Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Och jee, ongelofelijk dat Owen zo blijft knommelen met zijn oortjes. Wel erg zielig en vervelend voor jullie. Je zou toch zeggen dat ze daar wel raad mee weten.
Zonnebloempje, zo’n korte en gebroken nachten zijn echt killing. Voor de kleine niet fijn maar zeker ook niet voor jullie.
Sterkte allemaal.

Wij zijn gisteren terug gekomen van een midweek weg. Slapen was redelijk. Eerste nacht is altijd wennen voor Ties, lees spoken. Daarna ging het goed. Ik vind zelf alleen 6.00 toch echt wel vroeg om wakker te worden.
Verder is hij volop aan het lopen en klimt overal op. Dat heeft mijn dochter nooit gedaan. En er komen weer 2 kiezen door dus kwijlen, bijten, knagen, vieze luiers en moeite met slapen. Papa en Ties hebben er ook een verkoudheid bij.

Voor iedereen de allerbeste wensen en een gezond en liefdevol 2022 ?

Misschien een Limburgs woord maar zo noemen wij het.

Mijn dochter en ik hebben vandaag een girls nieuwjaarstoost gehad met de vrienden van mijn partner. Mannen ziek thuis en wij ‘feesten’. Erg gezellig.

Hey! Wat sneu dat de mannen ziek thuis zijn na een midweek weg. Maar een girls party is ook wel eens heel gezellig ?.

Hoe reageert Ow tot nu toe op de antibiotica? Wat een gedoe zeg met die hardnekkige infectie ? arm ventje!

Hier gaat het nu twee nachten weer wat beter met slapen maar ben er nog niet van overtuigd dat het voorbij is. Denken jullie dat kinderen eerder in een sprong kunnen zitten? Terwijl de andere sprongen altijd gewoon normaal waren?

Sowieso wordt ik alleen al kriebelig van het woord op zich hoor??

Ik geloof niet in vaste sprongen ? beide kids liepen hier meestal iets voor of hadden sprongen niet echt ? maar kan ook door de eeuwige allergietjes en ontstekingen me zijn ontgaan ? ow reageert nul komma niks op de ab ? oren spuiten nog steeds ?

Hey.

Deels snap ik wel dat je er niet in gelooft. Als ik nooit over springen had gehoord, zou ik nooit de moeite doen om het daar onder te plaatsen want dat wist ik niet van het bestaan.

Misschien maar meer aanhouden aan het feit dat we zonder reden een chaggie ventje in huis hebben. Die met slapen van het ene uiterste naar het andere uiterste gaat. Van hard krijsen en niet willen slapen naar slapen van 18.45 tot 09.00! Snappen jullie het nog?

Ik niet!

Wij genieten van een weekje vrij, al was het lekker geweest als we ook echt wat konden doen??.

Hoop dat bij jullie alles goed gaat!

Hihi ik geloof wel in sprongen maar niet in vaste sprongen ? hier loopt alles altijd eerder of later ? net als tanden, de 1 heeft amper last hier altijd een heel gezeik ?
Of bij de nare vlekkenziektes staat er altijd ‘verhoging” hier altijd 40+ ? dat bedoel ik eerder. Maar indd vaak is het echt wel een golf ontwikkeling die voor onrust zorgt.

Terug
Bovenaan