Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja he volgens mij ist voor iedereen een klote week ? ik heb net mn uitslag binnen.. geen verassing dikke vette corona en dat merkte ik al. Ik kreeg gister ineens een reusachtige koortslip (nog noooooit gehad), hondsberoerd en rara benauwd. Ik klim zo mn nest in en hoop dat het net als de rest van mn huisgenoten maar max 3 dagen heftig is ?
Zag net op het nieuws dat de kindjes weer zwemles hadden hoera Sunshine ✌️
Ik ga baden int zweet ? wees gegroet

Hè getsie Sam, toch wel corona dus. Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je je snel beter voelt. Virtuele knuffel voor je (en jouw kleine mannetje)! 
Het slapen rond de vier maanden is overal een beetje een rommeltje merk ik haha. Worden jullie kleintjes ook soms krijsend en in paniek wakker (juist overdag)?
Wij beginnen vrijdag weer met de lessen, aangezien wij altijd alleen in het weekend lessen geven. Rest van de dagen zijn gereserveerd voor andere verenigingen/zwemscholen. We hebben er enorm veel zin. Ik vind het ergens wel jammer dat ik er niet fysiek bij kan zijn, dat gaat gewoonweg niet werken met zo'n klein hummeltje op mijn heup?. Het duurt ook erg lang, hij kan dan niet ergens slapen en soms zijn we pas weer rond half tien in de avond thuis.
Missen jullie de zon ook zo? Hier is het al dagen grijs, ik merk dat ik dan ook gelijk minder 'zonnig' ben. ? Verder heb ik op bepaalde vlakken een stap terug gedaan nadat ik het met mijn man erover gehad heb. Wij kunnen gelukkig heel goed met elkaar praten en elkaar terugroepen als iets niet goed gaat.
Hebben jullie eigenlijk vriendinnen in de buurt waar je afentoe mee kan kletsen?

Goedemorgen!
Cardio..  ooh frustratie en tandjes zullen niet altijd een fijne combi zijn. Hier zijn de nachten ook nog altijd een verrassing hoor. Deels omdat ik hem na de eerste avond voeding zelf laat komen en daardoor varieert het nogal.
Sam.. niet geheel verrassend dat je test positief terug kwam maar zeker niet minder balen! Ik hoop dat jullie snel opknappen. Ook vanuit hier een virtuele knuffel!
Zonneschijn.. wat fijn dat jullie het weekend los kunnen. Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je zelf niet aan de slag kan. En wat goed dat je wat stapjes terug hebt kunnen doen, hopelijk helpt het jullie wat rust te vinden.
Ik heb zelf weinig vriendinnen. Wel heb ik een vriendin die ik op dit forum heb ontmoet tijdens de babytijd van de oudste maar we zijn allebei druk dus het contact loopt wat terug. Verder mijn beste vriend en nog 1 goede vriend. Het meeste bespreek ik met mijn man en moeder.  Ik heb weten te regelen dat ik een aantal vaste ochtenden de dagopvang mag gaan draaien. Een leuke nieuwe uitdaging. En geeft me genoeg ruimte om de cursus die ik ben gaan doen, uit te voeren. Ook ik mis de zon! Ik zit echt te wachten op een zonnig voorjaar! Dan ziet alles er altijd weer rooskleuriger uit?

Volgens mijn slaaptraining ding is er hij 4 mnd een slaapregressie die tot 6 wk kan duren. Belangrijkste is dat je zoveel mogelijk hetzelfde patroon aanhoud en geen nieuwe slaapassociaties aanleert bijv ineens in bed nemen terwijl je dat eerder niet deed (af en tor afwijken moet kunnen). Ze zijn nu heel gevoelig voor nieuw gedrag:maniertjes. Ben benieuwd want nu met de coronettesvin huis slaapt meneer alleen op mij ??zien we dan wel weer.

Wauw tot half 10 ? nooit gedacht. Wel jammer dat je het eerste stuk mist. Hoe komen jullie eigenlijk in deze business?? Vind het zo leuk klinken (buiten corona om).

Hier weinig vrienden, ik had altijd een heel sociaal netwerk maar dat is veranderd na de oudste. Omdat ze anderhalf jaar zo met haar gezondheid heeft getobt en dag en nacht huilde, had ik even die focus niet. Ook weinig begrip en steun ervaren wat het niet veel beter heeft gemaakt. Wel 2 collegas waar ik goed mee kan ook jonge moeders, maar je merkt toch dat dat contact wat wisselvallig is met al die kleine kindjes. Mijn allerbeste vriend is mijn man, altijd al geweest (17 jaar lang, ken hem vanaf mn 13e) en mijn moedertje deel ik alles mee. Meer heb ik ook niet nodig (nu). Ik vind dit heel prettig zo op het forum. Ik vind het ook grappig dat het na de bevalling nog zo loopt. Dus ik beschouw jullie ook als soort van lange afstands vriendinnetjes ??
Ben blij dat je met je man hebt kunnen praten.
En die stap terug hebt genomen ❤️

Het zonnetje brengt hopelijk snel wat vreugde

@ zonnebloem: Wat leuk, die nieuwe uitdaging! Gaat de kleine dan gewoon mee naar de opvang? Buurvrouw van mij doet het wel zo (haar kindjes zijn wel ouder). Mis jij ook vriendinnen of vind je het wel goed zo?
@ Sam: slaap associaties valt, als het goed is, met vier maanden nog wel mee. Je leert in moeilijke periodes wel je echt vrienden kennen dus. Opgeruimd staat netjes?.
Hier heb ik vooral kennissen (met een kind van zeven leer je veel mensen kennen), leuke buren en een geweldige man?. Ik ben dan ook niet iemand die op de koffie gaat bij iemand. Een speel afspraak voor de kleine dadelijk vind ik dan wel weer heel erg leuk. Het contact hier vind ik ook erg leuk, het is zelfs al zover dat mijn man vaak vraagt; "Zit je nou weer op dat forum te beppen?" ?
De zwemschool was 35 jaar van mijn schoonvader (de levende, terminale kanker). Deze moesten we halsoverkop overnemen (dat zat al in de planning, maar nog niet nu) toen we het nieuws kregen, dat is nu iets langer dan een jaar geleden. We kregen gelijk de corona ellende enzo erover heen, dus was erg zwaar. Mijn man en ik werkten er ook al jaren naast ons werk en mijn man had een relevante opleiding. Daardoor hebben we het gered (en omdat we alles slim aan pakten tijdens corona). Het is geweldig leuk werk! Alleen het omgaan met de ouders in deze tijd is soms lastig ?. Ik zie jullie ook inderdaad als (virtuele) klets vriendinnen?

Hey!
Mijn kids zitten beide op een andere locatie binnen de organisatie. Ik zou het ook niet willen, samen op de groep want dan is de grens weg en ben ik bang dat je andere kinderen te kort gaat doen.
En nee, hoe erg het ook klinkt, ik mis het niet. Cru gezegd zijn meiden me veel te veel drama? daarnaast ben ik vroeger veel gepest en gothic geweest dus ik ben altijd een beetje de outsider/loner geweest, en dat vind ik prima ?.
Jullie zijn wel echt direct het diepe ingegooid dus met de zwemschool.
@sam. Hoe ik bij zwemles gekomen ben? Ik deed vroeger op vrij hoog niveau wedstrijd zwemmen. Bij die club ben ik vrijwilligerswerk gaan doen als trainer. Via via kwam ik er achter dat de zwemschool waar ik ging werken mensen zocht, dus me inschreven voor de training, daar stage gaan lopen en daarna direct aan de slag gegaan.
Wat grappig dat jou man, ook je beste vriend is. Zo zijn mijn man en ik ook bij elkaar gekomen?

Hihi herkenbaar ik was ook nogal alternatief ? rode hanekam van 1.5 meter oeps ? ik hield me toen al aan de maatregelen ?Moet ook zeggen dat ik nooit met leeftijdsgenoten omging (indd te veel drama en gegiechel).
Hihi die zwem business klinkt wel leuk

Tjeempie zeg dat is wel heftig zo even erin rollen met al die ellende (kanker/corona). Wel heel fijn dat jullie er zo goed op in hebben gespeeld ?respect

Terug
Bovenaan