Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@Samsonn, wat leuk dat je je op een nieuwe carrière gaat storten? Heb je enig idee welke richting je op wil?
Ik zit wel serieus te overwegen om nog een kop opleiding voor een lerarengraad te doen. Dan zou ik les mogen geven op het mbo bijvoorbeeld. En trainingen e.d. Ik ben zelfs nog geschoold als zwemonderwijzer maar dat is momenteel een beetje lastig te combineren met werk en de kids.
Wat vervelend dat je nachten nog zo onderbroken zijn Dreamer. 
Ik duim heel hard dat in maart alles weer normaler is

Ja ik zat te denken aan grafisch vormgever of iets in die richting. Ik dacht altijd dat ik dat niet zou kunnen, en dat het teveel gedoe zou zijn maar ik heb besloten niet meer in problemen en moeilijk te denken hihi vind ik soms wel lastig gezien patronen niet gemakkelijk slijten ? oh maar waarom niet zonnebloem! Al helemaal omdat het een trapje hoger is in je vertrouwde tak van sport!

Hihi ik had laatst gedroomd dat we met zn allen op pufcursus zaten. Allemaal super dik en zwanger ? het grappige was dat ik ook geen gezichten zag en alleen indd de namen voorbij zag komen zoals hier. Grappig dat we allemaal al zoveel contact hebben gehad een deel vd zwangerschap en nu het verlof maar ik heb geeneens een idee hoe jullie echt heten. Grappig eigenlijk

Grafisch ontwerper is wel echt heel wat anders. Stoer hoor? en wat een grappige droom!
Ik wil best nog wel wat over mezelf delen. Mijn naam is Myriam, ik woon in Friesland en over 1 uur en 6 minuten wordt ik 32?? Zoals ik al eerder vertelde zijn mijn man en ik ondertussen 15 jaar samen waarvan 6 getrouwd. Ik werk als pedagogisch medewerker op de buitenschoolse opvang.

??? over 1 uur en 6 minuten haha Gefeliciteerd Myriam ✌️❤️
Ja totaal anders ? het lijkt me zo heerlijk om creatief bezig te zijn, en hopelijk ooit voor mezelf aan de slag te gaan. Lekker mijn eigen projecten, niet meer in de weekenden werken, feestdagen vrij, lekker bij de kindjes straks. Gewoon werken als hun op school zijn en normaal meedraaien in hun ritme en als ze ouder zijn weer lekker in mijn eigen nacht ritme ???
Ik ben dus Sam, 30 jaar en woon op de Veluwe ❤️ Ik lees/las graag het liefst horror/thriller boeken, maar sinds de kids gaat dat niet zo vlot meer. Ben graag aan het rommelen en altijd wel bezig met ordenen/structureren en alles omgooien. Ben met mooi weer graag buiten. Wandelen en aanmodderen is zeg maar mijn ding ✌️

Jeetje Samson das een hele andere tak van sport.. hoe kom je aan dat idee? Altijd al leuk geleken?? 

Wat een leuke droom! Ja we delen veel maar details van het echte leven hebben we niet haha
En weer zwanger.. die buik lijkt eeuwen geleden joh.... Haha vanochtend nog bij fysio geweest ivm herstel buikwand ivm dat ik straks moet tillen op me werk maar was op 1 plek nog niet volledig aangesloten dus wat oefeningen gekregen en hoef niet terug te komen gelukkig.. kwam wel goed vlgs haar

Gefeliciteerd Myriam ???? maak je er nog wat bijzonders van? 

Ik ben Helga, 33 jaar en woon in Overijssel ? werk op de hartbewaking.. mijn naam is daarom ook niet zeer verrassend haha
Ooh ik ben dol op thriller boeken ? tijd tekort nu daarvoor haha
Gisteren maar 5 voedingen ? maar vandaag haalt ze de schade in, om de 2-2,5 uur meld ze zich sinds 9u.. ben benieuwd of ze zo weer wakker wordt of de schade heeft ingehaald van gisteren haha
Volgende week een wen ochtend ? einde verlof komt echt in zicht

Haha ja ben altijd wel creatief geweest maar ik kon het nooit echt passen in het werkleven. Het leek me ook nooit leuk om 1 specifiek iets te doen. Dit is wat veelzijdiger en geeft me de mogelijkheid om totaal verschillende dingen te kunnen doen. Heerlijk!

Zo grappig ik spreek je al zoveel maanden maar je naam komt nu pas hihi

Hier dinsdag de wenochtend gehad, werd net gebeld door de Ggd. Er is corona op de opvang en laten mijn kids nou net bij de “bron” hebben gezeten ? dus mijn laatste week in quarantaine en fingers crossed houden. Ik zal blij zijn als dit circus voorbij is.

Wat leuk, eindelijk de echte namen ;)

Sam wonen op de Veluwe, geweldig! Was er vorige week met man en dochter.. Wij zijn enorme buitenmensen dus dan is het extra genieten! En je hart volgen met betrekkingen tot je carrière, als je je ergens voor inzet komt het altijd goed.

Myriam van harte gefeliciteerd! Rare tijd om jarig te zijn he, ik ben in maart jarig dus had vorig jaar gelijk de eerste lockdown te pakken.

Wat grappig dat we ons allemaal in andere delen van het land bevinden, Helga helemaal in Friesland.. Jammer dat ze die voedingen dan weer in halen he.. ik herken het!

Zal me ook even kort voorstellen; Ik ben Patty, woon in een dorp in 't Groene Hart dus tussen Rotterdam en Gouda in. Al ruim 14 jaar samen met mijn "man" we zijn sinds november geregistreerd partners. Ik werk op een administratie kantoor waar ik maandag weer aan de slag voor mag! Gemengde gevoelens vooral omdat onze dochter nog steeds erg onrustig is, slecht slaapt en ook geregeld flessen krijsend weigert om vervolgens ze wél helemaal leeg te drinken. Stoeien soms met die kleintjes, zeker als je voor het eerst moeder wordt.

Terug
Bovenaan