one2bemums 3 !!!

Hoi meiden goedemorgen allemaal,

Eindelijk weer ff tijd voor het forum toch zo drukjes met van alles!!!

Hey Tess,

Jeetje meis wat leuk je hier te ontmoet haha!!! En al 30wk jeetje jij gaat hard zeg gaat alles goed met je??
Hoe ervaar je het om van de tweede zwanger te zijn??? Ben zo benieuwd lijkt me toch wel anders nu!!!
Maar even goed bedankt voor je felicitatie voel me verders best goed wel erg moe en soms misselijk maar verders heel goed ben zo verbaasd maar je hoort mij niet klagen!!! Met Jessica gaat alles goed ze loopt nog niet ze is bijna 15 mndjes en heeft al enorm veel tandjes en babbelt er lustig op los ze zegt haar eigen naam al zo grappig!!! Nee ze doet het erg goed moet ik zeggen!!! Het is een lieve schatje!!!
Meid heel veel succes met  de laatste loodjes en doe rustig aan hé!!!!

Hey bianca oh wat spannend meid wie weet de ooievaars hadden wij ook gezien en ja dus ook zwanger ben zo benieuwd al getest????
Succes de duimen draaien!!!

Marieke snap je gevoel best hoor heb dat zelf ook maar probeer me daar toch een beetje voor af te sluiten!!!!
Hoe gaat het verders met je voel je goed???

Weekee leuk meid het schiet al op voor je voel je ook geod???

Sweety hoe is het met jouw??? Voel je goed!!!! Hoop het wel erg spannend nu hé!!!
Succes meis!!!!

Weet ff niet meer wie ik gehad heb haha zwangeremuts!!!!

Nou fijne zondag nog!!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Bedankt allemaal voor het duimen draaien, maar het heeft helaas niet geholpen
Nou ben gisteravond laat toch nog ongi geworden.
Eigenlijk wist ik al dat het gewoonweg niet kon, maar als de rode duivels dan zo lang op zich laten wachten ga je toch denken.

Maar goed we gaan weer opnieuw beginnen.
Welke dag zouden jullie als dag 1 zien.???
Gisteren of vandaag aangezien mijn rode duivels pas heel laat in de avond kwamen

Fijne dag allemaal.

Groetjes Bianca

ach Bianca...wat jammer toch meis!! Ik had zo gehoopt dat ik het mis zou hebben en je toch lekker zwanger zou zijn, je weet het nooit toch?? je dacht het zelf al maar kan me heel goed indenken dat je toch gaat hopen he...Als de RD er na 20.00 pas waren telt het niet meer als die dag heb ik gelezen, dus dan is het de dag erop dag 1. Ik wens je veel succes in de volgende ronde lieverd en hopelijk is het dan wel goed raak!! Zet um op!!

liefs sweety

hee allemaal,

weekee, hoe gaat het meis?? hoe voel je je??
edith, alles goed?? gaat snel al he??
sandy, wat leuk dat jessica haar naam zegt!!! dat doet justin nog niet hoor!! Maar ja die loopt wel weer hahaha leuk he die verschillen in kindjes!! ben zo benieuwd hoe de 2de gaat worden jij niet??
russel, hoe gaat het meis?? alles goed verder??
simplymei, hoe gaat het met jou>?? op welke dag zit je nu in je cyclus?? spannend weer he, ik duim hoor!!
mariek, wanneer mag jij naar de VK?? ik ga deze week een afspraak maken, ik durf nu hahahah

hopelijk ben ik niet iemand vergeten?? Hier gaat alles goed, nergens last van en ik ben al zo dik als ik weet niet wat, mijn moeder, weet je zeker dat het er maar 1tje is?? nee ma, weet ik niet, ik weet niet eens hoe ver ik ben hahahaha. Ik ga deze week afspraak maken en ik krijg dan meteen een echo dus das heel fijn en dan weet ik hoe ver ik ben!! ik denk rond de 5 weekjes en dan al zwangerschapskleding he...tjeeeeeeee. ach ja, we zien wel, ging bij justin ook zo....binnen no time dikke buik en dacht iedereen dat ik al verder was, en vanaf de 20 weken gebeurde er nauwelijks iets en dacht niemand dat ik al 20 weken was hahahah dus zal nu ook wel weer zo zijn!!

verder ben ik jarig vandaag, alweer 32...dus vanmiddag bezoek en feest!!! ik ga het iedereen vertellen, want ze zien het toch wel ahahhah we wilde eigenlijk tot de 9 weken wachten maar ja, gaat gewoon niet, ze vragen het nu al en ik ben denk ik pas rond de 5 weekejs!! erg he!!

Nou meiden fijne dag verder en tot latersssssssss

ps, jantina, bedankt voor je felicitatie op hyves!!!

xxxxxxxx

Sweety: Ik hoop dat je een leuke dag hebt meid. Het is hier mooi zonnig, ik hoop bij jullie ook. Geniet van alle visite en van de aandacht wanneer je ze het goede nieuws brengt. Enne.. nu al een lekker buikje dus? Dat hadik ook toen, maar ja ineens was er niets meer..bleken het dus gewoon mijn opspelende darmen te zijn. Toch ziet iedereen het nu wel hoor. Ik heb gisteren voor het eerst echte zwangferschapskleding gedragen...die spijkerbroeken willen nu toch echt niet meer. Nou ja ze willen wel, maar kan niet gezond zijn voor mijn hjummeltje zo inelkaar gedrukt omdat mama perse een spijkerbroek aan wil (ik wilde gewoon niet te snel te koop lopen met mijn buik zeg maar...vraag me niet waarom. ) Moest even wennen, maar ga nu toch echt maar op zoek naar meer leuke positiemode.

Marieke: de eerste weken was er nog geen decemberforum voor mij, maar was ik gewoon op het zwanger zijn forum... maar ook daar ben ik door al die miskraam verhalen niet te veel geweest. ik vond het hier bij jullie erg gezellig en kon mijn ei kwijt en werd zo niet door de enge verhalen opgeslokt. De tijd komt vanzelf dat jij daar lekker samen met andere januari mama's lekker kunt kletsen over je wondertje.

Petra: Wat jammer dat het niks was dat huis in Apeldoorn. Hebben jullie al weer wat anders op het oog?
Oh en reigers... tja... wie weet brengen die toch ook een beetje geluk. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen voor morgen en dat (klinkt een beetje cru) alles er maar uit is. Dan kun je opnieuw beginnen met frisse moed. Succes!

Bianca: he meid, dat is balen!!!! Hoewel de kans natuurlijk erg klein was hopen wij er echt met zijn allen op hoor net als jullie zelf! De meeste wannabemoms zijn nu gonnabemums en we willen HEEL graag dat iedereen volgt.
Sterkte even deze week (rot week) en daarna weer lekker klussen!

Sandy: hoi hoi leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Hier ook hoor. geen echte problemen...behalve dan hoofdpijn af en toe. En dat is raar want ik had voordat ikz wangerwas toch ZELDEN hoofdpijn. Daar baal ik dus een beetje van, maar verder hoor je mij niet klagen hoor. Superblij nog steeds natuurlijk.

Ik kijk echt uit naar as dinsdag. Dan mag ik weer!!!

Voor ik het vergeet: Edith...jij ook veel plezier en succes bij de vk. jij mag morgen toch?

Liefs

Hoi hoi!!

hihi wat is er weer lekker veel gekletst!! Ik heb maar even twee schermen geopend!!

tess, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een leuk feest van!!! zal het zeker worden als je gaat vertellen dat je zwanger bent!! Dus je kan het al wel zien!! hihi leuk!!!
Ik mag 16 juni naar de vk , maar echo doen ze pas met 12 weken!! duurt nog ff pfff...

Bianca he meis toch balen!!!! Ook weet je t eigenlijk wel, toch krijg je snel hoop....
Nou we gaan allemaal duimen dat het deze maand gaat lukken.
Zou denk ik ook vandaag zien al dag 1....

Petra jammer dat het huisje niets was, maar kom vast wat!!!!

Sandy ja goed idee je er voor proberen af te sluiten, ga ik ook doen!!!
Nou ja over twee wkeen kan ik bij de vk wel mn vragen stellen scheelt vast wel wat!!

Hoe is het met de andere meiden????

Hier wel goed, Vanacht buikpijn gehad, denk van mn darmen, even in de bene geweest en als de lucht er dan uit is zaktt het ook weer weg haha.....
Maar eerst schrok ik wel ff dacht wat is dit nu weer!! Verder voel ik me wel goed, niet misselijk, wel wat minder eetlust en wat hangerig, niet veel energie....
En voel wel mn baarmoeder trekken enzo. Maar best goed dus....
En dus over twee wkeen naar de vk, ook weer spannend.....

Nou ga lekker genieten van de zondag!!!
tot vanaaf!!!!
marieke

Weekee, he leuk dat het met jou ook goed gaat!!
Dus nu de zwangerschapskleding aan!! Leuk, weer een nieuwe fase, en dan wordt het helemaal eggie he??!! leuk!!!!

doe ons ook maar wat zon want die hebben we weing hier!!

Ja het wordt nu echt, maar het voelt nog een beetje onwennig. Zie ik allemaal mooie zwangere meiden lopen met een dikke buik..kom ik aan met mijn buikje, dat evt net zo goed een buik kan zijn van teveel eten...nou ja.

Het begint hier nu ietwat bewolkt te worden, maar doe mijn best om de zon een beetje naar het zuiden te sturen.

Fijne dag vandaag!!

Terug
Bovenaan