onderzoeken naar oorzaak miskramen

Hoi hoi Carina,

Het wachtbankje hahaha ja dat kan je wel zeggen ja. Op het moment kan het gewoon gebeuren...of niet... hoop hoop hoop hahaha. Maar ja ik zei al eerder tegen S ik ben druk met mn rijbewijs bezig en hoop dat nog wel ff te halen. En als ik zwanger ben dan is het nog moeilijker om me te concentreren ben ik bang. En toch hoop ik dat het raak is haha. Ben benieuwd hoe het verder bij jou zal verlopen allemaal. Of je weer snel op regel bent en dan ook weer snel zwanger. tot nu toe gaat dat bij jou best wel vlotjes allemaal...nu nog het blijven zitten van het kindje he pfff...ellende allemaal. Ik vind dat je ondanks alle tegenslag toch positief klinkt. Gelukkig maar! Moed houden en het zal toch eens goedkomen he.

Liefs Petra

tja volgens mij kun je niet anders dan positief blijven...
wat heb ik eraan als ik in mijn verdriet blijf hangen...

wanneer is je NOD?
bij mij komen de vruchtbare dagen eraan.. zo net na het weekend verwacht ik mijn eitje.
woensdag mag ik dan naar de gyn, dus ik hoop dat hij even een echo wil maken om te kijken of er ook echt al een eitje gesprongen is.

oja.. ben bezig met het bedenken van een naam voor ons draadje.. heb jij een idee?

Hoi hoi,

Ja daar heb je ook niks aan idd. Ik geef je net antwoord op je vraag in een ander topic hahaha...tja..

Dat draadje van wonderwomen lijkt me nu wel handig

He meid,

Bij ons hebben ze nog een uitgebreid bloedonderzoek gedaan waarin schildklierfunctie, bloedstolling en nog veel meer dingen gecontroleerd zijn. Ook is het mogelijk dat ze een onderzoek doen om te kijken of er geen cystes of plooien in je baarmoeder zitten. Maar dat onderzoek hebben ze bij ons niet gedaan omdat dat er op de echo er  goed uitzag.

groetjes,
Dionne

hoi dionne

het bezoek aan de gyn was nogal teleurstellend.
ik mag pas over 10 weken bloed laten prikken.. dit omdat je die periode niet zwange rmag zijn geweest.
dan kijken ze of er een bloedstollingsprobleem is.
2 weken later heb ik dan de uitslag ervan.

dat betekent dat ik 3 maanden aan me voorbij moet laten gaan.. vreselijk!
iedereen zegt dat die tijd zo voorbij is, maar voor mij is het een eeuwigheid.
ik krijg wer tranen in mijn ogen als i kdaaraan denk.

mijn verstand weet wel dat het beter is, maar mijn hart doet zo'n pijn!

Hey Carina,

Kan me voorstellen dat dat een teleurstelling voor je is. Overigens vind ik het erg raar, want ik ben 6 weken na mijn curettage op controle geweest bij de gyn en die heeft toen meteen bloed geprikt om alles te onderzoeken. Blijkbaar verschillen de meningen over de periode wanneer je zulk onderozkekunt doen. En niemand heeft ons toen gezegd dat we in die periode niet zwanger mochten raken.

In ieder geval heel veel succes en sterkte met afwachten.

groetjes,
Dionne

hoi dionne..

wat raar dat ze bij jou wel gelijk bloed prikten.. was dat ook voor een stollingsonderzoek?

het chromosomenonderzoek kon bij mij namelijk ook gelijk, maar het schijnt bij een bloedstollingsonderzoek zo te moeten....

groetjes Carina

Hoi carina,

ja dat was ook voor stolingsonderzoek. Maar het is me inmiddels wel duidelijk dat verschillende gynaecologen daar verschillende meningen over hebben. Mijn zusje is laatst ook geweest en haar hebben ze ook gezegd dat ze pas minimaal 6 weken na haar mk bloed mag laten prikken. Vreemd dat daar zoveel verschil in zit. Bij mij hebben ze dus 6 weken na mijn curettage bloed geprikt. mijn zusje mag pas later en jij zit nog later. Vreemd, maar goed, ze zullen wel zo hun redenen hebben om die termijnen te stellen.

Succes in ieder geval als je moet gaan voor het bloedonderzoek. Ben benieuwd of er iets uitkomt.

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan