one2bemums 2 !!!!

Ah kijk dat heb ik vanavond net gedaan. lekker!!  Veel plezier morgen.

Hallo dames,

Helaas maar niet onverwacht. De  zijn gearriveerd.
Maar eigenlijk 1 dag te vroeg.

Nu heb ik advies nodig.
Ik heb 2 rondes 28 dagen gehad en dan nu 27 dagen welk  aantal dagen zouden jullie nu aanhouden??

Fijne zondag nog.

Groetjes Bianca

hey Bianca, balen zeg! Kijk ik zit heel vreemd met hetzelfde... alleen ik had eerst twee keer 27 en nu 26. ik ga maar gewoon uit van 26...wil niet te laat zijn voor mijn ei ofzo... maar je weet het niet he? Vaak zeggen ze wel dat je van je langste cyclus uit moet gaan en dat zou voor jou dan 28 zijn.

Hey meiden,

Zo ff niet geweest en kan het nu al niet meer bijhouden wat schrijven jullie veel!!!!
Haha is ook mijn eigen schuld moet ik maar wat actiever zijn, maar heb soms echt zo weinig tijd om te forummen, zeker met zo'n klein meisje die ook de nodige aandacht wil!!!
Maar ben er nu even ze ligt nog te slapen, want ze is weer ziekjes dat arme schaap!!!
Nog nieuws hier voor de meiden op de wachtbank ga duimen!!!!
Succes meiden die gaan klussen en de zwangere onder ons het gaat jullie goed met de zwangerschap!!!

Ben zelf nu aan het wachten op mijn NOD die dinsdag is ben vollop aan het snoepen dus verwacht niks!!!!
Nou meiden fijne zondag en niet zoveel schrijven hoor!!!

Liefs Sandy

Nou dan zal mijn volgende NOD dag zijn op 4 april. Wel leuk, want dan is mijn zoontje jarig wordt dan 3. Zou een leuk cadeautje zijn om precies 3 jaar na bevalling weer opnieuw zwanger te zijn.

Op naar de klusweek dan maar.

Groetjes Bianca

hoi hoi,

bianca, wat balen je ongi ookal had je het al verwacht he, blijft tovh balen...succes in de volgende ronde, kerstkindje he hahahaha

edith, fijn dat je geslaagd bent meid, das altijd mooi!!
loth, hoe was het stappen in je nieuwe kleertjes hahahah gezellig geweest?

sandy, hoe was de verjaardag van jessica?? wat sneu dat ze ziek is joh, beterschap ermee!!

linneke, bijna jarig he......en nog steeds klachten en het gevoel zwanger te zijn?? duim nog hoor!!

vliegirl, hoe was het eten??

iederee< hoe gaat het ?? fijn weekend gehad allemaal??

hier nog geen ongi, maar mijn nod is waarschijnlijk pas woensdagochtend, aangezien ik dacht op de dinsdagavond mijn ei te hebben gevoelt, dus we wachten tot die tijd gewoon af.

kussssssssssss allemaal!!

halootjes!!!!
Weekend zit er weer bijna op!!
Allemaal leuk gehad??
Wij weg, naar t hoge noorden geweest!! was weer gezellie.
vanmiddag wedstrijdje papieren vliegtuigje vouwen en wie komt het verst!! haha hoe kun je lol hebben, t stond in ieder geval garant voor veel lachen!!
nu weer thuis en morgen weer aan t werk.
o ja gister nof ff lekker bij ikea gesnuffeld. Ook altijd leuk!!

Verder hier weining nieuws, voel niets ofzo, dus zal wel niet zwanger zijn denk ik....
maar nod duurt nof ffies een week. dus we zien wel.

slaapse allemaal en tot laters!!
knuffffffffff marieke

Hoi meiden
Hier even een berichtje van mij! Zit helemaal bekaf op de bank hahahaha lag pas om 4.30 in bed tsja dat ben ik niet echt meer gewend maar was wel een heerlijke avond. Vanavond maar op tijd me mantje in hahahahaha.

Bianca toch ongi he Nou meid dan maar op naar de volgende ronde en wie weet wordt het een kerstkindje.

En sweety woensdag pas nod? Dan moet je ook nog even in spanning doorbrengen duimerderduim!!!!!!

En toen was ik het weer kwijt!!!! Argggggg ik moet leren om gewooon met 2 schermen te typen hahaha dan kan ik niemand vergeten.
Hoe was jullie weekend???????

Wie komt er toruwens morgen bij me eten??? Vriendlief komt er nu pas achter dat ie er morgenavond niet is omdat ie een of ander iets van z'n werk heeft. Dus ben ik alleen met Thijmen maar heb de boodschappen al in huis dus ik heb plek over hihihi.

Ik denk dat wij deze maand stiekem toch wel goed geklust hebben had  woensdag een uurtje flinke kramp en de volgende dag waterige slijm (sorry) en beide dagen geklust dus wie weet! Gaan we deze ronde toch maar tellen hihihi. Hoop dat ik het wel een beetje los kan laten want heb even geen zin in het wel niet gedoe als jullie me snappen.

Kussssss

Terug
Bovenaan