@ zonnebloem: Wat leuk, die nieuwe uitdaging! Gaat de kleine dan gewoon mee naar de opvang? Buurvrouw van mij doet het wel zo (haar kindjes zijn wel ouder). Mis jij ook vriendinnen of vind je het wel goed zo?
@ Sam: slaap associaties valt, als het goed is, met vier maanden nog wel mee. Je leert in moeilijke periodes wel je echt vrienden kennen dus. Opgeruimd staat netjes?.
Hier heb ik vooral kennissen (met een kind van zeven leer je veel mensen kennen), leuke buren en een geweldige man?. Ik ben dan ook niet iemand die op de koffie gaat bij iemand. Een speel afspraak voor de kleine dadelijk vind ik dan wel weer heel erg leuk. Het contact hier vind ik ook erg leuk, het is zelfs al zover dat mijn man vaak vraagt; "Zit je nou weer op dat forum te beppen?" ?
De zwemschool was 35 jaar van mijn schoonvader (de levende, terminale kanker). Deze moesten we halsoverkop overnemen (dat zat al in de planning, maar nog niet nu) toen we het nieuws kregen, dat is nu iets langer dan een jaar geleden. We kregen gelijk de corona ellende enzo erover heen, dus was erg zwaar. Mijn man en ik werkten er ook al jaren naast ons werk en mijn man had een relevante opleiding. Daardoor hebben we het gered (en omdat we alles slim aan pakten tijdens corona). Het is geweldig leuk werk! Alleen het omgaan met de ouders in deze tijd is soms lastig ?. Ik zie jullie ook inderdaad als (virtuele) klets vriendinnen?