hallo allemaal,
loth, hoe was het bij de tandarts??? de laatste keer dat ik er was moesten ze een stuk tand repareren he blehhhhhhhhh niks aan hoor die tandarts...hoest met thijmen???
en is je vriending zo depri omdat zij kinderen wil en haar partner niet?? tjee zeg...is het een erg goede vriendin of..? succes ermee!
rosanna, ik gebruik ook foliumzuur en visolie. ben daar ook echt wel trouw in, moet er niet aan denken dat ik een kindje met een open ruggetje krijg terwijl ik dit mischien had kunnen voorkomen....
linneke, spannendddddd, ik 'voelde 'ook dat ik zwanger was van justin terwijl ik totaal geen klachten had...dus hopelijk klopt je gevoel!! en je kunt ongeveer gem. na 5 dagen na je eisprong klachten ontwikkelen omdat het ongeveer 5 dagen duurt voordat je bevruchte eitje in de baarmoeder terecht komt. Dan duurt het nog eens 5 dagen gem. dat het helemaal is ingenesteld (vandaar dat sommige vrouwen rond 8-10 dagen na eisprong innestelingsbloeding kunnen krijgen) en dat je eitje HCG gaat afgeven...gohhhh wat klink ik nu geleerd zeg nu ik het terug lees woehahahahha
vliegirl, idd hoe minder je ermee bezig bent hoe beter het is maar ja, je gevoel zegt vaak anders he...succes met afwachten hoor, jou ei is toch net geweest?? zal weer duimen he..
overige lady's, hoe gaat tie? nog nieuwtje, pijntjes, klachten???
hier verder geen nieuws, ik houd lekker voor me hoe ik me voel, aangezien ik momenteel van mijn lichaam niks maak dus...ik wacht braaf af...
kussssssssssss