Omgaan met onzekerheid, teleurstelling?

Ja ik denk gewoon dat mijn lijf me een beetje voor de gek houdt en dat menstruatie nog wel gaat komen. Lastig om het gevoel van je normale cyclus kwijt te zijn. Zou het door stress of er te veel mee bezig zijn kunnen komen dat het nog niet doorzet?
Loslaten... Maar hoe? ?

Ik denk dat stress zeker meespeelt want ik zit nu alweer in ronde 16 en na 1 jaar kreeg ik opeens een hele wisselende cyclus van 23-40.  Ik vind het wel spannend hoe het bij jou afloopt 

Ja ik zal het hier laten weten maar diep van binnen weet ik het wel, op naar volgende ronde. Nu mijn lijf nog... 
Merk dat het toch fijn is om hier een ervaring te delen, maakt het niet makkelijker ofzo maar 'erover praten' verlicht het gevoel van alleen er in staan.
Het zonnige weer helpt wel voor de afleiding... Wat helpt jou als afleiding? 

Bij mij weten alleen mijn beste vriendin en mijn ouders dat ik een miskraam heb gehad. Maar niemand weet hoe moeilijk ik het daar nu nog mee heb. Inmiddels bijna 8 jaar geleden. Ik vind het ook heel moeilijk te accepteren dat ik geen 2 of 3 kindjes kort na elkaar kan krijgen want ik wilde het zo graag... dus ik begrijp heel goed hoe jij je nu voelt. Succes!

Ja heel moeilijk. Als iemand me zekerheid kon geven van het komt wel dan zou ik er misschien in kunnen berusten dat het leeftijdsverschil groter is... Maar ik worstel het meest met het verdriet en onzekerheid van de miskraam. 
Wat verdrietig om te lezen dat het bij jou zo'n pijn doet nog.. Ik begrijp het wel, ik denk dat het iets is wat bij je blijft en niet meer weggaat.....en ook ik vind het moeilijk om het mijn naasten te vertellen, heb het niet gedaan en weet eigenlijk niet waarom. Het is nog te pijnlijk of te rauw....
Ik hoop dat het ooit een plekje krijgt en dat ik iedere keer toch weer de moed en hoop vind om door te gaan met proberen. 
Hoe oud zijn je kindjes nu? 

Terug
Bovenaan