one2bemums 2 !!!!

hier gaat het zijn gangtje....en weekee jammer dat je ongi bent,,,,, voor de meiden die net als ik zitten te w8ten ik zal ook voor jullie duimen.... ik heb een vermoede dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn bij mij....DIT is ALLEEN mijn gevoel.....

Verder heb ik niet zoveel moet nog 10 dagen w8ten.....ik lees trouwens wel vaak meej

fijne dag   verder meiden

Binca niks an he de griep!! Doe gewoon lekker rustig aan en ziek goed uit!!

Hoe ws het bij de tandarts loth??
ook totaal mijn hobby niet hoor!! Heb ook haast nooit wat, maar zit daar altijd met een knoop in mijn maag in de wachtkamer.

Linneke was spannend!!!! heb je dan wel een gevoel of anders dan anders????
Ben heel benieuwd!!!
Ik duim voor je, en voor alle anderen die aan het wachten zijn natuurlijk!!!

nou ga ff de was doen, dat is toch altijd zo, als je vrij bent heb je altijd wel van die klusjes!!

knuffff

mijn gevoel zegt dat,,,,, maar of ik op die moet vertrouwen dat weet ik niet.... ben wat misselijk maar lijkt me erg vroeg om na een paar dagen van mijn ei al dingen te merken of niet dan???? weet niet hoe snel dat begint???

Geen idee linneke, zou echt niet weten wanneer en of je het al zo snel kan voelen. en ben zelf pas in januari met de pil gestopt. vorige maand voelde ik van alles had zulke zere borsten dat ik er wakker van lag 's nachts maar dat zal wel komen van het stoppen met de pil denk ik... want werd gewoon ongi.... dus stja geen idee, maar wel spannend he!!!!
Ik hoop het erg voor je!!
Zag dat je nod 3 dagen later is dan de mijne... zit niets anders op dan te wachten!!
Ik ben allang blij dat mijn borsten nu niet zo zeer doen, want dat was niet echt een pretje!!

knufff

hallo allemaal,

loth, hoe was het bij de tandarts??? de laatste keer dat ik er was moesten ze een stuk tand repareren he blehhhhhhhhh niks aan hoor die tandarts...hoest met thijmen???
en is je vriending zo depri omdat zij kinderen wil en haar partner niet?? tjee zeg...is het een erg goede vriendin of..? succes ermee!

rosanna, ik gebruik ook foliumzuur en visolie. ben daar ook echt wel trouw in, moet er niet aan denken dat ik een kindje met een open ruggetje krijg terwijl ik dit mischien had kunnen voorkomen....

linneke, spannendddddd, ik 'voelde 'ook dat ik zwanger was van justin terwijl ik totaal geen klachten had...dus hopelijk klopt je gevoel!! en je kunt ongeveer gem. na 5 dagen na je eisprong klachten ontwikkelen omdat het ongeveer 5 dagen duurt voordat je bevruchte eitje in de baarmoeder terecht komt. Dan duurt het nog eens 5 dagen gem. dat het helemaal is ingenesteld (vandaar dat sommige vrouwen rond 8-10 dagen na eisprong innestelingsbloeding kunnen krijgen) en dat je eitje HCG gaat afgeven...gohhhh wat klink ik nu geleerd zeg nu ik het terug lees woehahahahha

vliegirl, idd hoe minder je ermee bezig bent hoe beter het is maar ja, je gevoel zegt vaak anders he...succes met afwachten hoor, jou ei is toch net geweest?? zal weer duimen he..:)

overige lady's, hoe gaat tie? nog nieuwtje, pijntjes, klachten???

hier verder geen nieuws, ik houd lekker voor me hoe ik me voel, aangezien ik momenteel van mijn lichaam niks maak dus...ik wacht braaf af...

kussssssssssss

en hier de mijne nog ff, alhoewel hij denk ik niet helemaal klopt...maar oke, we zien wel.
in ieder geval NOD tussen 9-12 maart denk ik na mijn MK

Hoi Sweety,

ik was benieuwd hoe het nu met je gaat?
Ik zag aan je banner dat je aan het einde van je cyclus zit ongeveer. Spannend!
Mocht je meteen na je mk weer proberen zwanger te worden?
Heb je dat allemaal een beetje kunnen verwerken?

Hopelijk ga je snel weer een gezonde zwangerschap tegemoet!!

Liefs Theolien

heeeeee theolien,

wat lief dat je nog even aan mij denkt!! Ja, het gaat wel oke gelukkig, heb veel last gehad van heftige buikpijn en ook best lang bloedverlies gehad, maar nu gaat het goed!! Ik mocht wel meteen er weer voor gaan omdat mijn zw.schaps test nega was na de bloeding dus das goed he!! Deze mnd verwacht ik niks omdat we maar 1 keer goed geklust hebben en dat was te voreg voor mij eisprong dus....hopelijk volgende maand beter!!

En hoe gaat het met jou?? hoever ben je nu?? week of 7-8 denk ik?? voel je je beetje oke?? spannend hoor, ik lees nog wel eens mee met oktober forum hoor, maar alcaro schrijft hier ook nog gezellie mee dus mocht je zin hebben, je bent altijd welkom hier, tis hardstikke leuk cluppie en er zitten al 4 zwangere dames bij!! kijk maar oke??

jij succes ermee en veel geluk he!!

xxxx sweety

Terug
Bovenaan