one2bemums 3 !!!

Hoi allemaal,

Ik kom ook weer even buurten.

Bianca, wat super voor jullie! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van, maar dat komt vast helemaal goed!  Wat apart dan he, dat je eerste denkt te 'ruiken' dat je ongi wordt, maar dat het toch niet zo blijkt te zijn. Vind het echt super leuk om jullie verhalen hier te lezen. Ik reageer niet iedere keer op iedereen hoor. Omdat ik er niet helemaal 'tussen zit', wat logisch is, vind ik het nogal lastig om alles bij te houden, haha. Dat komt vanzelf vast wel. Als jullie maar weten dat ik alle verhalen lees en met jullie meeleef hoor!

Hier gaat het z'n gangetje. Ben vanmorgen ongi geworden en heb ontiegelijke buikpijn. Hoop niet dat dat weer erger wordt, nu ik met de pil gestopt ben. Want om die reden ben ik 'em 9 jaar geleden gaan slikken. Nu dus hopelijk nog maar 8 weken wachten voor we voor het echie kunnen gaan. Hoop zo op een mooie cyclus van rond de 28 dagen!!

Liefs, ikke

BiancaAAAAAHHHH!!!!! super!!!!!!
O zo blij voor je!!!!!!!!!!!
helemaal super!! gefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten!!!

ikke, ja lastig he die buikpijn, ik had er ook veel meer last van .
Maar als je je bedenkt waarvoor je het doet, dat hielp mij en goede pijnstillers wil ook wel even helpen...

nou ben op mn werk en tis druk, dus ga gauw verder!!!

en bianca geniet ervan en als je er aan toe bent kom dan maar weer stilletjes op aarde...

Knuffel, marieke

Bianca, PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal te gek meid, geniet er maar lekker van en welkom bij de club ;-) Nog een paar meiden en dan zijn we allemaal "gonna be moms"!
Liefs, Edith.

Hoi meiden,

Bianca: GEFELICITEERD!!!!!!!! Van harte meid en natuurlijk ook voor je mannetje. Geniet er maar lekker van. Hoop dat alles vlot en lekker voor je zal verlopen. Geweldig nieuws, ben helemaal happy voor jullie.

Ik ben zaterdag ongi geworden, zo in 1 keer, heel vreemd. Was er zondagavond al weer vanaf. Had dit ook toen ik de eerste keer zwanger was, dus het blijft even spannend. Doe voor de zekerheid volgende week nog even een test. Gisteren weer naar de dierentuin geweest maar nu in nordhorn. Was erg gezellig en allemaal leuke jonge diertjes gezien. Vanavond ga ik er vroeg in want ik ben een beetje moe. Heb hard gewerkt vandaag en dat heb ik gemerkt.

Kom morgen weer even aanwippen, doei doei.

Knuffel petra.

BIANCA JAAAAAAAA!!!!! wat goed!!!!!! gefeliciteerd meis!!!! gelukkig jij nu ook he, ik weet nog dat je toch een beetje baalde omdat er zoveel zwangere waren...en moet je nu zien!!! jij hoort erook bij de gonnabemums!!!! geniet er lekker van meis en een super zwangerschap gewenst!! wanneer ben je uitgerekend ongeveer?? begin maart??? nou, echt super!!

edith, ja het gaat goed met me, voel me echt super!! en bij jou gaat alles ook goed lees ik, das fijn!!

ikke, balen he die buikpijn...ik was daar ook zo bang voor toen, omdat ook ik voor die reden aan de pil ben gegaan, plus ik was altijd 7 dagen ongesteld en heel heftig...maar ik had gelukkig na die ontpil maand, niet zo veel last meer, hopelijk heb jij dat ook!!

marieke, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad!! hopelijk mag je je snel weer bij de zwangere voegen meissie!! ik ga lekker duimen hoor!!!

weekee, geniet van je vakantie!!!

russel, hoe gaat het met je?? al verder nieuws?? deze maand moet ook jij je bij de zwangere melden he!!! duim ook weer voor jou hoor!!!

sandy, hoe gaat tie meis?? en met jessica?? begint te spannen voor je huwelijk he, zijn de kaarten al weg??? en voel je je nog goed??

hopelijk ben ik niemand vergeten, maar heb geen 2 schermen openstaan....hier verder alles goed, voel me toppie, en wacht weer op mijn 2de echo over 3 weken! heb het wel heel druk, maar verder dus alles oke!!

liefs sweety

Hoi hoi,

Daar ben ik weer.

Petra, jeetje wat vervelend dat je ongi toch gekomen is.
Ik ga voor je duimen dat je toch zwanger bent aangezien het maar  1 dag duurde.

Sweety, ja eindelijk kan ik ook bij het zwanger zijn cluppie.
Als ik het goed het uitgerekend dan ben ik 8 maart uitgerekend.
Dan is mijn schoonvader ook jarig.

Vanaf wanneer bel je ongeveer een verloskundige??
Weet het echt niet meer hoor.
Ik moet ook onder controle bij de gynecoloog, vanwege een foutgelopen keizersnee.

Mairke en  russell ik hoop zo voor jullie dat  ook jullie gauw een positieve test hebben
Het is jullie zo  gegund.

Ik ga zo eens kijken of ik vannacht kan slapen.
Ben er nog helemaal ondersteboven van.

Groetjes Banca
Nu  4 weken en 1 dag  

Bianca, meid beetje kunnen slapen???
Niet gek toch dat je er een beetje onderste boven van bent.... Hoe reageerde je mannetje??
Gewoon lekker van genieten!!!!

petra toch ongi, balen meid, maar wel gek 1 dag.... hoe is het nu??
Gek op dierentuinen?? Blijft altijd leuk he, ik heb manlief kaartjes voor dierentuin in emmen gegeven, dus gaan we binnenkort ok eens doen!! Bij een dagje mooi weer....

Sweety meid wat fijn dat je je goed voelt!!! en weer aftellen naar de echo, 3 weekjes nog.... leuk!!

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest geprobeerd... en hijn was negatief!! gelukkig... dat was ook de bedoeling, anders weet je nooit als de ongi itblijft ie ie te vetrouwen of komt het nog van de miskraam, want dan kan de test 9 weken na de miskraam onbetrouwbaar zijn....
Wel beetje dubbel gevoel gaf het even. nog niet eens zo lang geleden zo blij met twee streepjes!!! moest even sliken.... maar goed we gaan druk aan de klus en zien t wel!!!!

Op mn werk hebben we te horen gekregen dat mijn baan ophoud te bestaan.... ik werk nu met waardenbeheer (fysiek geld en passen zeg maar) maar dat gaat bij de banken verdwijnen en wordt uitbesteed aan brinks... ken je misschien wel die geldwagen zie je vaak op de weg rijden...)
dus vanaf 01-01-2010 geen werk meer voor mij en nog een stel bij onze bank... baal baal!!! Nu gaan ze kijken of ze me een opleiding kunen betalen, dankan ik gaan leren voor wat anders... heb ik veel zin in, wil dan opleiding medisch secreatresse gaan doen... alleen zit ik met een dilemma, mn leidinggevende vond dat overigens geen dilemma.... hij zei zie je dan wel weer. Maar het begint in september en eindigt in juni/juli. dan zijn de latste examens... Maar ja wat als ik nu meteen zwanger wordt.... zit ik midden in die examentijd.... nou ja... begint pas in september, dan zien we wel...als ik dan zwanger zou zijn kan ik altijd een nieuwe beslisisng maken...
en misschien valt er op zo'n school wel wat te regelen....
Maar de opleiding lijkt me wel heel leuk, wel pittig, maar leuk....

hihi nou weer heel verhaal!!
ga aan de poets nu, rommel zat in huis eb vanmiddag nog even van t zonnetje genieten!!

tot laters!!!

Hallo allemaal,

Marieke, dank je wel voor je medeleven.
Ja, ik heb heerlijk geslapen. Gelukkig.
Bij mijn eerste zwangerschap sliep ik vanaf het begin erg slecht, maar tot nog toe niks en hoop dat het ook wegblijft.
Ik merk wel dat mijn borsten al groter worden. (Yeahhh)

Ik kan me voorstellen dat zo'n zwangerschapstest een dubbel gevoel geeft.
Ik hoop voor je dat je gauw weer inzicht krijgt in je cyclus, want dat is na een miskraam natuurlijk helemaal zoek.

Zou ik nu al een verloskundige moeten bellen of nog maar even wachten??

Petra, hoe gaat het nu met je??

Marieke, gaan jullie nog op vakantie??
Jullie gingen toch naar denemarken met de camper of zoiets, sorry wordt nu al vergeetachtig. (of was het weekee die met de camper wegging)

Sweety, hoe gaat het nu met je hoe gaat het met het dikker worden??

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan