A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Nou ik ben weer terug in nederland.
Heb een 2 weekjes genoten van 35 graden en niet hoeven werken.
En uiteraard van mijn zoontje.
Sandy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ben echt heel erg blij voor je.
Ik heb niet alles terug gelezen, maar voor zover ik even snel heb gelezen zie ik dat er 1 zwangere bij is gekomen.
Edith en weekee, hoe gaat het met jullie??
Al zwangerschapsverschijnselen??
Ik hoop het niet voor jullie, maar aan de andere kant weer wel, want dan weet je wel dat je zwanger bent.
Tess, wat leuk dat je ook even bent komen aanwaaien.
Alles goed met jullie??
En met zoonlief??
Mijn NOD is 31 mei, maar deze maand kan ik niet zwanger zijn, dus we gaan voor de klusweek in juni.
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik geen moment heb gedacht aan het forum tijdens mijn vakantie.
Het geeft wel aan dat ik er al minder mee bezig ben om zwanger te raken, daar ben ik wel gelukkig mee.
Nou het is weer een heel lang verhaal geworden.
Groetjes en een dikke knuffel Bianca
Nou ik ben weer terug in nederland.
Heb een 2 weekjes genoten van 35 graden en niet hoeven werken.
En uiteraard van mijn zoontje.
Sandy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ben echt heel erg blij voor je.
Ik heb niet alles terug gelezen, maar voor zover ik even snel heb gelezen zie ik dat er 1 zwangere bij is gekomen.
Edith en weekee, hoe gaat het met jullie??
Al zwangerschapsverschijnselen??
Ik hoop het niet voor jullie, maar aan de andere kant weer wel, want dan weet je wel dat je zwanger bent.
Tess, wat leuk dat je ook even bent komen aanwaaien.
Alles goed met jullie??
En met zoonlief??
Mijn NOD is 31 mei, maar deze maand kan ik niet zwanger zijn, dus we gaan voor de klusweek in juni.
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik geen moment heb gedacht aan het forum tijdens mijn vakantie.
Het geeft wel aan dat ik er al minder mee bezig ben om zwanger te raken, daar ben ik wel gelukkig mee.
Nou het is weer een heel lang verhaal geworden.
Groetjes en een dikke knuffel Bianca