal half uur na laatste drink/eet moment) en we geven hem rond half tien in de avond 120cc omdat we bang zijn dat hij anders weer in de nacht wakker wordt haha. Over een paar dagen gaan we deze eens niet geven, kijken wat hij doet. Hij ligt vaak dan al heel diep te slapen. Als eens eerder geprobeerd te laten zitten maar dat was te vroeg. Hij werd die nachten toen wel vier keer wakker.
Verder is hij enorm eenkennig op het moment. Was wel een verkeerd moment aangezien we net naar mijn familie op vakantie gingen (we zien hen maar eens in het half jaar). Toch een gezellige tijd gehad?. Wat alleen tijd voor mijn man en ik zat er helaas niet in hierdoor. Dat hebben we al jaren niet meer gehad??.
Heerlijk om te lezen hoe de ontwikkeling van jullie ' kleintjes' verloopt, ik blijf graag mee lezen?.
Een tip als tussendoortje wat makkelijk mee te nemen is; Kiddylicious heeft wafels verpakt per twee, bananen en aardbeien smaak. Die van mij vindt het heerlijk! Goed vast te pakken en zelf op te knabbelen.
Dit is weer een enorm lange post geworden, sorry!?? Fijne dag iedereen en tot snel!