Oktober / November 2020 Baby's! ♥

nou hopen dat de zwemlessen weer een beetje fatoenlijk zonder gemopper van ouders van start kan gaan!

Wat een heerlijk spelletje zeg haha... lekker uitdagen!

dat is idd snel hoor met 4 maanden! knap!
Sophie komt driekwart, als ze haar rechter armpje eens goed gaat leggen dan ligt ze echt goed op haar buik, nu raakt ze gefrustreerd dus ze blijft meestal half op de zij liggen en dan maar spelen haha

Sophie is lekker aan het rommelen de afgelopen dagen, zo kwam ze afgelopen weekend ineens weer om half  's nachts (dat gebeurt me al niet meer sinds een heel aantal weken) en vannacht en gisternacht slaapt ze ineens door tot 7 uur/half 8 haha.. geen peil op te trekken en overdag heeft ze juist nu weer meer moeite met slapen! Pfff, wat een gezoek weer... voeding rommelt ze ook met 5 voedingen, van de week een dagje 6 voedingen of 5 en een halve voeding voor me gevoel, maar gister en vandaag nu ze langer slaapt doet ze er maar weer 4! Snap er niks meer van, waar is die handleiding haha
hoe is het met de ziekenboeg Sam?

Hey!
@cardio, jullie meisje voorkomt in ieder geval dat jullie weken eentonig worden ? al moet ik zeggen dat er bij Charlie ook nog geen vast ritme in zit.
Hoe staat het bij jullie met tandjes? Ik zie hier nog niks behalve dat Charlie constant met zijn vingers in zijn mond zit...
Echt zo grappig, meneer heeft 3 dagen zijn best gedaan op rollen/draaien en nu doet hij het niet meer. Alsof hij het voor zichzelf bewezen heeft  en het nu niet meer nodig vind. Grappige is dat ik dit nog herken van z'n grote broer. Die deed dat ook ?
Nu eerst maar lekker slapen! Truste allemaal

Koooos ritmeloooos ??
Ik ben negatief getest, heb wel veel klachten. Misschien te vroeg getest ?? of indd gecrasht na 3 weken doffe ellende ?

Owen sliep eergister ineens een hele nacht. Heb toen gewoon 7 uur geslapen ? Fedde en kees kwam gisteravond laat binnen hihi. Zoonlief sliep al. Rond 2 uur begon meneer te zenuwlijen en heb ik dat ding geïnstalleerd ? hij sliep er 2 uur heel lekker in maar heeft echt wel zijn dwangbuis erbij nodig (swaddle bijna uitgegroeid, deze krijgt hij zelf los maar de combi met het laken zorgt dat het lastiger gaat). Dus net toch ook het slaapzakje ook maar besteld ?
Hier een hoekje van zn tand door ? gaat niet verder wel veel geknauw

Hi Sam! Wat naar dat je zelf ook niet fit bent. Ik hoop dat je snel opknapt! Zijn de kids en manlief wel weer beter?
Wat fijn dat Owen wel even 2 uur lekker heeft kunnen slapen onder het lakentje. ik hoop dat de combinatie van de slaapzak en het lakentje jullie rustigere nachten gaat geven.

Hier gaat het oke, husband knapt al wat op. De kindjes lijken nog ongeschonden. Ik kwam negatief uit de test. Misschien te vroeg getest? Moet maandag weer ? heb nog steeds overal spierpijn, keelpijn en ben echt doodmoe. Kan ook wel een soort melt down zijn na 3/4 weken nauwelijks slaap, ziek volk en iets te hard werken. Ik vind het wel pittig ff allemaal. Ook merk je ineens dat bv/hormonen echt niet meewerkt in het normale drukke leven. Ik wil er absoluut niet mee stoppen. Iedereen suggereert het, van oh stop er dan gewoon mee. Uhhh NEE! ik vind het nog veels te gezellig en fijn. Mensen lijken dat niet te snappen. Ik wil helemaal nog niet zo druk zijn, ik wil nog niet 100% functioneren en hoef nog niet alles te onthouden. Ik word knettergek van dat taboe gedrag. Hoe is jullie omgeving hierin?

Oh Sam, ik herken de bv hormonen helemaal. Maar ben zelf degene die me vaak in de weg zit dat ik vind alles te moeten kunnen. Maar Pff, 2 kids, bv en kolven, huishouden, werken, relatie en een sociaal leven bijhouden lukt niet allemaal tegelijk. Toch vind ik dat het moet. En ook ik wil bv nog absoluut niet opgeven. Maar de flexibiliteit is er niet altijd bij mij. Ik bekijk het dag na dag. De ene is de andere niet.
Beterschap zeg. Is nog pittiger allemaal als je niet lekker bent.

Hey dames,
Wat vervelend dat de hormonen jullie zo dwars zitten. Ik vind ook echt dat we in Nederland te weinig verlof krijgen. In Zweden is het zo dat ouders 1 heel jaar verlof hebben. Dit mag zowel door vader als moeder opgenomen worden. Of moeder neemt alles, of ze verdelen het 50/50 maar ook papa mag alles nemen en mama mag aan het werk. In Zweden is bv geven ook veel normaler.

Het is ook bizar dat we er hier zo weinig over praten en alles maar haalbaar moet zijn
@crazy. 2 kindjes, werk, huishouden, relatie en sociaal leven valt me hier ook erg zwaar. Heb het gelukkig wat los kunnen laten. Terwijl ik flink perfectionistisch ben. En dan hoef ik niet eens meer bv te geven en te kolven ?

Echt dames jullie zijn helden en kanjers! En blijf vooral doen waar jullie gelukkig van worden en zoek de manier die werkt voor jullie.

Echt he! Zweden is echt baas ✌️
Chris dat had ik vooral echt met de oudste. Alles willen bij houden, overal achteraan en uiteindelijk zelf uitgeblust.

Dat wilde ik juist niet met de jongste. Ik neem bewust de ruimte om te genieten. Het duurt allemaal te kort. Alleen voelt het alsof het volk me continu uit mn bubbel willen halen. Verlof voelt al als 1000 jaar geleden. Mn bevalling als in een vorig leven ? ik word al platgewalst door mn werk, gedoe onder mensen dichtbij, taken en klusjes en organosaties die omdonderen. Hihi het enige wat ik wil doen is onder mn kleedje kruipen met mn kindjes ? ik wil al die prikkels niet, die drukte en vooral het gezeur niet (werk). Ik wil gewoon mn 16 uurtjes werken no questions asked. En langzaam terug keren in de maatschappij als de hormonen deruit zijn over een half jaar ofzo ? dan zou zweden indd beter uitkomen hihi. Ach t komt ook allemaal wel goed. Vind het gewoon een dingetje ??? Chris wat is jouw hormonale struggle?

Dankje Myr, vind ook echt dat er flink wat taboes doorbroken mogen worden.

Terug
Bovenaan