one2bemums 2 !!!!

Hier een heel kort berichtje van mij ben weer druk druk druk er lagen bergen was dus druk aan de was, moet de belastingformulieren even invullen en wikl ook nog even tutten dus ben er zo weer van door. Morgen ben ik er ook niet want dan gaan we lekker stappen! Mijn kleren waren toch nog binnen gekomen vandaag dus ik helemaal happy kan ik morgen lekker in het nieuw!

Ja wat kunnen we kletsen hier he? Ach wel lekker hoor. Fijn he zo een foute bh? Daar ka ik zo kriegel van worden! Had laatst een bh aan die echt niet meer lekker zat en toen had ik ook nog slaapdienst dus moest hem de volgende dag weer aan! Jeuken dat ding en prikken aaaarhhhggg!

Nou meiden fijn weekend allemaal en ik spreek jullie zondag! (wat zal ik af moeten kicken zeg! hahahaha)_

Kussssss

nou hij deed t ff niet
Lijkt hier rustig!!!

Lig lekker lui op de bank de lama's te kijken!!!
Altijd wel lachen!!

Ben verder leker duf en hang lekker op de bank!!

Morgen gaan we naar t hooge noorden, naar marco's family altijd garant voor gezellie.
Zondag weer terug dus dan is t weekend zo weer voorbij!!

verder weining nieuws, voel me ongi alsof dat komt, gerommel in mn buik en lage rugpijn
Maar moet pas volgende week worden raar!!
Nou ja t zal wel.....

knufffff

Hoi meiden,

Nou hier nog steeds geen ongi verschijnselen.
Hoewel ik denk dat het niet raak is vanwege het buiten de tijd klussen, maar wie weet.
Had vandaag last van een opgezette buik en heb ook absoluut geen ongi gevoelens.
Normaal krijg ik een paar dagen van te voren al in de avonden last van mijn rug en de dag voor mijn ongi de hele dag, maar nu voel ik me rug helemaal niet.

Nu begin ik toch een beetje te hopen en te geloven in een eventuele zwangerschap.

Als mijn ongi komt zou dat zondag of maandag moeten zijn.
Ik durf er gewoon niet in te geloven.

Alles goed met jullie??
Nee, ik heb nog geen weekend, ik moet altijd op zaterdag werken, helaas.
Maar morgen wordt leuk, mijn schoonvader wordt morgen 65 en ik werk samen met hem dus ga de hele winkel versieren  met slingers en borden. (vindt hij vast niet leuk).
Whoehahahahahahahahahaha

Groetjes Bianca

Lekker druk he edith?? Ik kwam gisteravond ff langs moest eerst 3 pagina's lezen!! haha maar wel gezellie!!

Loth ga je t volhouden!! haha zondagavond pas!! oei!!!!
He leuk je kleren binen al gepast?? Stonden ze leuk???
Lekke joh ff avondje stappen!!! Veel plezier!!!!

Spannend bianca!! Ja je weet maar nooit!!!!!!
Hou ons op de hoogte!!!
Leuk he morgen op je werk!!!! Wel een leuke verassing, vaak vinden ze t dan wel leuk!!!!

Knufffff

Edith leuk dat je bent geslaagd voor kleren!! en laarzen helemaal compleet dus!!
Heerlijk geveoel kan dat zijn he!!!
veel plezier bij het vrij gezellen feest!!!
knuffff

Ja, ik ga jullie zeer zeker op de hoogte houden.
Ik ga nu mijn mannetjes een plezier doen door niet steeds met mijn neus achter de laptop te zitten.
Een hele fijne avond allemaal.

Groetjes Bianca

*zwaait naar edith* hier nog een hoor...ik houd absoluut niet van shoppen lol. Daar kun je me echt niet blij mee maken. Dus hartstikke mooi dat je wat hebt gevonden..ik weet wat voor crime het is om kleding te shoppen voor een bepaald event en dat je niet van shoppen houdt. Das een drama dan haha.

Bainca, toch wel spannend he...houd ons op de hoogte.

Loth, heel veel succes en tot zondag

Marieke, heel veel plezier in het Noorden  het is hier lekker zonnig...dus je hebt er goed weer bij.

Hier verder geen veranderingen...voel me prima, niet ongi meer en ik ben dus helemaal klaar voor de klusweek die bijna mag beginnen. Straks even naar mijn ouders, mijn moeder is gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis en vanavond met de schoonfamilie uit eten..yumyum.

Morgen ga ik lekker he-le-maal niks doen.

fijn weekend!

Hoi hoi,

Weekee, ik zal jullie op de hoogte houden. Hier nog steeds geen tekenen van enige ongi.

Wat is het rustig hier zeg.

Ik ga morgen lekker uit eten met schoonfamilie. Lekker emt de hele familie wokken.

Tot morgen.
Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan