one2bemums 2 !!!!

hallo,

Ik lees van alles over eisprong, slijm en op verschillende sites gekeken en overal anders. Om de twee dagne vrijen geeft ook zo de voeten in de aarde. Op die manier was ik de vorige zwangerschap binnen twee maanden zwanger. Dus voor de meiden onder ons die in de war raken, probeer deze methode eens.

Slikken jullie ook allemaal foliumzuur?

Ook  heb ik de NOD lijst ingevuld. Bij mij duurt het nog effe, maar voor sommige is de spannende periode aangebroken.

Groetjezzzzzzz Gaby

Hallo!!!!
 Ik heb lekker twee daagjes vrij, dus eerst maar ff met een bakje thee alles weer even doorlezen! Was gisteravond laat thuis omdat we zo'n duffe vergadering hadden van t werk!! Maar ja hoort erbij!!

Russell welkom hier!! Veel kletsplezier!! Vervelend he zo'n ontregelmatige cyclus!! Ik hoop dat er gauw regelmaat inkomt!!

Bianca vervelend de griep!!!! Ik hoop dat je weer gauw een beetje opknapt!!! beterschap!!!

Sweety je hebt helemaal gelijk!!! eigenlijk wil ik me ook niet gek laten maken en kijk ik normaal ook niet naar zulke dingen maar als je soms een beetje zit te surfen dan gebeurt dat toch. doen we dus niet meer!! haha en we klussen gewoon rustig verder!! idd om de twee dagen deden we al!! En dan zien we het wel!!!
Ben er gelukkig minder gestesst me bezig als vorige maand, en dat voelt wel lekker!!

Ja ik slik wel foliumzuur gaby en jij??

Nou ik ga ff wat doen en kom later wel weer eens aanwaaien!!!

knuffff marieke

Hoi meiden!

Allereerst welkom aan alle nieuwe meiden! Wordt hier als maar gezelliger hahaha en de lijst schiet ook lekker op zie ik al. Zal er even in zetten dat Yvonne zwanger is.

Hier is het rustig kan ook niet anders want ik zit er redelijk doorheen. Moe en vreselijke pijn in me kop kortom stress. Moet echt even een stapje terug doen maar ja dat is moeilijk met een klein kind en wil me in de laatste maand ook niet ziek melden op me werk vind ik zo stom staan maar dat is wel de grootste reden van alle stress. Nou ja vroeg naar bed en niet te veel willen dan komt het vast wel goed.

Ik slik ook foliumzuur ben er erg trouw in in dat soort dingen. Omdat ik ook rook (Ik stop als ik zwanger ben) slik ik ook extra vitamine.

Even denken wat heb ik nog meer gelezen???? Oja weekee een dag eerder ongi balen zeg! Op naar de volgende ronde he meid? Wat heb je trouwens een korte cyclus! Ben ik jaloers op! Al hoe wel die van mijn ook elke maand korter lijkt te worden.

En iets over eisprong geloof ik. Ik voel mijn ei vaak wel maar dsat zegt ook weinig want ik heb soms wel een week steekjes dus ja wanneer ie dan echt is? Ik kijk ook altijd wel naar slijm en hoe veel zin ik heb hihihi. Die berekeningen op internet daar klopt niets van dus daar zou ik niet van uitgaan.

Nou meiden ben het nu echt weer kwijt.
Denk dat ik er vanavond wel even ben maar dat hangt ervan af of mijn vriendin vanvond hier is als die jongens moeten voetballen. Ze kan namelijk nog steeds niet alleen zijn gaat niet goed met haar en ze raakt in paniek als haar vriend er niet is dus heb gezegd dat ze hier wel heen mag komen dan kan haar vriend ook eens rustig naar de voetbal. Alleen de trigger van deze psychose is haar enorme kinderwens dus dan kan ik niet lekker op het forum gaan zitten he?

Oja mijn zusje komt terug uit Ierland!!!!!!! ben ik erg blij mee!

Kussssss

Ps nu naar de tandarts blehhhhh heb nooit wat maar zie er altijd weer tegen op!

quote: rozanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2008 23:11:18'));

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25 Gaby 28 jaar 1 e ronde 2de kindje cyclus 28 dagen
26   Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

Zwangeren:
Lotje             januari?
Maggie     januari?
Yvonne     1 maart?

Willen de zwanger dames even de datum van ontdekken erbij zetten?????

Hier is me slakje nog een keertje!

Zo ik ga nog even snel een was draaien en dan naar de tandarts!

Kussssss

Hoi hoi,

Alles goed met jullie??
Wat een gezellig clubbie wordt het zeg.

Hier nog steeds ziek, zwak en misselijk.
Helaas geen voortekenen van een zwangerschap anders zou ik er een stuk blijer mee zijn.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan