A
Anoniem
Guest
Hier een heel kort berichtje van mij ben weer druk druk druk er lagen bergen was dus druk aan de was, moet de belastingformulieren even invullen en wikl ook nog even tutten dus ben er zo weer van door. Morgen ben ik er ook niet want dan gaan we lekker stappen! Mijn kleren waren toch nog binnen gekomen vandaag dus ik helemaal happy kan ik morgen lekker in het nieuw!
Ja wat kunnen we kletsen hier he? Ach wel lekker hoor. Fijn he zo een foute bh? Daar ka ik zo kriegel van worden! Had laatst een bh aan die echt niet meer lekker zat en toen had ik ook nog slaapdienst dus moest hem de volgende dag weer aan! Jeuken dat ding en prikken aaaarhhhggg!
Nou meiden fijn weekend allemaal en ik spreek jullie zondag! (wat zal ik af moeten kicken zeg! hahahaha)_
Kussssss
Ja wat kunnen we kletsen hier he? Ach wel lekker hoor. Fijn he zo een foute bh? Daar ka ik zo kriegel van worden! Had laatst een bh aan die echt niet meer lekker zat en toen had ik ook nog slaapdienst dus moest hem de volgende dag weer aan! Jeuken dat ding en prikken aaaarhhhggg!
Nou meiden fijn weekend allemaal en ik spreek jullie zondag! (wat zal ik af moeten kicken zeg! hahahaha)_
Kussssss