onderzoeken naar oorzaak miskramen

tja, het is idd erg vreemd allemaal. Ik zie trouwens dat je vlka in de buurt zit. Wij wonen in Eindhoven. Ben in Eindhoven bij gyn onder controle  geweest (Catharinaziekenhuis) en doe via gyn in Veldhoven mee aan de Alivestudie.

Nou meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je uiteraard ook heel snel gezond zwanger mag worden. Bij ons is het na 3 mk ook  gelukt, dus blijf hoop houden!

groetjes,
Dionne

@ dionne..
ik woon niet meer in veldhoven, ben sinds een paar maanden terug naar het zeeuwse verhuisd. maar heb de eerste miskraam in veldhoven moeten doorstaan, dus ben daar bij de gyn geweest.
ik ben alleen nu zo bang dat ze me een zeur vinden over die weken, dat ik niet zo goed durf te bellen....

ik probeer zeker de moed erin te houden, maar ik heb echt dagen of meer momenten op een dag dat ik het echt niet meer zie zitten. dan voel ik me zo hulpeloos en alleen.
gelukkig weet mijn lief me er altijd weer uit te krijgen.

@ yvette.. 2 dagen ongi is wel kort ja.. maar ik moet zeggen dat mijn ongi ook niet echt veel was. de eerste weer na de miskraam. zondag was het begonnen, en normaal zou dan maandag en dinsdag 2 heftigere dagen zijn, maar dat was eignelijk helemaal niet zo. nu kan ik het al makkelijk met een inlegkruisje af.. het duurt dan misschien wel gewoon 5 dagen, maar het bloedverlies is veel minder... snap je?

groetjes

Hey Carina,
Kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe echt niet meer ziet zitten. Fijn dat je lief je er dan weer bovenop kan krijgen. En niemand vind je een zeur hoor, ook in het ziekenhuis niet. Daar zijn die mensen voor, het is hun werk om je te helpen, dus gewoon bellen meid!! Succes!

En Yvette (sorry als ik de verkeerde naam heb, maar weet het niet meer zeker), 2 dagen ongi is inderdaad erg kort, maar een mensenlichaam zit raar in elkaar. AFwachten is het enige dat je kunt doen helaas.

Hier vanochtend weer op controle geweest. Kleintje is ingedaald dus heeft de juiste weg gevonden ;-). Alles verder prima in orde. Vandaag 1e dag zwangerschapsverlof, dus nu lekker nog een paar weken genieten. Over 4 weken uitgerekend.

groetjes,
Dionne

hoi hoi

ik heb vanmiddag toch nog naar de gyn in veldhoven gebeld.
ze vertelde me hetzelfde als die in vlissingen, dus moet me er maar bij neer zien te leggen dat ik voor de zomer zowiezo niet zwanger zal zijn.
zucht.

aan de ene kant heb ik iets meer rust. Ik doe allerlei klusjes in huis die je zwnager absoluut niet moet doen. wat nu wel weer handig is...  aan de andere kant begint het wel weer te kriebelen, want ik weet dat na komend weekend mijn eitje weer langswipt.
ik ben bang dat ik dan weer iets minder goed in mijn velletje zal zitten.

@ dionne.. ik weet nog goed dat je met die alive studie begon.. dat je nu alweer zover zwanger bent zeg!
ik dacht dat je nog een stuk minder ver was...
ga maar lekker genieten van je laatste zwangere weken!!!!

ff een kort berichtje voor het slapen gaan...
vanmiddag belde de assistente van de gyn. donderdag (volgende week dus) wordt ik gebeld door de gyn met de uitslag van het chromosomenonderzoek...
pff ben nu al zenuwachtig!

slaap lekker!
Carina

Terug
Bovenaan