Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wij doen ook meer structuur aan het eten hoor... Dat verdwijnt zo in het mondje ook al eet ze vaak net niet alles op maar vind t goed genoeg

Net lachte ze mij uit... Ik zei nee en eh eh als ze naar de hond ging.. flink lachen en nog sneller naar de hond gaan ?

Oeii das lastig, merk hier ook dat water ook steeds moeilijker gaat. Geef hem met regelmaat vet slappe diksap ? dat vind hij prima. Vosjes/uilenthee vindie ook lekker (piramide).

1e wk ging aardig, ik was zelf koortsig dat was belabberd. Maar de werkdruk is echt 80% minder, de bewoners zijn lief en mn collegas zijn wat vreemd. Mn rooster hadden ze mee zitten kloten, dat lijkt nu opgelost ? ik voel me op wat punten na dubbel. Maar kwa werk is het echt veeeeel beter. Ff nog een weekje kijken als ik fit ben ?

Er hangt een beetje een aparte sfeer naar elkaar toe. Ik kan mn vinger er niet goed op leggen, maar ik voel dat er hier en daar wat gejokt word ? Ik kom er niet om vrienden te maken, maar het is fijn als je wel op elkaar kan bouwen. Ze zeggen steeds oh wat een fijn team. Maar uit alles merk je dat er veel strubbelingen onderling zijn ?

Klinkt een beetje als mijn oude team. Daar durfde uiteindelijk niemand meer het achterste van z'n tong te laten zien en eerlijk zijn over de situatie (veel geroddel, onderling gepraat, scheve gezichten) maar ook eerlijk zijn over het gedrag naar elkaar toe.
Daarom ben ik naar een andere locatie over gegaan. En in mijn nieuwe team ben ik nu begonnen met direct mijn bek open trekken om te voorkomen dat ik weer in de zelfde situatie terecht zou komen.
Ik hoop dat alles snel op z'n plek valt

Op haar kleine bips ?? cute ❤️

Ja denk dat je veel van die teams hebt. Scheelt dat de bewoners super lief zijn en op mn vorige werk en team en de bewoners allebei deprimerend.

Net terug uit zhuis, ow is binnen 3/4 wk aan de beurt. Hier deden ze niet raar of moeilijk. Gewoon luisteren en behulpzaam ? ik wist niet wat ik meemaakte ??
Nou maar aftellen hoop snel. Ow heeft weer de hele nacht zichzelf zitten slaan. Zo sneu.

Terug
Bovenaan