one2bemums 2 !!!!

he meiden,

Yvon van harte gefeliciteerd meid , super gaaf!!!!!!!!!
Hoe zit het met de rest ik zag namelijk dat weekee haar NOD heeft maar zie ook dat zij al een poosje niet op dit forum geweest is, ik heb natuurlijk veel gemist en moet er weer langzaam inkomen hoe het er hier voor staat.
met mij gaat het steeds iets beter maar eet nog niet veel

liefs maggie

Hoi meiden,

Ik zag net het berichtje van Rozanne en de reactie daarop van Sweety. Dis ik dacht, ik kom hier ook maar even kijken. Er zijn wel wat bekjende namen van het Januari stoppers topic ook. Vinden jullie het goed als ik hier ook af en toe meeklets?

Zal ik me eerst even voorstellen, is wel zo netjes :) Ik ben Saskia, woon in Rosmalen, ben in feb 38 geworden. Mijn vriend is 9 jaar jonger dan ik, ons dochtertje is 7,5 maand en we willen graag voor een tweede kindje gaan. Ik ben na de geboorte niet meer aan de pil gegaan. Doordat ik lang bv heb gegeven (nog steeds 3 voedingen per dag), ben ik pas in nov weer gaan menstrueren. We wilden graag snel een tweede kindje, dus hebben sindsdien geen voorzorgen genomen. Dit is mijn derde ronde, normaal gezien heb ik een cyclus van 31-32 dgn, vorige maand was het 38 dgn, dus ik weet niet waar we deze keer op uitkomen.

Yvonne: heel erg gefeliciteerd!!
Maggie: hoe gaat het nou met je? Wat minder last dan de vorige zwschappen?
Bianca: nog gezellig geklust toen je hubby weer thuis was :))

Nou, werk ze, klus ze en veel succes allemaal!
Saskia  

dag allemaal!!!!!

Rozanne en saskia welkom hier!!!!
ja januariforum is gezellig maar dit topic nog veel leuker!!
Dus klets gezellie mee.

Nou ben ik het ff kwijt, wat ik heb gelezen....
 ga ff terug lezen, zit ook op mn werk hihi dus moet een beetje stiekem tussendoor....
haha

We duimen gewoon met je mee sweety je weet maar nooit, en je zal niet de eerste zijn die zwanger wordt in een maand dat ze het echt niet verwachten. (niet om valse hoop te geven hoor!! maar snap je wat ik bedoel??)

Rozanne NOD staat voor niet ongesteldheids dag (toch zeg ik dat goed??)
Dus die dag moet je dan invullen, saskia vul jij ook in!!!

maggie, fijn dat het voorzichtig weer wat beter gaat!! Weekee had een week lang vrienden uit het buitenland dus vandaar dat ze er een weekje niet was... ze zal deze week wel weer komen.

Nou ik ga weer eens ff werken!! ligt genoeg!!

Knuffff

*grouphug*

Dag dames, ik heb jullie gemist! Eeven snel een update, dan ga ik lunchen en daarna even ALLES lezen van de afgelopen week...in ieder geval een poging doen tot...wow one2bemums 2 alweer. dat gaat supersnel.

Ik heb helaas een dag eerder dan verwacht (1 maart) de  op visite gekregen... ik baal ontzettend, maar we gaan rustig door naar ronde 3. Ik heb nu dus een cyclus van 26 dagen? Dus zal weer NOD hebben op 26 maart...ik zal het straks even veranderen op de kalender.

Noigmaals, ik ga straks meer schrijven, maar zal eerst eens even INLEZEN

doeidoei liefs

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26   Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

Weekee leuk dat je er weer bent!! Leuke week gehad??? Balen dat de  er al zijn!!!! Dus op naar de derde ronde!!!

Weten jullie ik snap onderhand niets meer van mn eispriong en de algemene therorie over de eisprong... Kunnen jullie me helpen??
Als ik op de site van bv predictor kijk zou ik morgen mn ei hebben en nu in mn vruchtbare dagen zitten...
Maar voor mijn gevoel had ik dat vorige week. toen had ik meer afscheiding en draderig enzo ( ja klinkt lekker he...sorry) En ik had  het ook op een andere site zo'n berekening gemaakt weet niet meer welke dacht iets van babybrabbel en daar kwam de berekening op 28 feb als eidag....
snap er niets meer van.... wat denken jullie????

Ga gauw weer aan t werk heb nog weinig gedaan....

Knufffff

@ Vliegirl: normaal gezien is je ei 14 dagen voor je volgende NOD. Ik gok er ook elke maand maar een beetje omheen, want ik voel mijn ei nooit, en ik heb nu toch wel wisselende cycluslengtes (31 tot 38 dgn)....hebben we gewoon wat meer klusdagen, is ook niet vervelend, haha, hubby blij!!

En tip voor het reageren en teruglezen (is idd vrij lastig met dit forum, verder is het reuzegezellig!!): ik open meestal twee sessies van het forum tegelijk, kan ik op eentje reageren en op de andere kijken als ik wat terug wil lezen :)

En nu ga ik de kalender updaten :)

Groetjes,
Sas

Terug
Bovenaan