Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!

Ik hoop dat iedereen een hele fijne kerst heeft gehad. Hier vrij rustig.

We hebben een mannetje wat schommelt met slaapjes en was dus eigenlijk niet te genieten op 1 slaapje?

Ook heeft hij 's nachts super veel moeite met in slaap komen. Hopelijk trekt deze fase snel voorbij want gister zouden we lekker samen voor de streamers met een hapje en een drankje. Nou mooi niet dus. Meneer sliep pas kwart over 10 nadat ik hem hem op ons bed was gaan liggen?.

Grrrrr... Hopelijk zijn die van jullie liever met slapen!

Hihi dat slapen is hier ook nog steeds gedonder.. ow loopt alweer een week met echt een flink loopoor.. wil ook wederom niet plat… alleen bij ons. Slaapt vaak van 19/21u op zn eigen bed om vervolgens oren trekkend bij ons te komen liggen. Waardoor we dus gedwongen worden om elke dag om 21u maar op bed te liggen bwuarghh. Nu kweek afgenomen en hopelijk vrijdag de uitslag. Tis niet normaal wat er weer voor bende uitkomt.
Op goede oorpijnloze dagen slaapt ow tussen 11/13u een goeie anderhalf uur/2 uur. En indd van 19/6u snachts. Maar tot nog aan toe lijkt ie de afgelopen 14 dagen miss 3 dagen pijnloos te zijn geweest ? op een dag word het leven weer lollig ?

Geloof het of niet... We hebben meneer gister 'in slaap' laten huilen.. ik zat naast zijn bed en bood hem alle nabijheid op afstand en na een half uur lag meneer heerlijk te slapen. En hij sliep tot 9 uur. Dat is 13 uur? echt ongelooflijk.

En zelfs de oudste was pas 7.30 wakker dus we hebben gewoon uit kunnen slapen.

Ik hoop dat Ow weer snel pijn vrij is! Dikke knuffel

Damn!! Wat heftig maar fijn hihi ik laat Ow de laatste tijd ook veel meer mopperen ? meneer wil echt de hele dag knuffelen en wird het liefst ook overal naartoe gedragen ?? wat ik vaak heerlijk vind maar soms ook echt niet ? vaak houdie dan uiteindelijk ook op met zeuren zodra hij door heeft dat hij zn zin niet krijgt ? maar lastig vind ik het soms wel hihi
Ben heel benieuwd hoe charlie vannacht heeft geslapen ?

Hey!

Vannacht van 20.00 tot 6.45. dus ook helemaal niet slecht. Wel weer met veel strijd voor het slapen gaan. Vandaag had hij een hele dag opvang, 1 slaapje van 11.30 tot 14.00 en sliep nu ook echt zonder problemen in.

Hoewel ik het vroeg zou vinden voor de schakeling van 2 naar 1 slaapje, lijkt hij zelf nu echt in de tussen periode te zitten en vermoed ik dat we met een maandje wel op 1 over zijn.

Wat gek dat Ow zoveel gedragen wil worden. Charlie wil het liefst alles lopen en doen. Zonder hulp en zonder hand.

Gister even baby foto's van mezelf naast die van Charlie neergelegd, van om en nabij een jaar. We lijken sprekend op elkaar. Wat heel grappig is want Logan lijkt sprekend op mijn man. En er zijn baby foto's van Logan, waar hij sprekend op Charlie lijkt. Super grappig.

Nu lekker bankhangen!

Hihi ow lijkt ook precies op mij (als baby) verder niet echt ??
Hey wat goed van charlie!! En fijn voor jullie!!
We hebben eindelijk de noodkweek uitslag binnen. En ja hoor meneer heeft een hardnekkige bacterie in zijn oor wonen. Dit is waarschijnlijk de aanstichter van al het kwaad. Hij heeft nu ook weer al ruim anderhalve week een fontein uit zn oor. Ook blijkt hij resistent tegen veel vd kuren. Hij moet nu 6 tot 8 wk aan de antibiotica om de hardnekkige rakker uit te roeien. Het vervelende is alleen dat dat dus niet kan met de antibioticum die het “veiligste” is voor die kleine knul. Dus daar word de aankomende week over gediscussieerd door de microbioloog en de oorarts. Nu krijgt hij een week een vrij pittige kuur dus fingers crossed dat deze eindelijk aan mag slaan. Dit is waarschijnlijk dus de aanstichter geweest vd stuiptrekkingen en noem het maar op. Dus ergens erg opgelucht. Anderzijds wel weer sneu gezien hij er toch weer een flinke poos zoet mee is. Ik gaat een uiltje knappen ben gesloopt ? ik hoop voor ieder een chille nacht ?

Nou hier al twee nachten niks niet chill. Charlie wil alleen maar mij maar slaapt zelf amper. Als ik 4 uur per nacht gepakt heb, is het veel??.

Gelukkig nu een lekkere week vakantie van het werk. En maar duimen dat het voor die tijd weer bij trekt qua slaap.

Ze liggen hier nu beide even in de auto een slaapje te doen? de oudste wil vanavond opblijven tot hij in slaap valt en we maken hem sowieso wakker iets voor 12en. Dus ben benieuwd! Fijne jaarwisseling allemaal!

Ahh!! Das echt zo jammer!! Voelt altijd weer ff ruk zon setback ?

Hoop dat ieder een fijne jaarwisseling heeft gehad! Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan