onderzoeken naar oorzaak miskramen

Hoi Carina,
ik kan je helaas niet verder van informatie voorzien w.b. onderzoeken, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte straks  tijdens je onderzoeken en ik hoop voor jou dat er helemaal niks ernstigs  uitkomt. Dat jij en je vriend/man  gewoon gezond zijn.  
Liefs, Yvette

Ha Carina, sterkte joh, wat een onzekerheid zeg.. Bah.
Jee Betje, lees net je verhaal pas, wat ontzettend erg voor jullie. Jij ook heel veel sterkte, dat het nu maar eens goed mag gaan!

Liefs
D

dankje silke, yvette en dattig... lief dat jullie zo meeleven.
het gaat wel weer wat beter met me.. lichamelijk heb ik haas geen buikpijn meer, en geestelijk.. tja dat komt langzaamaan ook wel weer op de rails.. al blijf ik het erg gemeen vinden dat het zo moet lopen bij ons.

@ betje (had ik de naam goed onthouden??)
Dus je mag dan 11 weken niet zwanger zijn geweest.. hmmz... dat wist ik niet.
het chromosomenonderzoek bij ons loopt al.. nog 2 maanden en dan weten we meer. tja of niet natuurlijk.
voor het chromosomen onderzoek was maar 1 flinke buis nodig.. die andere zull,en dus nog wel geprikt meoten worden.. blegh!

ik wacht wel af wat ze gaan / willen doen.....
jij ook sterkte meid.. voel jij het ook zo alsof he tje niet gegunt is?

groetjes Carina

hoi Carina,

ik weet precies wat je bedoeld met je gevoel dat het lijkt of het ons niet gegunt is. Iedere gek lijkt zonder problemen een kind te krijgen en bij mensen die het heel graag willen, lukt het niet. Het is allemaal niet eerlijk!!!
Goed om te lezen dat het lichamelijk beter met je gaat. Geestelijk heeft helaas tijd nodig. Ik vraag me ook af of je het helemaal van je af kan zetten zonder dat er een mooi gezond kindje in je armen ligt.
Hopenlijk wordt je wat wijzer van de onderzoeken,

groetjes
Patricia mama van Bas*

Hoi patricia en carina, dat vink ik nou ook. Iedere gek krijgt een kind. Behalve wij!!
Hier word ik ook zo boos om. Waarom is het zo oneerlijk verdeeld?
Gelukkig hebben jullie dit ook. Ik weet ook wel dat je zo niet moet denken, maar af en toe komt zo'n gedachte wel boven drijven. Vandaag weer iemand tegengekomen in mijn les (geef spinning en body pump), die vertelde dat ze 4 mnd zwanger is.
Gr. Yvette

bij mij is het het vriendinnetje van moijn broertje. die misschien wel zwanger is.
ze willen helemaal nog geen kinderen, en zijn hartstikke onverstandig en wonen allebei nog gewoon thuis.

ze ging emt een opgezette buik naar de huisarts, moest bloed laten prikken en ze had zwangerschapshormoon in haar lijf. volgende week weer bloed laten prikken en dan kijken ze of de waardes omhoog zijn gegaan of niet.

en wat deed ze gisteren.. pakt een wijntje tegen de schrik....

ik kan hier zo boos om worden!!!!!
ik wil, gedraag me netjes en het gaat iedere ker mis.. en zij is gewoon per ongeluk misschien wel zwanger... duimen jullie voor me dat het niet zo is.. ik kan hier echt niet tegen!

Hey Carina,

Ja ik duim met je mee.......wat een onrecht is er toch in de wereld als het daar om gaat he pfff.

Hoe gaat het verder met je meid? Ik ben er ff niet geweest en heb wat in te halen met lezen zie ik. Wij zijn inmiddels aan ronde 3 bezig...dus duimen weer.

Groetjes Petra

hoi petra

het gaat eigenlijk best goed met me.
de dagen dat ik vloeide, heb ik gemopperd, gevloekt en gehuild.
nu het bloeden gestopt is en de pijn ook weg is, voel ik me rustiger worden.

onze kinderwens is er nog steeds, dus eigenlijk wil ik er de komende ronde gewoon weer voor gaan. de kans dat het weer gelijk raak is, is toch wel nihil... dus waarom niet gewoon op het gemakje doorgaan???

ik dacht na de eerste miskraam da tik het geen 2de keer aan zou kunnen. nu na de derde keer merk ik dat ik er makkelijker tegenover sta. niet dat ik er blij van word, maar de wens is nog altijd sterker dan het verdriet!

ik verwacht zo volgende week (na het weekend) mijn eitje. als het weer gelijk op gang komt allemaal. de woensdag word ik in het ziekenhuis verwacht. dus ik ga maar vragen of hij een echo wil doen. dan kunnen ze ook zien of daadwerkelijk mijn eitje is geweest of niet. das toch wel nuttige info! vooral bij het bepalen van mijn NOD. na een miskraam is het toch altijd maar afwachten.

voor jou alweer de derde ronde.. waar zit je in je cyclus? komen de klusdagen eraan? of zit je op het wachtbankje?
liefs Carina

Terug
Bovenaan