Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hihi schattig toch zon klein mupke! Hier maat 62 zit al aardig krap met de truitjes broeken zitten mooi in mt62. Net pakket vd hm met 68 binnen maar die vallen grooooot ? c&a 68 past mooi ☺️ Hij heeft een lang rompje. Wat sneu he! Lekker bij je in bed nemen, was wel pittig met het werk of niet zon korte nacht?? Ik hoop dat de behandeling werkt bij de fysio ❤️

Hier waarschijnlijk achter het buikkramp problemen inwendige spruw, voornamelijk bij zn darmpjes. Zijn nu begonnen met zalf en drankje. Ikzelf moet op een suiker/gistloos dieet de aankomende maand. Vanavond eet ik voor de laatste keer troep ? feestmaal, hopelijk heeft hij snel baat erbij

Dat zijn lekkere nachten tot 6.00. Top. Hier lukt dat ook meestal. Hoewel vannacht van 22.00-3.00 en toen tot 7.30 ook erg lekker was.
Wij mogen morgen wegen en meten. Maar denk dat ie ook rond de 5 kg zit (8 weken). Op bv is dat prima voor mij tov onze lichte dochter de vorige keer.
Pff, nu weer meer beperkingen met avondklok en nog minder bezoek. Weer kraambezoek afbellen/uitstellen.
Jullie zijn weer begonnen met werken. Lijkt me erg pittig met organisatie van alles en soms nog vermoeiende nachten. Ik heb nog 5 weken vrij. Aan de ene kant wil ik graag weer wat anders om handen hebben en afleiding maar zie ook op tegen het regelen en zwaarte allemaal. Wil ook alles goed doen dus wordt weer een strijd met mezelf om de lat niet te hoog te leggen. Vooral proberen loslaten en ontspannen blijven. Uitdagingen dus?

Wat leuk om alles te lezen! Ik ben vanaf een week voor mijn bevalling helemaal offline geweest, maar ik mis het wel weer om zo online te kletsen. Dus vandaar doe ik ook weer lekker mee!

Onze kleine meid, Jalou, is op 27 oktober geboren. Ze gaat als een tierelier op de borstvoeding en zit nu ruim in maatje 62. Vanaf 4 weken oud slaapt ze de nachten door, maar sinds ik van de week ben begonnen met flesvoeding (eerst 1x 150 cc en inmiddels 2x 150 cc) komt ze 's nachts af en toe (de ene keer om 2, de andere keer om 5 en de andere keer om 3). Dus ik denk dat mijn bv gewoon heel voedzaam voor haar is.

Ik probeer nog heel erg mijn weg te vinden in het ritme. Omdat ik voed op verzoek verschilt dat nog wel eens... En daarbij is Jalou een extreem gezelligheidsdiertje, dus vooral 's ochtends gaat ze moeilijk slapen. De middag en avond is geen probleem over het algemeen.

Gisteren heb ik een spiraal laten plaatsen. Keihard huilen vooraf, want wij zijn er al over uit dat we graag nog een kindje willen (als het ons is gegund). Maar dat je dan even definitief er afscheid van neemt viel me zwaar. Had ik niet verwacht haha. Nu best wat last ervan, gelukkig is de hubby thuis.

jeetje Myriam, 5,9 kilo bij 9 weken, volgens mij is onze dame nog niet zo zwaar! ik mag pas 10 februari naar consultatie bureau! Ik ben echt enorm benieuwd! haha
en wat fijn om zo'n goede nacht te hebben gehad Myriam! Das ff schrikken dan, was het afgelopen nacht weer zo'n feest of weer als vanouds? haha
ik moet zeggen dat de nieuwe collectie ook nog niet op alle winkels helemaal volledig is .. vind het ook beetje lastig inschatten welk maatje ze heeft wanneer het warmer wordt... 
Ze zit nog steeds een beetje te schommelen in de ruimte maatjes 56 en de maatjes 62... Ik ben alvast maar geswitch van rompers maar die zitten nog wel een beetje ruim.. maar 56 weer krap... haha ellende
Patty hoe lang zit je nu op 5 flesjes? en hoe oud is Pip nu?

Ik wacht eigenlijk op onze kleine dame, ze kreeg vanmiddag flesje om half4, ongeveer 120cc maar 45 minuten later weer onrustig en begon m'n wang te zuigen haha (zo grappig, maar ook zo onwijs schattig haha) dus ik heb haar nog maar 50cc extra gegeven en helemaal op, dus blijkbaar vanmiddag 160-170 nodig, maar tussen de middag was ze zo moe van de opvang 's ochtends dat ik ook het idee had dat ze daar niet alles had gedronken wat ze moest drinken haha.. maar nu zit ik te wachten, normaal komt ze dan wel rond half 7... Ben BV aan het afbouwen maar zo snapt me lichaam er natuurlijk helemaal niks van haha
H&M valt ruim dus?
Van C&A inmiddels geleerd idd om maatje groter ervan te bestellen haha

en wat vervelend spruw Sam! :( hopelijk helpt het snel!
Lijkt me zo vervelend om die kwaaltjes te zien bij jullie kleine ukkies.. volgens mij voel je je dan compleet machteloos of niet?

die nacht klinkt ook prima Chris! Ik vind 1x eruit 's nachts dikke prima als je dat hebt!
hey Mama Lou! wat jammer dat ze niet meer doorslaapt op de flesvoeding.. ga je nu weer terug naar de BV vdn?
Werk je inmiddels alweeer?
oh spiraaltje, moet ik ook nog doen! haha.. ik stel 't uit maar was dat pijnlijk?
Vooral omdat ik 't idee heb dat ik nu ongesteld ga worden (al een week knallende hoofdpijn) en wat matige bloedverlies dat net niet noemenswaardig is.. kan dat door BV wat anders verlopen dan anders? Weet iemand dat?

Mama Lou!! Welkom terug!!! Leuk we zijn op dezelfde dag bevallen hihi. Wat een super leuke naam Jalou ❤️ en fijn on te horen dat het helemaal goed gaat!

Hey! Is 5,9 zo zwaar met 9 weken en 59 cm? Ik wordt altijd onzeker van gewicht e.d. Het is geen klein baby'tje meer maar hij is ook niet een Hollandse Glorie baby om het maar even zo te zeggen ??
Hier zitten we ook in de tussenfase van maten. 56 wordt krap maar 62 is nog te ruim. Mijn ervaring met kleertjes is dat Zeeman klein valt, HEMA normaal en H&M inderdaad groot.
We mochten vannacht weer doorslapen nu tot kwart voor 6. Als ik heel eerlijk ben, geef ik liever een fles om 3 uur en dan slapen tot een uur of 7 ? alles rond 6en is me eigenlijk te vroeg, erg hè???
Hoe bevalt het weer om te werken dames?

Ik ben vanmorgen gestopt met de pil, ik reageer toch steeds weer verrot op die anti conceptie (migraines, gejank, moodswings, en koos libidoloos) met manlief toch maar besloten een poosje met een regenjassie te gaan doen en als hij letterlijk de ballen verzameld heeft een knippie zetten. Ik wil juist dat geklier met een spiraal niet ? ook ben ik klaar met dat geklier tussen de benen ?

Terug
Bovenaan