one2bemums 2 !!!!

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26   Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

Pfffffffffffff, aan de ene kant ben ik erg blij dat het best rustig is geweest hier de afgelopen week want dat maakte het teruglezen wat minder moeilijk, maar jeeetje wat een p*kkewerk....lol

Rozanne, Sas, Sandy, welkom hier.

Yvon, leuk je hier te zien en van harte gefeliciteerd met je zwangerschapo meid...ik hoop dat alles goed gaat.

Sweety: heel veel succes met je sollicitatie..al wat gehoord?

Loth: officieel gefeliciteerd met je baan meid. En wees niet te bang voor die contracten. ik kreeg eerst ook een contract voor een half jaar en heb daarna prompt een voor onbepaalde tijd gekregen. Komt goed!

Lotje: beetje laat maar wat een opluchting voor je he. Ga er nu volop van genieten meid en houdt ons op de hoogte...ik ga je ook op Hyves even opzoeken nu.

Vliegirl: hoi Marieke, alles goed daar. Was het leuk in Drachten gisteren? Nogmaals bedankt dat je afgelopen week aan me hebt gedacht. je berichten op hyves deden me veel goed.

Lin: hey meid, TUURLIJK ga je mee als we (de hele groep) gaan ontmoeten. een meid als jij hoeft zich zekere nergens zorgen over te maken hoor. Hoe gaat ie trouwens... ik zie dat je overtijd bent...

Edith: hoi meid, hoe gaat het bij jou? kun je het allemaal nog een beetje bijbenen hier?

Bianca: hoi meid alles goed? ik ga je ook even opzoeken op hyves hoor...voeg ik je ff toe.

maggie: hey hoi, wat rot om te horen van je afgelopen weken. ik ben wel blij om te horen dat het nu wat beter met je gaat. maar flink misselijk dus..bah.

oei, ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad. fijn om weer terug te zijn.
Mijn vrienden vonden het erg gezellig hier... was de eerste keer dat we elkaar allemaal ontmoet hebben...best spannend, maar het was een superweek.... ik mis ze nu al. Jammer dat ze zo ver weg wonen en   je elkaar niet even kunt bellen om eens af te spreken.

Hallo meiden,

Vinden jullie het goed dat ik mij hier ook toe voeg?
Ik ben ook bezig voor een eerste kindje maar gaat allemaal nog niet zo goed. Heb een drie jaar de prikpil gehad en sins vorg jaar mei hiermee gestopt. Vorig jaar september een eerste bloeding gehad en daarna erg onregelmatig. 1 keer een cyclus van 31 dagen gehad en daarna 1 van 75 dagen. Ben na die 75 dagen al voor de derde keer ongie in vijf weken tijd. Heb nu een kuurtje provera voor een grote schoonmaak. NOu ben erg benieuw als ik zo alles lees is het wel gezellig hier.

Groetje Russell 26 jaar 1e kindje ronde 10 ongeveer

Hey russ, laten we hier gewoon verder kletsen...wij waren daaro toch nog de enigen en hier is het reuzegezellig. Welkom

Hallo Meiden,

Ooonh wat wordt het hier gezellig, alle nieuwe meiden welkom.
Ik kan het bijna niet meer bijhouden hoor..........moet ook zeggen dat ik het eigenlijk wel druk heb.
Op het werk zijn we druk bezig met alle voorbereidingen voor de Paasdagen. Als het goed weer wordt dan wordt het een druk paasweekend bij ons in de dierentuin....en ze zijn daar nu ook aan het verbouwen dus het wordt allemaal erg krap aan.
Daarnaast heb ik ook wel een beetje veel gepland  en ik zal blij zijn als de maand april zich aanmeldt. We gaan dan lekker een weekendje met vrienden naar Belgie en natuurlijk dan ook een dagje met de kids naar plopsaland.
Verder gaat alles goed hier, en slaap ik nog steeds erg veel als Mijke ook op bed ligt.
Weekee: Balen dat je ongesteld bent geworden.

Kus Angela

Hallo mieden,

Nou ik ben gisteren goed ziek geworden. Zat er al wel aan te komen, had steeds hoofdpijn, maar nu dus een echte goede griep.

Weekee, wat vervelend dat de  nu weer zijn gekomen.

Yvon, wat heerlijk voor je dat je zwanger bent. Gefeliciteerd.
Blijf je wel af en toe langskomen om te kletsen.

De rest weet ik niet meer zo goed.
Het zal de griep wel zijn.
Nog een weekje en dan mijn rode duivels en dat kunnen we er weer voor gaan.

Groetjes en tot gauw.
xxx Bianca

hoi lieverdsssssss

russel welkom!! succes hier en tis hardstikke leuk hier hahahahaha sterkte met je cyclus, hopelijk is tie gauw op regel he, want dit lijkt me niks...

weekee, balen van je ongi he...wel leuk dat je het gezellie hebt gehad met je vrienden, maar we hebben je hier wel gemist hoor...succes in ronde 3 he!

bianca, beterschap meid...hopelijk voel je je snel beter hoor!!

vliegirl, ik kijk idd ook altijd naar mijn slijm en mijn zin in sex hahahhahaa naar de rest kijk ik niet dus doe geen test ofzo op babybrabbel, klopt toch nooit. ik heb nl een gem. cyclus van 29 dagen en heb meestal op dag 18 mijn ei pas en 12 dagen erna mijn ongi dus....wat zegt je gevoel?? anders ff om de 2 dagen klussen, das echt genoeg hoor...

loth, hoe is het zussie?? en met thijmen??

iedereen, hoe gaat het verder?? linneke al nieuws??? spannendddddd

kusssssssss

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25 Gaby 28 jaar 1 e ronde 2de kindje cyclus 28 dagen
26   Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus