one2bemums 2 !!!!

tja je moet doen waar jij je het best bij voelt he! luister naar je hart dan heb je onze meningen echt niet nodig schatje!

en je weet toch wel beetje wanneer je vruchtbare dagen zijn, meer slijm enz....dus dan klus je automatisch gericht hahahahahha Ik denk nl dat een vrouw meestal wel weet wanneer ze beetje vruchtbare dagen heeft, mischien niet haar eisprong (ikke niet, want die voel ik nooit) dus niet gericht klussen...tja...daar geloof ik niet zo in want je weet het stiekum toch wel een beetje hahahahahaha axh ja...en idd met thijmen tussen in lijkt me niet zo geslaagd succes hhahahaha zie hem al kijken. mama wat doe je nu?? en wat ik dat?? woehahahahahahah sorry, beetje meilig...

Hoi meiden,

Daar ben ik weer.

Loth, als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met proberen zwanger te rake.
Misschien duurt het nog even.
En tegen die tijd heb jij jezelf al overduidelijk kunnen bewijzen.
Zoals sweety al zegt dan schatten ze je waarde niet goed in.

Ik kan me voorstellen dat jullie twijfelen om wel of niet in december te willen bevallen.
Maar als je wens naar een kindje zo groot is is het moeilijk om langer te wachten.
Zo is er elke maand wel iets.

Groetjes Bianca

en juist daarom twijfel ik dus ook he bianca hahahhahaha we zien wel hoe het loopt, ik laat moeder natuur beslissen...

hoe gaat het verder met je??

xxx

Tuurlijk weet je het wel een beetje het zal voor mij zo ongeveer rond deze dagen zijn maar wat ik met niet gericht klussen bedoel is dat ik hem niet zoals vorige maand om de dag 'verleid' maar dat we gewoon vrijen als we zin hebben. En laat mijn lichaam nou zo werken dat ik ook altijd veel meer zin heb rond de vruchtbare tijd van de maand hihihi. Werkt erg in mijn voordeel moet ik zeggen!

Wou trouwens dat ik zo melig kon zijn als jij! Net een woedende client op de deur te bonken en die ramt zo hard dat je het idee hebt dat ze de deur eruit ramt. Adrealine alom dus

Kusssss

Hoi Bianca dank je wel voor je reactie!

Hoe is het met je?

zoasl de meeste vrouwen he loth....ik heb ook altijd meer zin dan...dus dan klus je toch gericht snap je? hahahahhaaha heb ik toch gelijk he owehhahahaha....ach ja ik ben best vaak melig hoor zit in me...ik steek je nog wel aan hoor let maar op!! spannend hoor zon client hahahahah moet je ineens de deur open doen, valt tie letterlijk naar binnen hahahaha

Oke oke oke je hebt gelijk!
Vind er niet zoveel aan hoor zo een client schrik me kapot iedere keer hahaha en met dat aansteken moet je snel zijn want over een half uur ben ik klaar en thuis zet ik de computer niet meer aan want dan is het ondertussen 22.45! Wel fijn trouwens dat je weer zo melig bent staat je een stuk beter als je begrijpt wat ik bedoel hihi.
Ik ga nog even naar mijn laatste client

Tot zo!

hoi hoi,

Met mij gaat het goed.

Manlief is weer thuis en er kan weer geklust worden.

Ik zou ook het liefst niet in januari bevallen (5 verjaardagen van directe familieleden)
Maar in feb. zelf jarig, in maart man jarig en april zoonlief jarig.
Dus eigenlijk zou de maand mei het mooiste uitkomen.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan