Ik lees nog steeds mee en ik vind het heel rot om te lezen dat jullie je zo naar voelen. De lichtpuntjes kunnen dan wel een extra boost geven maar ik hoop dat het een fase is en dat jullie snel in rustiger vaarwater komen. Misschien door veranderingen qua werk of professionele hulp. Helaas moest ik stoppen met borstvoeding (kolven) maar ik vond wel een interessant stuk: https://www.borstvoeding.com/problemen/aandoeningen/d-tsr/ Hier hebben ze het over de wisselwerking van hormonen tijdens en voor het borstvoeden. Ik ben altijd iemand geweest die maar doorgaat, niets is te gek. Mijn motortje is helaas nu ook aan het sputteren... Logan slaapt verschrikkelijk slecht, in de nacht nu ieder half uur wakker. Ook overdag hazeslaapjes. Mijn planbord staat vol met ziekenhuis afspraken voor beide knullen en werk gerelateerde dingen. Mijn zoon van zeven is altijd gevoelig geweest en heeft ook weer een periode dat hij in de nacht meerdere malen wakker is. We zijn nu bezig met een traject om hoogbegaafdheid te testen (heel verhaal vooraf, misschien deel ik dat binnenkort). Verder stel ik veel te hoge eisen aan mijzelf qua lichaam. Vier keer per week sporten om maar niet weer dik te worden (eetprobleem vroeger gehad).
Ik ben kapot... Heel moeilijk om dit toe te geven..
Edit: Nu ik zo teruglees besef ik me wat er de afgelopen tijd allemaal heeft afgespeeld en wat er nu speelt. Er is zo ontzettend veel het laatste jaar op ons afgekomen dat het lastig te behappen is. Twee schoonvaders met K waarvan één nu overleden is, daar heeft mijn oudste knul moeite mee. Hele corona gebeuren heeft voor heel veel problemen gezorgd. Hond is nu 11 en zit in zijn laatste fase, heeft meerdere gezwellen dus we zijn al afscheid aan het nemen (wederom lastig voor de oudste omdat hij zo gevoelig is). En ga zo maar door.... Andere dingen ga ik hier niet bespreken. Het helpt wel merk ik dat ik het nu redelijk open hier neer zet.
Ik ben kapot... Heel moeilijk om dit toe te geven..
Edit: Nu ik zo teruglees besef ik me wat er de afgelopen tijd allemaal heeft afgespeeld en wat er nu speelt. Er is zo ontzettend veel het laatste jaar op ons afgekomen dat het lastig te behappen is. Twee schoonvaders met K waarvan één nu overleden is, daar heeft mijn oudste knul moeite mee. Hele corona gebeuren heeft voor heel veel problemen gezorgd. Hond is nu 11 en zit in zijn laatste fase, heeft meerdere gezwellen dus we zijn al afscheid aan het nemen (wederom lastig voor de oudste omdat hij zo gevoelig is). En ga zo maar door.... Andere dingen ga ik hier niet bespreken. Het helpt wel merk ik dat ik het nu redelijk open hier neer zet.