one2bemums 2 !!!!

Wat origineel he!!!!!
craetief bedacht!1 En vaak mooier weer dan in dec en dan krijg je waarschijnlijk wel kaartjes!! Leuk!!

Geeft wel wat rust als je er iets minder mee bezig bent niet?

Ik ga ook slapen   ja sorry de laatste , ben helemal op,
drkke dag gehad en een stressdag dus nu moe en mn koppie begint te zeuren dus tijd om te gaan slapen!!!

knuff

Ik ga mijn bedje opzoeken.
Een hele fijne avond nog.

Tot morgen.
xxx Bianca

Waar is mijn hoofd vandaag en gisteren? ik zou toch zweren dat ik het forum al een bezoekje had gebracht, maar zie geen recaties van me staan lol...lekker vaag weer.

Nou ik hoop natuurlijk snel zwanger te worden, maar als de evt komende ongi's zo zijn als deze..GRAAG! Ik heb eigenlijk helemaal geen last, behalve dan rond mijn navel, maar ja dat had ik ook al een week voor ik ongi werd en wie weet wat dat kan zijn.

Ik zal van het weekend weer even wat meer posten..ben nu gewoon een beetje moe denk ik.

liefs allemaal!!

Weekee dat vraag ik me ook wel eens af!! haha en het gaat soms ok lekker hard hier op t forum!!
Doe ff lekker rustig aan en rust wat uit en dan hopen we dat je gauw weer een avondje komt kletsen!!!

Hoe is allemaal??
Ook weekend????
Nog leuke plannen????

knuff Marieke

tja het gaat idd snel soms, maar dat komt omdat loth en ik zo veel typen woehahahahahhahaha ach ja, tis wel gezellie he meiden!

hoe gaat het met iedereen? nog kwaaltjes enz?? lin, nog steeds het idee dat je zwanger bent?? hopennnnnnnnnnnn, zou leuk zijn toch de 4de zwangere hier...jullie nog wilde plannen voor het weekend? ikke niet, morgen op mijn pa zijn zaak verhuizen, want die heeft hij verkocht, smiddags krijg ik een oppasbaby, Lobie, echt een schattig half surinaams meisje...en zondag gaan we naar mijn ouders. dus, dat was weer het weekend....ik ga nu deal or no deal kijken en dan dancing queen...ik kom in de pauzes wel ff kijken hier, maar ik zal dus dit keer niet zo veel typen hahahahaha jullie blij he! lol

verder geen veranderingen hier, alleen had ik vandaag jeukende boobs..foute bh aan denk ik. het af en toe nog ongi gevoel, maar niet erger ofzo, dus ik denk dat ik zondag of maandag gewoon ongi word, voel me niet zwanger nl. maar geeft niet, heb er dit keer echt vrede mee en hopen op een kerstkindje!!!

kussssssssssss

Hi Dames!
Poeh, er is weer fanatiek geschreven zeg! 'T is geen doen om een dag later nog een een avondje
Hi Da kletsen te reageren!
Weekendplannen...Ik heb morgen een vrijgezellendag! Da's al lang geleden! M'n schoonzus gaat volgende week trouwen. We gaan morgen een soort moorddiner doen, moeten zelf ook verkleed en een rol spelen...ben eens benieuwd!
Gisteren ook eindelijk geslaagd voor kleren voor de bruiloft. Ik had een vriendin mee genomen die mijn personal assistant mocht spelen, want ik ben een van de zeldzame vrouwen die niet van shoppen houdt en nauwelijks kijk heeft op wat leuke kleding is en wat goed staat. We zijn zelfs geslaagd voor laarzen! Die wilde ik al heel lang hebben, maar ik kreeg nooit ergens de rits dicht :-( Kennelijk heb ik buiten proportionele kuiten...en ik dacht zelf dat het wel meeviel! Maar nu heb ik dan toch een hele outfit bij elkaar, laat die bruiloft maar komen!
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan