Oktober / November 2020 Baby's! ♥

[quote quote=10398567]Haha ik heb nog last van liefdesverdriet dus zei al tegen mn man.. Zullen we voor een 3e ? nee hij had al uitgezocht hoe het werkte met een knip ? groot gelijk wij zijn nu uitgebroed. Ookal zijn die kleintjes zo verdraaid lief ❤️ Oh wauw maar dat is vast spannend geweest zwanger worden met pcos? Heb je veel klachten? Klopt indd met de hema! De mouwtjes zijn lang maar de lijfjes niet echt ? nu 62 is een naveltruitje geworden maar de mouwen super lang ?[/quote]
Duurde vooral lang voordat ik mijn cyclus duidelijk kreeg.. na 10 maanden bleek die 8 weken te zijn en zelfs daarna een keertje 10 weken, kon ook nooit eisprong vinden.. toen doorgestuurd met wachttijd maar las toen ook iets van teunisbloemolie.. dat geprobeerd en ik had ineens eisprong en cyclus van 4 weken.. toen ik bij fertiliteitsarts kwam had ik dus goede cyclus maar ze zag wel waarom ik zonder lange cyclussen had.. ze heeft 1 cyclus gevolgd en dat was de 3e cyclus met teunisbloemolie en toen was ik zwanger ? dus eenmaal met goede cyclus ging het goed maar dat ontpillen is verschrikkelijk haha bij een 2e begin ik meteen met teunisbloemolie ? maar mag sowieso eerste jaar niet zwanger worden ivm keizersnede ?

Ik vond het meevallen gisteren mama Lou.., scheelde ook dat Sophie zelf enorm rustig bleef.. was vooral nieuwsgierig 
Heb jij al wen ochtendje staan?? [quote quote=10398570]Dat is indd hier ook steeds een dingetje de ochtend voeding en het wegbrengen ? ook nog ff vogelen ? maar hoe ging het wennen?? En leg je haar dan smiddags al op bed dat ze om 18/19u komt?[/quote] ik hoop dat ze haar ritme beetje bijstuurt dat ze om half 6 voeding wil en daarna rond 10u ofzo dan kunnen ze het daar doen haha
Ja ze slaapt hier tot 3u meestal soms half 4 en meestal om half 5/5 uur wordt ze moe, meestal was het uurtje slapen maar ze heeft nu de tik om langer te slapen.. vind t ook nogal wat om haar wakker te maken want blijkbaar heeft ze geen honger haha
Hoe doe jij dat? Rond dat tijdstip? 

Ze heeft nu van gisteravond om 20u voeding, 21.30u naar bed want ze was enorm wakker na 4 uur slapen haha, meldde ze zich pas om 4 uur vannacht.. das 8 uur tussen de voedingen.. als ze dat nou om half 10 doet en tot half 6 slaapt ofzo dan komt dat ook nog beetje goed uit met voeden voor me werk aan, alleen nadien kolven wordt wel krap haha. 
Kolf jij nog na iedere voeding?? Ik nog 3x per dag maar die van kolven s ochtends vroeg tussen 6-7 heb ik niet altijd zin aan haha want als ik later doe snapt me lijf er niks van omdat ik de voeding van 9u heb geschrapt haha

Hier heeft de kleine nog geen bedtijd. Zijn avondfles is vaak tussen 6 en 7 en valt dan bij mij op de arm in slaap. Manlief brengt peuter op bed tussen 19.00 en 20.00. En als die weer benenden is, zetten we lekker een serie aan en hangen we tot een uur of 10/11 voor de serie. Dan Charlie verschonen en inbakeren en flessen en dan op bed. En nu sinds 3 dagen slaapt meneertje door tot 6 uur ongeveer.
Ik ga begin februari mijn spiraaltje laten zetten. Hoewel het voor ons (hoogstwaarschijnlijk) ook de laatste is, vind ik manlief nog te jong om te laten knippen dus neem ik nu eerst de mirena en kijken we dan wel verder. Pil begin ik ook niet meer aan. Te veel hormonen in mijn systeem inderdaad. Mirena heeft ook wel hormonen maar die komen niet in het bloed dus zou ik veel minder last van moeten hebben.

Ik werd gister gebeld door het kdv voor een kennismakingsgesprek voor Charlie en direct daarna willen ze het uitstroom gesprek van de peuter doen. Die wordt in april al 4? waar blijft de tijd. Ik hoef pas 16 februari te beginnen dus heb nog een paar weekjes.. maar extra van genieten.

Hoop dat het bij jullie allemaal snel went

Ja owen is nu 2x geweest 1x 2uur en 1x 4uurtjes. Ik begin zaterdag met mn volle diensten riedeltje (za/zo avond en ma/di nacht) dus dinsdag moet hij 8 volle uren ? vind ik spannend want ook met mn dochter nooit hoeven doen. Dus voor allebei de eerste keer zo ?

Ow slaapt overdag meestal 2x “goed” vaak 1x een uurtje en nog een keer 1.5u. Voor de rest ligt hij voornamelijk op mij, draagzak of de cosi te slapen. Vandaag wil niks behalve op mij slapen ? hij wil niet ingebakerd en dat werkt ook niet mee. Meestal komt hij rond16u uit bed. En gaat hij dus rond 20 u naar bed. Leg ik hem tussendoor op bed slaapt hij dus niet snachts. Slaapt dan wel van 20/3 indd 7 volle uren maar niet op het goede tijdstip. Vanmorgen ook weeeeer vroeg op om 5 u begon meneer alweer te rollen en druk te lachen ? nog ff kunnen rekken maar ook niet echt kunnen slapen. Bah ? denk dat dit meneertje niet snel klokje rond zal gaan.

haha... als die nou net een paar uurtjes opschuift zou het perfect zijn haha!
Na 16u slaapt hij niet meer tot 20u? Das een lange tijd! Dat redt onze meid nog niet
ze heeft hier besloten sinds eergisteren dat ze 5x per dag voeding wil! Moet ff schakelen met me borstvoeding omdat ik 2 voedingen had geschrapt om 9u en 15u maar nu komt ze al 2 ochtenden om 10u/10.30u en daarna tussen 2 en 3.. dat past niet in me bestaande voedingsschema haha.. gelukkig kolfde ik al af in porties van 140-150 maar die 150 moet ze nu ook wel hebben

ik merk wel dat we qua slapen absoluut niet mogen klagen.

Fijn he Helga heel het schema in de war haha!

Wij zijn denk een week of drie meer ritme in voedingen gaan brengen omdat Pip zo onrustig is en we het idee hadden dat we wel wat structuur konden gebruiken. Nu 06:30/10:30/14:30/18:30 dan gaat ze tussen 19 en 20 uur naar bed.. Maak haar niet meer wakker (was voorheen altijd 15min bezig om haar wakker te krijgen en tijdens de voeding ook te houden).. Dan krijgt ze op verzoek 1 fles s nachts.

De fysio denkt dat ze een geboortereflex (moro reflex) zelf niet kan overwinnen en daardoor constant teveel cortisol aanmaakt, overstrekt en dus gespannen is.. Helemaal losgemaakt en gerekt, hopen dat het resultaat gaat geven

@patty, was fijn dat ze iets hebben kunnen doen en nu maar heel hard duimen dat het geholpen heeft. Ik duim in ieder geval!
Wat balen dat je schema zo overhoop ligt. Hopelijk trekt dat ook snel bij.
Hier zien we met elke dag steeds meer een vrolijk mannetje wat echt gebiologeerd naar ons kan kijken en als we dan praten tegen hem gaat hij met zijn mond meebewegen en de geluidjes na doen.
Ook als ik mijn tong uit steek, doet hij het na. Zo schattig!

duimen Patty! hoop het voor je
Hoe laat komt ze nog dan na de voeding van 19u? hoe laat komt ze dan 's nachts?
haha heerlijk dat kopieergedrag!
ik vind dat kletsen zo schattig! haha en die grote glimlach als je terugpraat alsof we een enorm leuk gesprek hebben haha

Terug
Bovenaan