vergeleken met m'n dame is het groot, die was vorige week met 10 weken 5,3 kilo haha(tenminste op m'n eigen weegschaal), misschien wel anders bij CB... maar als die maar de curve volgt is het goed toch? Kindjes gaan niet allemaal gelijk op... Zolang de kleine er maar goed uit ziet! Zolang je niet van die michelin bandjes hebt haha... ook al gaan die zodra ze in beweging komen ook vanzelf weer weg natuurlijk..
haha wat een reacties op de pil zeg! Jeetje! Dan maar jassie aan en evt. je man de knip erin haha.. zeg maar dat jij de bevalling al moest doen! 😛
Wij hebben nog een wens voor een 2e dus ik kies daarom voor spiraal. Heb ook PCOS dus de pil doe ik niet meer, dat duurde best lang toen we het probeerden voor onze 1e voordat die een beetje uitgewerkt was (en je dan pas door hebt hoe lang je eigenlijke cyclus is) had liever helemaal geen spiraal maar las dat bij PCOS het juist goed kan zijn om een Minerva te hebben..
ik vind Hema heel verschillend.. normale rompers vallen wat ruimer dan overslag rompers vind ik zelf.. broekjes vallen normaal maar shirtjes zijn qua verhouding armen/romp niet helemaal in proportie haha.. vind de mouwen megalang