Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja, bij onze dochter was dat ook. Met 2 jaar ook geen dit overdag. Was iedere avond feest om haar in bed te krijgen. Maar heeft wel tot 14-15 maanden 2 dutjes gedaan.
Ties wissels erg. Soms slaapt hij enkele dagen 2x 1,5/2 uur en dan weer enkele dagen 1x 1,5-2,5 uur. Alleen is de dit dan erg vroeg op de dag voor maar 1x.
Het was is dus lastig: kiezen voor 1 slaap halverwege de dag of 2 slaapjes aanbieden en kijken of het lukt?
Kijk het nog ff aan maar anders ga ik ook eens 1 dut proberen.

Ik hou het nog ff vol. Hoop dat het een fase is en straks toch weer makkelijker 2x slaapt. Deze week was hij ook niet lekker. Nu allemaal, op dochter na, buikgriep gehad, bleh.
En weer afwachten wat ze vanavond te beperken hebben. Vind het steeds lastiger worden.

Geen pokken, t was de 6e ziekte. Men wat was ie er beroerd van. Gelukkig dat ook weer gehad. Nu hopen dat t ff klaar is. Meneer heeft 3 volle uren geslapen vanmiddag ? ik heel blij want had zelf ook weer migraine en gespouw bah. Nu alle 4 wat fitter de nacht in ? hoe gaat het bij jullie??

Och jee, inderdaad de bingokaart maar weer verder afstrepen?. Dan goed bijtanken en opknappen voor de feestdagen.
Wij hebben in het weekend de buikgriep op bezoek gehad ?. Ook weer uitgezwaaid nu.

En vandaag heeft Ties z’n eerste stapjes los gezet. Jippie, precies met 13 maanden. Verder voorbereiden op de feestdagen en volgende week naar de Ardennen.
Iedereen alvast fijne feestdagen.

Hey ladies,

Sorry voor de lange afwezigheid! Ik ben verschrikkelijk moe de laatste tijd en lig al weken tussen 9 en half 10 in bed. En heel soms zelfs nog eerder.

Hier gaat alles zijn gangetje. Charlie heeft het klimmen en klauteren ontdekt en er is geen houden meer aan. Zelfs als we naar de wc zijn klimt hij op de bank?... Verder kiezen en tanden die door komen.

@chris, ik hoop dat iedereen weer opgeknapt is en dat jullie straks na de feestdagen even heerlijk kunnen genieten van de Ardennen. Was goed van Ties dat hij zijn losse stapjes gedaan heeft. Blijft toch wel echt een mijlpaal!

@Sam, 6de ziekte kan flink kak zijn inderdaad. Heel erg niet leuk! Wel fijn dat jullie weer zijn opgeknapt.

Lieve meiden, ik wens jullie fijne, liefdevolle en warme feestdagen toe!

Terug
Bovenaan