one2bemums 2 !!!!

Hallo meiden,

Nou ik ben weer terug in nederland.
Heb een 2 weekjes genoten van 35 graden en niet hoeven werken.
En uiteraard van mijn zoontje.

Sandy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ben echt heel erg blij voor je.

Ik heb niet alles terug gelezen, maar voor zover ik even snel heb gelezen zie ik dat er 1 zwangere bij is gekomen.

Edith en weekee, hoe gaat het met jullie??
Al zwangerschapsverschijnselen??
Ik hoop het niet voor jullie, maar aan de andere kant weer wel, want dan weet je wel dat je zwanger bent.

Tess, wat leuk dat je ook even bent komen aanwaaien.
Alles goed met jullie??
En met zoonlief??

Mijn NOD is 31 mei, maar deze maand kan ik niet zwanger zijn, dus we gaan voor de klusweek in juni.

Ik moet eigenlijk toegeven dat ik geen moment heb gedacht aan het forum tijdens mijn vakantie.
Het geeft wel aan dat ik er al minder mee bezig ben om zwanger te raken, daar ben ik wel gelukkig mee.

Nou het is weer een heel lang verhaal geworden.

Groetjes en een dikke knuffel Bianca

hey meiden!!!!

Zo alle spullen opgeruimd en de koffer ingepakt, dus klaar om morgen naar schiermonnikoog te gaan.... hedel veel zin in!!! Morgen en zaterdag geven ze in ieder geval mooi weer op.

Voordat we gaan ga ik eerst dus een test doen. Nog geen ongi en ook niet het idee dat dat er aan komt.... Vind het wel eng om te testen, als de test dan negatief is, waar is dan het eind van mn cyclus??? Zit vandaag op dag 35.. nou ja afwachten ik hoop dus maar dat ie positief is..... Maar als ik er   aan denk dat ik morgen ga testen krijg ik wel een beetje de kriebels, spannend, want aan de ene   kant denk ik kan haast niet raak zijn, weing geklust, maar ja hoef maar 1 zaadje te zijn. Nou ja we zien morgen wel.....

Bianca alweer terug!!!! Ik zag het en dacht hu nu al weer terug??? Fijn dat je lekker hebt genoten!!! en je het zwanger worden even van je af hebt kunnen zetten!
Straks weer lekker an de klus!!!! klinkt ook niet verkeerd 35 graden en twee weken lekker relaxen!! Je zoontje vond het ook heerlijk zeker??

Sandy meid heerlijk zo'n verassing als je het helemaal niet verwacht?? voel je je wel zwanger of heb je nergens last van??
Ik ga morgen ook om die tijd testen haha lekker vroeg, maar we moeten alvroeg weg!

truste en kom jullie morgen wel ff vertellen wat de uitslag was....

liefs, marieke

goedemorgenvroeg!!!!
hahaha pfff wat een tijd!!!!!!
maar helemaal blij en kan t haast niet geloven maar ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vol van de zenuwen naar de wc getest durfde toen bijna niet te kijken, en ja hoor 2 dikke strepen!!!!!!!!!! nou alle zenuwen kwamen er uit via een dikke huilbui!!!!
Nou ga vol plezier naar schier!!!!!
hahaha ben beniuwd of mn ouders er achter gaan komen geen wijn het hele weekend, gaat opvallen voor hun!!!!! en ze wisten het doordat de huisarts zich een keer heeft versproken! Maar mn broer is er ook bij, nou ja we zien wel!!!! Wij gaan blij en met bijzonder gevoel naar schiermonnikoog!!!
Meiden tot maandagavond!!!!!!
liefs, marieke

Even snel reageren:
Sandy en Vliegirl: PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal te gek, 2 zwangere meiden erbij!!! Geniet er maar lekker van!
Allemaal bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Ik kom snel wat uitgebreider reageren.
Liefs, Edith

Marieke, ik heb je via sms al gefeliciteerd, maar hier nog een keer! GEFELICITEERD!!!!!

Ik ben zo blij voor jullie!!!

Hey Marieke,

Yes wat goed ook zwanger haha!!!
Gefeliciteerd hoop dat je een heerlijke vakantie hebt das zeker een goed begin!!!
Voel je verders goed geen klachtjes????
Spannend hé maar geweldig hoor ben ook heel blij voor jullie!!!!

Hey Edith bedank meis hoe gaat die verders??? Fijn dat je verjaardag leuk was!!!

Voel me vandaag best goed alleen wat moe en soms darmkrampjes en heel af en toe een misselijk gevoel, maar je hoort mij niet klagen hoor heb het er weer allemaal voor over!!!! Maandag ga ik naar de frauenartz pas om 15.30 dus spannend ben erg benieuwd hoe ver ik nu ben!!!!

Nou meiden moet het hele weekend werken maar kom hier zeker nog rondneuzen!!!!
Fijn weekend!!!!

Liefs Sandy

Lieve marieke,

PROFICIAT meis, ik zei het je toch!!!! Moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe geen 1 keer naast heb gezeten als ik dacht dat er iemand zwanger was hier....das moo he hahahahha mischien kan ik waarzegster worden ahhaahha. Maar geweldig meis! geniet er lekker van een een fijne en mooie zwangerschap gewenst en natuurlijk een prachtige beeb in januari!!!! fijne weekend en tot gauw!!

knuffffff sweety

Hallo allemaal,

Marieke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het is je zo gegunt.

Ik begin me toch wel een beetje alleen te voelen hier op dit forum.
Iedereen behalve ik en sweety is zwanger.
Tuurlijk ben ik erg blij voor jullie alle vier, maar voelde ook wel een steekje jaloezie.

Ach ja het leven gaat door.
Ik begin steeds vaker te denken dat het bij ons niet gaat lukken.
Ik denk dat dat een geestelijke reactie is op een paar maanden teleurstelling van het  ongesteld worden.

Nou ik hoop dat jullie nog wel af en toe op het forum komen kletsen!!

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan